Intruder 1400 poci się pierwszy cylinder
-
- Podpatrywacz
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 9 wrz 2017, 15:53
- Województwo: dolnośląskie
Intruder 1400 poci się pierwszy cylinder
Witam zauważyłem że poci mi się za pierwszym cylindrem z tego miejsca ,ktoś miał coś takiego .
Pacjent intruder 1400
Pacjent intruder 1400
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Intruder 1400 poci się pierwszy cylinder
miałem coś takiego jak miałem dzikiego (LS650).
Poniżej złożenie twojego przedniego cylindra. Poci Ci się szpilka nr 13 + nakrętka 14.
Moim zdaniem powody są dwa: albo niedokręcona głowica, albo kończąca się uszczelka pod głowicą. U mnie mimo dokręcenia głowicy pociło się dalej. Możesz albo unieść się dumą i wymienić uszczelkę (co wiąże się z kupą roboty) albo zrobić tak jak ja (jeżeli nie idzie Ci olej jeszcze gdzieś indziej). Mianowicie: odkręcasz nakrętkę która ci się poci, paćkasz wszystko szarym silikonem motoryzacyjnym (szparę między śrubą a głowicą, gwint), nakręcasz nakrętkę, czyścisz wszelakie nadmiary silikonu który wyszedł bokami, dokręcasz odpowiednim momentem. Sposób może amatorski ale działa. Zrobiłem ponad 4 tys. km na takim rozwiązaniu i nigdy nie pojawił się tam już olej.
Poniżej złożenie twojego przedniego cylindra. Poci Ci się szpilka nr 13 + nakrętka 14.
Moim zdaniem powody są dwa: albo niedokręcona głowica, albo kończąca się uszczelka pod głowicą. U mnie mimo dokręcenia głowicy pociło się dalej. Możesz albo unieść się dumą i wymienić uszczelkę (co wiąże się z kupą roboty) albo zrobić tak jak ja (jeżeli nie idzie Ci olej jeszcze gdzieś indziej). Mianowicie: odkręcasz nakrętkę która ci się poci, paćkasz wszystko szarym silikonem motoryzacyjnym (szparę między śrubą a głowicą, gwint), nakręcasz nakrętkę, czyścisz wszelakie nadmiary silikonu który wyszedł bokami, dokręcasz odpowiednim momentem. Sposób może amatorski ale działa. Zrobiłem ponad 4 tys. km na takim rozwiązaniu i nigdy nie pojawił się tam już olej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Podpatrywacz
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 9 wrz 2017, 15:53
- Województwo: dolnośląskie
Re: Intruder 1400 poci się pierwszy cylinder
Dzięki za podpowiedz tak strasznie się nie poci, to pojeżdżę do końca sezonu, a potem pomyślę nad rozwiązaniem ,silikon jakoś do mnie nie przemawia .Ale dzięki za radę .Pozdrawiam . A posiadasz serwisówkę , Byłbym zainteresowany
-
- Podpatrywacz
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 9 wrz 2017, 15:53
- Województwo: dolnośląskie
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: Intruder 1400 poci się pierwszy cylinder
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Podpatrywacz
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 9 wrz 2017, 15:53
- Województwo: dolnośląskie
-
- Moderator
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 42
Re: Intruder 1400 poci się pierwszy cylinder
Ale na avatarze, to niestety raczej ciężko wypatrzeć tważ szanownego kolegi...
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
-
- Podpatrywacz
- Posty: 14
- Rejestracja: sob, 9 wrz 2017, 15:53
- Województwo: dolnośląskie
-
- BS Brother
- Posty: 2359
- Rejestracja: wt, 28 maja 2013, 06:16
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Raszyn k/Wawa
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 38
Re: Intruder 1400 poci się pierwszy cylinder
Ty to masz oko !Kefas pisze:Ale na avatarze, to niestety raczej ciężko wypatrzeć tważ szanownego kolegi...
SV 650N K6 -->
S1000XR (unicestwiony - uczulony na trawę) -->
1290 SA S ( pomarańczowa wścieklizna )
S1000XR (unicestwiony - uczulony na trawę) -->
1290 SA S ( pomarańczowa wścieklizna )