Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
w ostatnim czasie wymieniłem krótkie przelotowe wydechy z jakimi motocykl kiedyś został zakupiony, na coś co bardziej mi się podoba i miało być bardziej ciche z głębokim dźwiękiem. Po odbiorze okazało się ze w środku nie ma wyciszenia tylko jakieś wspawane klapki metalowe...motocykl chodzi jeszcze głośniej...fajniej...ale głośniej. Z tym ze już za późno na zmianę...za bardzo mi się spodobały .
Stwierdziłem ze wole je zmodyfikować niż znów kupować kolejne kominy. Standardowe db killery to zazwyczaj rurka z dziurkami i pierścieniem zwężającym na końcu. nie posiadam jednak otworu do zamontowania i trzeba by wiercić. Ale znalazłem tez opcje z db killerami które widzę po raz pierwszy...mianowicie montowane pomiędzy kolektor a wydech. Nie udało mi się znaleźć niczego w internecie jaki to daje efekt i czy warto. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim albo z własnego doświadczenia może mi podpowiedzieć czy coś to może pomoc.
Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pokaż jak to wygląda teraz w końcówka które kupiłeś może coś wymyślimy.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
Załączone wyżej zdjęcia to są już te nowe wydechy. Jak dobrze pamiętam to otwór na wejściu od kolektora ma ok 46mm, srednica w srodku tłumika 63mm, długość całkowita tłumika 500mm.
Patrząc od strony kolektora to te metalowe ''klapki'' które miały wyciszać zaczynają się na głębokości około 15cm.
Tomek05229 pisze: ↑czw, 16 kwie 2020, 10:55
Załączone wyżej zdjęcia to są już te nowe wydechy. Jak dobrze pamiętam to otwór na wejściu od kolektora ma ok 46mm, srednica w srodku tłumika 63mm, długość całkowita tłumika 500mm.
Patrząc od strony kolektora to te metalowe ''klapki'' które miały wyciszać zaczynają się na głębokości około 15cm.
Chodziło mi właśnie o te klapki czy tam coś można pomajstrować. Te zaproponowane przez ciebie dbkillery wyglądają trochę jak katalizator z jednej strony, ciekawe co dadzą. Co do montażu to w zasadzie cała idea w mocowaniu prostego db killera polega na ograniczeniu przepływu im bardziej ażurowy tym głośniejszy. Pamiętaj jednak że ton dźwięk się też zmieni wraz ze zmianą prędkości i ciśnienia spalin.
Z tego co wyczytałem w necie (nie ma to jak wiedza zasłyszana ) to te db killery które oprócz tego że są ażurowe to jeszcze owinięte matą - coś ala to https://www.revzilla.com/product_images ... 50x750.jpg
Oprócz wyciszania zachowują jeszcze basowy dźwięk, ma to sens bo taka mata wytłumi głównie wysokie tony.
Pamiętaj też że wszystkie ingerencje we wlot i wydech to konieczność strojenia gaźnika, w przypadku wtrysku grubsze zmiany wymagają korekty mapy.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
w ostatnim czasie wymieniłem krótkie przelotowe wydechy z jakimi motocykl kiedyś został zakupiony, na coś co bardziej mi się podoba i miało być bardziej ciche z głębokim dźwiękiem. Po odbiorze okazało się ze w środku nie ma wyciszenia tylko jakieś wspawane klapki metalowe...motocykl chodzi jeszcze głośniej...fajniej...ale głośniej. Z tym ze już za późno na zmianę...za bardzo mi się spodobały .
Stwierdziłem ze wole je zmodyfikować niż znów kupować kolejne kominy. Standardowe db killery to zazwyczaj rurka z dziurkami i pierścieniem zwężającym na końcu. nie posiadam jednak otworu do zamontowania i trzeba by wiercić. Ale znalazłem tez opcje z db killerami które widzę po raz pierwszy...mianowicie montowane pomiędzy kolektor a wydech. Nie udało mi się znaleźć niczego w internecie jaki to daje efekt i czy warto. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim albo z własnego doświadczenia może mi podpowiedzieć czy coś to może pomoc.
Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.
Jesteś z Warszawy, poszperaj po googlach i poszukaj "Edziu exhaust", jest gdzieś z okolic Warszawy właśnie... Dostroi Ci wydech tak jak będziesz chciał, niemal jak gitarę...
Możesz zapytać NaXika, ostatnio robił u niego swój wydech...
Marauder VZ800 - sprzedany Intruder VS1400 - wspomnienie Intruder M109R K7 - odjechał XV1900 Raider - historia Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Odezwałem sie do Edzia...pierwszy kontakt i od razu mogę powiedzieć ze super gość Jutro podjeżdżam na oględziny...zobaczymy jaka diagnoza..ogromne dzięki harpoon za namiar
dla potomnych...zagięte tłumiki bardzo ciężko wyciszyć z racji braku możliwości włożenia wyciszenia do środka o odpowiedniej średnicy. Dodatkowo te db killery które są pomiędzy kolektor a wydech i nie są na przelot, tylko zaślepione i po obwodzie maja otwory - powodują przebarwienia na początku wydechu...pomimo wszystko delikatnie mogą wyciszyć ale niskich tonów z nich nie będzie.
Sprzedane zagięte tłumiki...kupione akcesoryjne Harleya Screaming Eagle II. Mimo tego ze nie było na nich jeżdżone nic i tak oddane do Edzia. Zrobił konkretna robotę . Teraz tylko pojeździć żeby się wszystko odpowiednio ''dopalilo'' i będzie tak jak być miało od początku. Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.