ls650 problem z wymianą tłoka
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 240
- Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
- Województwo: małopolskie
ls650 problem z wymianą tłoka
hej, chcę zmienić tłok, kupiłem tłok OMP nominał (wymiar tłoka podany przez sprzedawcę to 95mm, z serwisówki wynika, że nominał to 94,94 mm, z pomiaru mojego cylindra wychodzi, że by tłok się zmieścił powinien mieć 94,80 mm) jednak nie mieści się do cylindra, czy ktoś się z tym spotkał i czy jest na to jakiś sposób oprócz szlifu cylindra lub kupna tłoka innego producenta
coś być musi do cholery za zakrętem !
-
- BS Brother
- Posty: 934
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 16:21
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Polubił posty: 1
Re: ls650 problem z wymianą tłoka
Skoro chcesz zmienić tłok to wypadałoby zrobić szlif tak aby jedno pasowało do drugiego
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 240
- Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
- Województwo: małopolskie
Re: ls650 problem z wymianą tłoka
zmieniam na tłok nominalny, cylinder wygląda ładnie i z pomiaru nie jest zużyty więc chciałbym uniknąć szlifu
coś być musi do cholery za zakrętem !
-
- BS Brother
- Posty: 988
- Rejestracja: pn, 17 kwie 2006, 21:09
- Województwo: lubelskie
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: ls650 problem z wymianą tłoka
No chyba trochę ciasno będzie.
W moto to akurat wada...
Trzeba poszukać o dwie dziesiąte mniejszy tłok, jeśli nie chcesz szlifować.
W moto to akurat wada...
Trzeba poszukać o dwie dziesiąte mniejszy tłok, jeśli nie chcesz szlifować.
Był romecik, Jawy 350, MZ 251, GSX600f, DL 1000 V-Strom
jest AN 650
jest AN 650
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 240
- Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
- Województwo: małopolskie
Re: ls650 problem z wymianą tłoka
myślę teraz o stoczeniu tłoka bo fajny jest a mniejszych chyba nie ma
coś być musi do cholery za zakrętem !
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: ls650 problem z wymianą tłoka
Cylinder nie zużywa się jednakowo, na całej powierzchni. Tam dokąd dochodzą pierścienie zużywa się bardziej. Oddaj tłok i cylinder do dobrego warsztatu, zostaw tłok w spokoju (jak taki fajny) i nie bój się szlifu. Honowanie cylindra, to powolna obróbka, pozwalająca zachować odpowiedni luz. Pracownik pod koniec obróbki, co jakiś czas przymierza tłok. Ma wyczucie, z jakim oporem tłok ma się przesuwać, żeby po rozgrzaniu, jeszcze olej się zmieścił...
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 240
- Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
- Województwo: małopolskie
Re: ls650 problem z wymianą tłoka
dzięki za porady, stoczyłem tłok tak by dało się wbić do cylindra, resztę zrobię papierem ściernym, można zamknąć
coś być musi do cholery za zakrętem !