po dłuższej przerwie postanowiłem częściej (i dokładniej) czytać wypowiedzi na forum. no i widzę, że narobiłem zaległości - problemy dawno rozwiązane, a nie opisane.
no, ale lepiej późno niż wcale:
linkę musiałem wymienić na nową - cały mechanizm się wyrobił - a może poprzedni właściciel miał za silną rękę.
nie jest on najlepszej jakości - polega na tym, że jest tam metalowa kulka, która wchodzi w "ząbki" w dźwigni. całość jest w plastiku i praktycznie nienaprawialna i nierozbieralna.
dużo kombinowałem, podkładałem gumowe oringi, ale nakrętka odpowiedzialna za opór (żeby się nie cofało) ani drgnęła. w końcu rozwaliło się totalnie i działało na zasadzie: odkręcam dźwignię, ciągnę i zakręcam.
było to jednak dość kłopotliwe, a cena nowej, oryginalnej linki (wraz z mechanizmem) to chyba 130 zł.
wymieniłem i działa bez problemu
vz 800
Jajo, gdzie? Pisz zaraz! Bo we Wrocku powiedzieli mi dokładnie dwa razy tyle!jajo pisze:cena nowej, oryginalnej linki (wraz z mechanizmem) to chyba 130 zł.
Czy przy wymianie są jakieś problemy? Te baryłki na końcu linki się o coś zaczepia, czy po prostu wkręcasz w dziurki w gaźnikach i bangla?jajo pisze:wymieniłem i działa bez problemu
chyba niebardzo się wyraziłem :oops:yogurt pisze:Jajo, gdzie? Pisz zaraz! Bo we Wrocku powiedzieli mi dokładnie dwa razy tyle!jajo pisze:cena nowej, oryginalnej linki (wraz z mechanizmem) to chyba 130 zł.
Czy przy wymianie są jakieś problemy? Te baryłki na końcu linki się o coś zaczepia, czy po prostu wkręcasz w dziurki w gaźnikach i bangla?jajo pisze:wymieniłem i działa bez problemu
własnoęcznie nie wymieniałem - było to robione w serwisie przy okazji innej roboty. minęło od tej pory trochę czasu i nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało (możliwe że mechanik coś wkręcał, ale głowy nie dam sobie uciąć)
co do ceny - możliwe że to z rabatem (tak jak napisałem - było przy okazji robione coś innego - stąd rabat)
PS. na przyszłość postaram się odpowiadać szybciej - będzie mniej niedomówień
pozdrawiam