Wymiana napędu w GSX1250

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

dawmar
Głaszczący Kanapę
Posty: 27
Rejestracja: wt, 27 gru 2022, 08:40
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Otrzymane Polubienia: 1

Wymiana napędu w GSX1250

Post autor: dawmar »

Witam Panowie, przymierzam sie do wymiany napędu w moim gsx. Co sądzicie o:

https://allegro.pl/oferta/naped-zestaw- ... 1387036904

Ewentualnie jakieś propozycje?

Z góry dziękuję za odpowiedź!
GSX 1250 FA '11

Tel: 505-721-865

LWG!
Dany
BS Admin
BS Admin
Posty: 5659
Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Legionowo
Polubił posty: 164
Otrzymane Polubienia: 17
Kontakt:

Re: Wymiana napędu w GSX1250

Post autor: Dany »

DID jest OK ale Necik w tym sezonie kupował coś nowego. Ciekawe jak mu się spisuje.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
dawmar
Głaszczący Kanapę
Posty: 27
Rejestracja: wt, 27 gru 2022, 08:40
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Otrzymane Polubienia: 1

Re: Wymiana napędu w GSX1250

Post autor: dawmar »

Nie zamykam sie na DIDa, więc Necik czekam na info i recenzję 😉
GSX 1250 FA '11

Tel: 505-721-865

LWG!
Necik
BS Admin
BS Admin
Posty: 1994
Rejestracja: ndz, 4 maja 2014, 09:14
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Polubił posty: 120
Otrzymane Polubienia: 21

Re: Wymiana napędu w GSX1250

Post autor: Necik »

Wzialem AFAM-a do swego GSX650 FA (opcja najmocniejsza z mozliwych: A525HR3-G 118L). Cenowo lux - 495 zl/kpl. A jak sie bedzie sprawowal - czas pokaże.
Poprzednio mialem DIDa 525 ZVMX - przejechalem na nim cos ok 30k - zero uwag, jednakze skusilem sie na AFAMa. Wg instrukcji ma byc jeszcze mocniejszy. Do tego zebatki są od tego samego producenta, co ma rzekomo wplywac na idealne spasowanie. No i zdecydowanie lepszą cenę dostalem ☺ Czy bylo warto - czas pokaze 😁😋
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Motoryna Pony 301
CZ 175
ETZ MZ 251
Suzuki GSX 650FA (LeoVince)
tel.: 606-744-720
0Rh+
,,Nieważne gdzie, ważne z kim"
dawmar
Głaszczący Kanapę
Posty: 27
Rejestracja: wt, 27 gru 2022, 08:40
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Otrzymane Polubienia: 1

Re: Wymiana napędu w GSX1250

Post autor: dawmar »

Poczytam, poczytam jak do mojego sie zapatruje 😉
GSX 1250 FA '11

Tel: 505-721-865

LWG!
harpoon
BS Admin
BS Admin
Posty: 2214
Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Imielin
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 25
Kontakt:

Re: Wymiana napędu w GSX1250

Post autor: harpoon »

Necik pisze: pt, 30 gru 2022, 20:19 Cenowo lux - 495 zl/kpl (po duzym rabacie 😁) (...) No i zdecydowanie lepszą cenę dostalem ☺
Nawet wiem czemu 🤔🤔😑

Jak się wrzuca taaaaaaaaką reklamę na forum to nie dziwne 😋
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Necik
BS Admin
BS Admin
Posty: 1994
Rejestracja: ndz, 4 maja 2014, 09:14
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Polubił posty: 120
Otrzymane Polubienia: 21

Re: Wymiana napędu w GSX1250

Post autor: Necik »

harpoon pisze: pt, 30 gru 2022, 20:46
Necik pisze: pt, 30 gru 2022, 20:19 Cenowo lux - 495 zl/kpl (po duzym rabacie 😁) (...) No i zdecydowanie lepszą cenę dostalem ☺
Nawet wiem czemu 🤔🤔😑

Jak się wrzuca taaaaaaaaką reklamę na forum to nie dziwne 😋
Nie, nie, nie - nic z tych rzeczy 😁 Nie robię w tym biznesie 😂 Cena byla po znajomosci 😉😋😁
Motoryna Pony 301
CZ 175
ETZ MZ 251
Suzuki GSX 650FA (LeoVince)
tel.: 606-744-720
0Rh+
,,Nieważne gdzie, ważne z kim"
grizzly
Podpatrywacz
Posty: 21
Rejestracja: pn, 23 sty 2023, 20:03
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Otrzymane Polubienia: 2

Re: Wymiana napędu w GSX1250

Post autor: grizzly »

Przerobiłem w moich moto DID-a, RK, i czeskiego CZ. Różnicy w zasadzie żadnej, przy czym czeski wyrób był w detalu najtańszy, a dostałem go na testy za śrubki. Przebiegi (bez olejarki) podobne, ok. 25-30 000 km, potem się zaczynały ciągnąć i odchodzić od zębatki, lub zacierać się i strzelać na ogniwach. Unikałbym jedynie wyrobów "no name", bo zerwanie łańcucha może doprowadzić do jego spiętrzenia przy zębatce zdawczej i zniszczenia silnika.
ODPOWIEDZ