Jestem "świeżym" użytkownikiem Suzuki Boulevard c50 (posiadam go od 2-ch miesięcy), a zacząłem nim jeździć dopiero 2 dni temu (kiedy zdałem egz. kat. A )
Mam takie pytanie:
Czy Ktoś z Was jest posiadaczem takiego motocykla i mieszka w okolicy, abym mógł podjechać swoim moto? Okolice: Pruszcz Gdański, Tczew, Trójmiasto, Wejherowo, chciałbym, aby jakaś doświadczona osoba, mogła ocenić czy mój moto zachowuje się "normalnie", bo wg mnie jakoś strasznie drży podczas jazdy.
Drżenie jest przy prędkości ~60-70km/h na 3-cim biegu -jak wciskam sprzęgło i spadną obroty silnika to drżenie ustaje -czyli ewidentnie powoduje to silnik. Nie wiem czy przy większych prędkościach i wyższych biegach też występuje, bo jeszcze szybciej nie jeździłem.
Czy jazda z prędkością 50-60km/h (np. po mieście) powinna odbywać się na 3-ce czy na innym biegu?
Do tej pory jeździłem tylko H... jednoślad CB650R i Suzuki SV 650 (kurs i egzamin) no i nie było takiego efektu jak w moim moto.
W "internetach" piszą, że motocykle z tego typu silnikami V mają drżenie, ale wolałbym się upewnić, że "ten typ tak ma" niż, aby się okazało, że jest coś uszkodzone i się rozsypie silnik.
Motocykl z 2006r. przebieg: 20tyś mil
Z góry dzięki za jakiekolwiek info i pozdrawiam
Piotr
Edit:
No i udało się zlokalizować osobę z Intruderem 800 , Kolega pojeździł na moim, ja na Jego i okazuje się, że to jest normalne zachowanie takich motocykli, a ja po prostu o tym nie wiedziałem.
VL800 C50 drżenie podczas jazdy
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 88
- Rejestracja: pt, 6 mar 2020, 21:19
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok, Starosielce
- Otrzymane Polubienia: 5
Re: VL800 C50 drżenie podczas jazdy
Co prawda jeżdżę Marauderem VZ800, ale mój też wibruje. Ten typ tak ma.
Suzuki Marauder VZ800 2000
Re: VL800 C50 drżenie podczas jazdy
Witam
Też miałem podobne dylematy gdy kupowałem mojego Intrudera. Możesz przeczytać mój post "Intruder C800", podobnie jak Ty przerabiałem ten temat.
Co do zmiany biegów przy odpowiedniej prędkości, staram się to robić płynnie tz. tak by nim nie szarpało z powodu zbyt małych obrotów silnika na za dużym biegu. Co do jazdy na 3-cim biegu mam podobne odczucie, motocykl jakby bardziej przenosił drgania, po zmianie na 4-ty czy 5-ty bieg to uczucie znika.
Moim zdaniem nie jest to duża różnica, jednak odczuwalna. Ogólnie podsumowując moją wypowiedź, cytując kolegów " ten typ tak ma".
Napisz jak pobiegasz na większych prędkościach i wyższych biegach jak odczucia z jazdy.
Pozdrawiam
Też miałem podobne dylematy gdy kupowałem mojego Intrudera. Możesz przeczytać mój post "Intruder C800", podobnie jak Ty przerabiałem ten temat.
Co do zmiany biegów przy odpowiedniej prędkości, staram się to robić płynnie tz. tak by nim nie szarpało z powodu zbyt małych obrotów silnika na za dużym biegu. Co do jazdy na 3-cim biegu mam podobne odczucie, motocykl jakby bardziej przenosił drgania, po zmianie na 4-ty czy 5-ty bieg to uczucie znika.
Moim zdaniem nie jest to duża różnica, jednak odczuwalna. Ogólnie podsumowując moją wypowiedź, cytując kolegów " ten typ tak ma".
Napisz jak pobiegasz na większych prędkościach i wyższych biegach jak odczucia z jazdy.
Pozdrawiam
Re: VL800 C50 drżenie podczas jazdy
Doszedłem już do prędkości 100km/h kilka razy przejechałem się po obwodnicy południowej Gdańska i faktycznie przy prędkości 100km/h mniej czuć te wibracje (a może ja jestem skupiony na tym aby bezpiecznie jechać i nie skupiam się na wibracjach), ogólnie tak jak pisaliście po jakimś czasie przestaje się na to zwracać uwagę.
Natomiast moto idzie do sprzedania, jest za mały, nie chodzi o poj. silnika tylko ogólną wielkość.
Głównym celem zakupu było, aby móc jeździć z Żoną, a że jesteśmy oboje "słusznej" wielkości to trochę z tym jest problem.
Mam 190cm wzrostu i kolana mam na wysokości kierownicy, podczas skręcania przy manewrowaniu jest dosyć uciążliwe (muszę odchylać nogę, aby kierownica bliżej zbiornika mogła się złożyć)
W dziale sprzedam wrzucam post, może Ktoś będzie zainteresowany, moto jest naprawdę w bdb. stanie.