Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Stasiunioziom40
Podpatrywacz
Posty: 20 Rejestracja: pn, 15 paź 2018, 15:02
Województwo: lubelskie
Post
autor: Stasiunioziom40 » wt, 16 paź 2018, 09:43
Witam
Jak odblokować Suzuki Gn 125 ? Mam moduł zapłonowy Denso na 6 pin, czytałem że można go odblokować wlutowując opornik,ale opis był na 8 pin.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt, 16 paź 2018, 11:49 przez
Stasiunioziom40 , łącznie zmieniany 1 raz.
Jihadek
Moderator
Posty: 1772 Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
Polubił posty: 6
Otrzymane Polubienia: 44
Post
autor: Jihadek » wt, 16 paź 2018, 13:11
Zgłoś się do
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... ile&u=4530
On swoje przeszedł z GN 250.
Dzwoń na fona, bo na P.W. możesz sporo czekać.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Stasiunioziom40
Podpatrywacz
Posty: 20 Rejestracja: pn, 15 paź 2018, 15:02
Województwo: lubelskie
Post
autor: Stasiunioziom40 » wt, 16 paź 2018, 14:32
Niestety nie jest w stanie pomóc, dzwoniłem do niego, sam nie odblokował GNa
Jihadek
Moderator
Posty: 1772 Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
Polubił posty: 6
Otrzymane Polubienia: 44
Post
autor: Jihadek » wt, 16 paź 2018, 15:16
A czym się objawia zblokowanie Twojego silnika?
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Stasiunioziom40
Podpatrywacz
Posty: 20 Rejestracja: pn, 15 paź 2018, 15:02
Województwo: lubelskie
Post
autor: Stasiunioziom40 » wt, 16 paź 2018, 17:36
Vmax 80-85 km na godzinę, wymieniłem membranę na nową oryginalna Suzuki, czyscilem gaźnik, ale niestety nic nie pomogło. Ogolnie moto z Niemiec i jest zablokowane, sprawdzałem po Vinie
osama
BS Brother
Posty: 3074 Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 15
Post
autor: osama » wt, 16 paź 2018, 19:30
ja zapytam dokładniej - odcina ci obroty przy nei wiem 5000 czy po prostu brak mocy?
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był
LS 650 Savage '86 BYŁ
VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części:
sklep@smugi.pl
email:
areknosama2@op.pl
Stasiunioziom40
Podpatrywacz
Posty: 20 Rejestracja: pn, 15 paź 2018, 15:02
Województwo: lubelskie
Post
autor: Stasiunioziom40 » wt, 16 paź 2018, 20:44
Na obroty się wkreca powyżej 5 tysięcy, po prostu nie chce się dalej rozpędzac, na 4 poleci śmiało z 70-75 natomiast na 5 już niecałe 85 z dobrej gorki
Jihadek
Moderator
Posty: 1772 Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
Polubił posty: 6
Otrzymane Polubienia: 44
Post
autor: Jihadek » wt, 16 paź 2018, 23:10
To może trzeba iść w tym kierunku
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... =5&t=23301
Może mechanicznie nie ma siły a nie kompem kastrowany. Mniejsza dysza lub coś w tym stylu.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
osama
BS Brother
Posty: 3074 Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 15
Post
autor: osama » śr, 17 paź 2018, 09:36
albo łatwiej mniejszą zębatkę do przodu wsadź - koszt niewielki, a będziesz miał już jedno przetestowane.
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był
LS 650 Savage '86 BYŁ
VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części:
sklep@smugi.pl
email:
areknosama2@op.pl
Dany
BS Admin
Posty: 5706 Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 182
Otrzymane Polubienia: 19
Kontakt:
Post
autor: Dany » śr, 17 paź 2018, 10:26
Łatwiej zmienić moto na mocniejsze...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Jihadek
Moderator
Posty: 1772 Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
Polubił posty: 6
Otrzymane Polubienia: 44
Post
autor: Jihadek » śr, 17 paź 2018, 10:31
Dany pisze: Łatwiej zmienić moto na mocniejsze...
Gorzej jak się A nie ma. Wtedy trzeba kombinować...
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
osama
BS Brother
Posty: 3074 Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 15
Post
autor: osama » śr, 17 paź 2018, 12:00
a B: trza mieć kasę
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był
LS 650 Savage '86 BYŁ
VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części:
sklep@smugi.pl
email:
areknosama2@op.pl
andy29
Podpatrywacz
Posty: 2 Rejestracja: czw, 27 cze 2019, 16:23
Województwo: opolskie
Post
autor: andy29 » śr, 24 lip 2019, 15:01
Odgrzeję trochę temat,
posiadam w swoim GN moduł Denso 6-pinowy. Pomiędzy przewodem z sygnałem ze skrzyni biegów ( u mnie kabelek zielono-niebieski) a masą wpiąłem rezystor 820ohm. Różnica jest spora, bo przede wszystkim motor przekroczył prędkość 100km/h, ale i też przy szybkim rozpędzaniu nie mam już problemu odcinania na ostatnich biegach i mogę spokojnie jechać.