Witam
Koledzy, problem jest taki - wystartowałem vl-em normalnie, pojeździłem i złapała mnie ulewa. Po przejechaniu w deszczu 40 km Moto zaczęło schodzić z obrotów i gaslo, pod domem udało się go odpalić , ale tylko na chwilę. Teraz jest tak, rozrusznik nie kręci i po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa jedyne co słychać to klik od dekompresatorów. Rzucajcie proszę pomysły gdzie młotkiem przywalić zanim go na kawałki rozbebesze. Problem chyba raczej elektryczny.
Gery
Vl 1500 problemy po deszczowe.
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce
Vl 1500 problemy po deszczowe.
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 240
- Rejestracja: śr, 15 sty 2020, 20:56
- Województwo: małopolskie
Re: Vl 1500 problemy po deszczowe.
na poczatek postawilbym na dluzej na sloncu zeby odparowala woda jak gdzies zostala, wczesniej sciagnalbym kanape jak nie ma duzo roboty
coś być musi do cholery za zakrętem !
-
- Podpatrywacz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt, 21 sie 2020, 19:57
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Vl 1500 problemy po deszczowe.
Pierwsze sprawdź bezpieczniki pod pokrywą wlewu oleju.
Kolejna rzecz to prawy przełącznik na kierownicy przy włączniku rozrusznika może być zawilgocony. Hej"
Kolejna rzecz to prawy przełącznik na kierownicy przy włączniku rozrusznika może być zawilgocony. Hej"
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce
Re: Vl 1500 problemy po deszczowe.
Diagnoza wstępna, na przekaźniku głównym, po stronie od akumulatora napięcie jest, a na bezpieczniku głównym 30A zimno , bezpiecznik nie spalony a prądu ni ma. Wygląd na to że zdechł przekaźnik rozrusznika a od niego wychodzi także prąd na pompę paliwa. Beznadziejna ta instalacja w VL - u. Jak może rozwalić cewkę, a zabezpieczenie jest sprawne. Podejrzewam że jeszcze szlak mógł trafić pompę paliwa bo ta niczym nie jest zabezpieczona.
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: pn, 14 cze 2010, 15:52
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Piaseczna Górka/Kielce
Re: Vl 1500 problemy po deszczowe.
Wyłącznik kill down działa bo po jego przełączeniu i naciśnięciu przełącznika rozrusznika elektromagnes załącza dekompresatory czyli prąd płynie a w trakcie przyciśnięcia przycisku rozrusznika , na zaciskach rozrusznika prąd wynosi 0.00000.
Motur jest dla ludzi - tych którzy myślą.
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F
Była LS 650, była ****ha XVS 650, była K***wa Voyager XII zg 1200 ...., była H**da VTX 1800 R,była XVZ 1300 Royalstar była H... jednoślad Valkyrie Interstate, Jest Suzuki GSX 750 F