Mój pierwszy poważny post więc proszę o wyrozumiałość, jeżeli zły dział, proszę o przeniesienie, choć działu technicznego nie znalazłem.
Ale do rzeczy, zacząłem jeździć swoim nabytkiem i nie podoba mi się przełożenie, napęd mam 15x45 ale na czymś takim na 6 biegu spokojnie, nie maczac się jedzie to 40km/h i w zasadzie nie widzę różnicy czy to 3 czy 6 bieg. Przerabiał ktoś już ten temat? Jak zamieszać w ilości zębów żeby było w miarę ok?
Napęd gsx600f
Moderator: bohas
-
- BS Admin
- Posty: 2216
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 25
- Kontakt:
Re: Napęd gsx600f
Masz rację, zły dział... Ale to nie taki problem... Natomiast brak Twojej twarzy w avatarze już jest znaczący...Goli pisze: ↑pt, 27 maja 2022, 11:36 Mój pierwszy poważny post więc proszę o wyrozumiałość, jeżeli zły dział, proszę o przeniesienie, choć działu technicznego nie znalazłem.
Ale do rzeczy, zacząłem jeździć swoim nabytkiem i nie podoba mi się przełożenie, napęd mam 15x45 ale na czymś takim na 6 biegu spokojnie, nie maczac się jedzie to 40km/h i w zasadzie nie widzę różnicy czy to 3 czy 6 bieg. Przerabiał ktoś już ten temat? Jak zamieszać w ilości zębów żeby było w miarę ok?
Zanim zaczniesz pisać poważne posty, dopełnij formalności. Tymczasem temat zamykam.
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191