Intruder VL1500 C90 - błąd FI raz jest raz nie ma
Intruder VL1500 C90 - błąd FI raz jest raz nie ma
Witam
Może ktoś z Was spotkał się już z takim problemem jak w temacie. Błąd FI. Na postoju włączam stacyjkę sprzęt się "uzbraja" można odpalać i jechać. Wyłączę zapłon i od razu przekręcam stacyjkę i tym razem motor się nie "uzbraja" i wyskakuje błąd FI. Wyłączam, włączam znowu FI, od nowa i jest ok i tak raz tak raz tak. Dodam, że nie było sytuacji żeby mi zgasł lub włączył się błąd FI podczas jazdy.
Dziwna sytuacja bo podczas tego włączania i wyłączania C90-tka stoi w miejscu...
Z góry dzięki za podpowiedź!!!
Może ktoś z Was spotkał się już z takim problemem jak w temacie. Błąd FI. Na postoju włączam stacyjkę sprzęt się "uzbraja" można odpalać i jechać. Wyłączę zapłon i od razu przekręcam stacyjkę i tym razem motor się nie "uzbraja" i wyskakuje błąd FI. Wyłączam, włączam znowu FI, od nowa i jest ok i tak raz tak raz tak. Dodam, że nie było sytuacji żeby mi zgasł lub włączył się błąd FI podczas jazdy.
Dziwna sytuacja bo podczas tego włączania i wyłączania C90-tka stoi w miejscu...
Z góry dzięki za podpowiedź!!!
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 186
- Rejestracja: czw, 31 sty 2019, 15:58
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: kobyłka
- Otrzymane Polubienia: 1
- Kontakt:
Re: Intruder VL1500 C90 - błąd FI raz jest raz nie ma
Może komputer nie ma czasu na reakcje na polecenie , po wyłączeniu daj nu chwile zanim włączysz
intruder vs 800 , R 1100rt
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105
Re: Intruder VL1500 C90 - błąd FI raz jest raz nie ma
Raz mi się zdarzyło, że za pierwszym razem wyskoczył błąd. Czyli obserwować i jak na razie bardzo się nie przejmować?
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 186
- Rejestracja: czw, 31 sty 2019, 15:58
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: kobyłka
- Otrzymane Polubienia: 1
- Kontakt:
Re: Intruder VL1500 C90 - błąd FI raz jest raz nie ma
myślę że tak
Możesz jeszcze wyłączyć a kumulator na jakoś czas [ zresetuje się komputer ]
Możesz jeszcze wyłączyć a kumulator na jakoś czas [ zresetuje się komputer ]
intruder vs 800 , R 1100rt
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105
-
- BS Brother
- Posty: 934
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 16:21
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Polubił posty: 1
Re: Intruder VL1500 C90 - błąd FI raz jest raz nie ma
Bog54 dzięki za podpowiedź. Zresetowałem komputer i efekt jest. Kilka razy wyłączałem i włączałem i było dobrze, raz był tylko błąd ale to za szybko go włączyłem i tak jak pisałeś komputer nie miał być może czasu na reakcję. Jak na razie jest ok.
Jak będzie się to jednak powtarzać zajmę się zaworem exap (dzięki za podpowiedź kolektor).
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Jeżeli będzie trzeba się zająć zaworem to postaram się to opisać dla innych.
Jak będzie się to jednak powtarzać zajmę się zaworem exap (dzięki za podpowiedź kolektor).
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Jeżeli będzie trzeba się zająć zaworem to postaram się to opisać dla innych.
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 235
- Rejestracja: pt, 24 sie 2007, 19:55
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Intruder VL1500 C90 - błąd FI raz jest raz nie ma
W VLR 1800 błąd F1 dotyczy zacinających się linek zaworu EXUP lub uszkodzonego silniczka. Nasmaruj pancerzyki i przedmuchaj silniczek.
--
Ziutecki
VLR1800 BLACK '08
Ziutecki
VLR1800 BLACK '08
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
- Otrzymane Polubienia: 5
Re: Intruder VL1500 C90 - błąd FI raz jest raz nie ma
Zawsze można też sprawdzić co to za błąd. Nie wiem jak jest w grubasie ale zakładam że tak samo jak w C50.
Na serwisowej wtyczce, jedyna biała wtyczka pod siodłem nie wpięta nigdzie. Robi się mostek między żyła czerwono/biała a czarno/biała. Przekręcamy kluczyk bez odpalania silnika i na wyświetlaczu mamy kod błędu:
c00 none
c12 crankshaft positions sensor, pickup coil signal, signal generator
c13 intake air pressure sensor #2, for front cylinder
c14 throttle position sensor
c15 engine coolant temp sensor
c17 intake air pressure sensor #1 for rear cylinder
c21 intake air temp sensor
c23 tip over sensor
c24 ignition signal, coil #1 for rear cylinder
c25 ignition signal, coil #2 for front cylinder
c28 secondary throttle valve actuator
c29 secondary throttle valve position sensor
c31 gear position signal switch
c32 injector signal #1 for rear cylinder
c33 injector signal #2 for front cylinder
c41 fuel pump control system, fuel pump, fuel pump relay
c42 ignition switch signal, anti theft
c44 heated oxygen sensor
c49 pair control solenoid valve
Zakładam że kody są takie same ale można je znaleźć w serwisówce. Przy okazji wyświetla się też czy mamy dobrze skalibrowany czujnik przepustnicy ( taka kreska powinna się wyświetlać na środku jak jest wyżej lub niżej to jest źle ustawiony)
Na serwisowej wtyczce, jedyna biała wtyczka pod siodłem nie wpięta nigdzie. Robi się mostek między żyła czerwono/biała a czarno/biała. Przekręcamy kluczyk bez odpalania silnika i na wyświetlaczu mamy kod błędu:
c00 none
c12 crankshaft positions sensor, pickup coil signal, signal generator
c13 intake air pressure sensor #2, for front cylinder
c14 throttle position sensor
c15 engine coolant temp sensor
c17 intake air pressure sensor #1 for rear cylinder
c21 intake air temp sensor
c23 tip over sensor
c24 ignition signal, coil #1 for rear cylinder
c25 ignition signal, coil #2 for front cylinder
c28 secondary throttle valve actuator
c29 secondary throttle valve position sensor
c31 gear position signal switch
c32 injector signal #1 for rear cylinder
c33 injector signal #2 for front cylinder
c41 fuel pump control system, fuel pump, fuel pump relay
c42 ignition switch signal, anti theft
c44 heated oxygen sensor
c49 pair control solenoid valve
Zakładam że kody są takie same ale można je znaleźć w serwisówce. Przy okazji wyświetla się też czy mamy dobrze skalibrowany czujnik przepustnicy ( taka kreska powinna się wyświetlać na środku jak jest wyżej lub niżej to jest źle ustawiony)
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."