Poziom oleju w silniku... ale od drugiej strony.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Rynek

Poziom oleju w silniku... ale od drugiej strony.

Post autor: Rynek »

Dużo na forum czytałem o olejach - jaki rodzaj, jakiej firmy, sprawdzać czy nie za mało, itp. Mam pytanie dotyczące oleju ale właśnie o inny stan, tzn. gdy jest go za dużo. Jaka ilość (np. procentowa) to już za dużo dla silnika i co może się stać przy krótkiej i długiej jeździe motocyklem z takim stanem?
Rynek

Post autor: Rynek »

Może ktoś wie jaka pojemność jest pomiędzy wskaźnikiem L-F w GS 500, tzn. ile trzeba dolać oleju przy poziomie L aby uzyskać poziom F? W instrukcji nic na ten temat nie pisze, a trochę ułatwiłoby mi to sprawę dolewania oleju.
kuchar
The Real One
The Real One
Posty: 640
Rejestracja: śr, 15 lut 2006, 20:33
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: kuchar »

no ja proponuje sprawdzic to metoda prob i bledow ja zawsze leje na oko i sie udaje :)
pierwsza SUZI :) czerwona GS 500 E
a obecnie srebrna SV 650 S :D
Loser

Post autor: Loser »

Jezeli masz za duzo oleju, wzrastaja opory w skrzyni korbowej (w skrajnej sytuacji moze zostac zanurzony nawet wal!)
Generalnie wszystkie panewki ida szyciej do piachu, wiecej oleju moze byc tez wyrzucane przez odme = wiekszy syf w airboxie/filtrze powietrza/gaznikach/kanalach dolotowych
ODPOWIEDZ