Mam pytanie odnośnie tulejek ślizgowych kół zębatych skrzyni biegów z gs 500. Na jednej zębatce jest tuleja z rowkiem smarującym, która wygląda na fabryczną a na drugiej tuleja z otworkami która według mnie jest jakimś zamiennikiem.
Czy znajdzie się osoba, która rozbierała taką skrzynie biegów i potwierdzi moje przypuszczenia? Czy może fabrycznie były stosowane takie tulejki?
W koszu sprzęgłowym również mam tulejki z otworkami, a patrząc na aukcjach wszystkie kosze mają tuleje z rowkami smarującymi. To by potwierdzało, że ktoś już wymieniał wyżej wymienione tulejki.
Drugie pytanie, czy ktoś wymieniał u siebie tulejki zębatek skrzyni biegów (obojętnie w jakim modelu motocykla) i ma sprawdzone rozwiązania. Mam możliwość dotoczenia takich tulejek tylko jaki zastosować materiał (wiadomo że brąz, tylko jaki stop) , żeby wytrzymał obciążenia w skrzyni motocyklowej.
W załącznikach dodaje po dwa zdjęcia opisywanych prze zemnie tulejek.
Tulejka skrzyni biegów gs 500
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Tulejka skrzyni biegów gs 500
Pierwszą z otworami masz przy zębatce zdawczej , drugą masz od strony sprzęgła . Jest wszystko OK . Ta druga jest "ślimakiem " bo jest to koniec magistrali smarowania , jakby była też z otworami to by ciśnienie wywalało przez trzpień wyciskowy sprzęgła ..
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada
)
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E