Problem z elektryką
-
- Podpatrywacz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob, 11 maja 2024, 15:56
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Gołdap
Problem z elektryką
W związku że nie znalazłem podobnego tematu to wydaje mi się że jeszcze nie był poruszany. Pacjent to Intruder VS 800 z roku 1994. Mam taki problem że po przełączeniu stacyjki na 1 zakres. nie palą mi się światła przednie nie palą mi się tylnie kierunki nie działają nie mam też podświetlenia zegara ani podświetlenia tej mini tablicy, stopy. Silnik pali bez problemu. Jak przekręce na 2 zakres to tylne światło się pali. Co moglo pierdyknąć i jak to wygląda/gdzie szukać?
-
- BS Admin
- Posty: 5659
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 164
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: Problem z elektryką
Wstaw avatar proszę.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 1804
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Problem z elektryką
Zanim znajdziemy odpowiedź, najpierw seria pytań
Działało kiedykolwiek, czy masz problem od zakupu?
Czy było robione coś przy moto, przed tym jak przestało działać, czy działało i przestało "samo" ?
Czy wszystkie problemy pojawiły się na raz, czy krocząco?
Masz schemat elektryki? (nie musiałbym szukać po internecie) może coś wykumamy.
Działało kiedykolwiek, czy masz problem od zakupu?
Czy było robione coś przy moto, przed tym jak przestało działać, czy działało i przestało "samo" ?
Czy wszystkie problemy pojawiły się na raz, czy krocząco?
Masz schemat elektryki? (nie musiałbym szukać po internecie) może coś wykumamy.
Ostatnio zmieniony ndz, 26 maja 2024, 01:20 przez GraDzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
-
- BS Brother
- Posty: 1804
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 09:47
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: okolice Warszawy (WGM)
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Problem z elektryką
Skoczek27,
Zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników (pewnie sprawdzałeś, bo to chyba taka oczywista oczywistość przy takich awariach).
Jeśli bezpieczniki są ok, proszę odpowiedz mi na pytania z poprzedniego mojego posta i usystematyzujmy co działa a co nie (bo nie jestem pewien z opisu). Napisz co powinno działać w poszczególnych zakresach i działa - a co nie działa:
- światło stop
- światło tylne
- tablica rej
- kierunkowskazy z przodu
- kierunkowskazy z tyłu
- wskaźnik kierunków
- klakson
- światło przednie krótkie/długie/"flash"
- wskaźnik długich
- wskaźnik oleju
- wskaźnik luzu
- światło pozycyjne
- ...
No i proszę upewnij mnie, co znaczy "zakres". Kiedyś w motocyklach, można było uruchomić motocykl bez świateł (jak rozumiem pierwszy zakres).
Światła włączało się przekręcając kluczyk dalej (jak rozumiem drugi zakres).
Tak to jest w Twoim motocyklu?
(Szukam diagramu połączeń)
P.S.
Znalazłem jakiś diagram, ale chyba nie jest całkowicie zgodny z Twoim moto, bo w stacyjce są standardowo trzy pozycje (P,OFF,ON) i osobny wyłącznik świateł.
I wszystko mogło by pasować, gdybyś raportował brak przednich kierunkowskazów a nie tylnych - wtedy pewnie brak masy w przedniej lampie, plus spalona żarówka w w podświetleniu tablicy.
Zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników (pewnie sprawdzałeś, bo to chyba taka oczywista oczywistość przy takich awariach).
Jeśli bezpieczniki są ok, proszę odpowiedz mi na pytania z poprzedniego mojego posta i usystematyzujmy co działa a co nie (bo nie jestem pewien z opisu). Napisz co powinno działać w poszczególnych zakresach i działa - a co nie działa:
- światło stop
- światło tylne
- tablica rej
- kierunkowskazy z przodu
- kierunkowskazy z tyłu
- wskaźnik kierunków
- klakson
- światło przednie krótkie/długie/"flash"
- wskaźnik długich
- wskaźnik oleju
- wskaźnik luzu
- światło pozycyjne
- ...
No i proszę upewnij mnie, co znaczy "zakres". Kiedyś w motocyklach, można było uruchomić motocykl bez świateł (jak rozumiem pierwszy zakres).
Światła włączało się przekręcając kluczyk dalej (jak rozumiem drugi zakres).
Tak to jest w Twoim motocyklu?
(Szukam diagramu połączeń)
P.S.
Znalazłem jakiś diagram, ale chyba nie jest całkowicie zgodny z Twoim moto, bo w stacyjce są standardowo trzy pozycje (P,OFF,ON) i osobny wyłącznik świateł.
I wszystko mogło by pasować, gdybyś raportował brak przednich kierunkowskazów a nie tylnych - wtedy pewnie brak masy w przedniej lampie, plus spalona żarówka w w podświetleniu tablicy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Piotrek
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
był VZ800 Marauder '97
jest GSF1250SA Bandit K8 ( 240000 km)
jest DRZ 400S(2000 km)
-
Żyj i daj żyć innym
O RH+
Re: Problem z elektryką,
Witam serdecznie. Jak chodzi o elektrykę to pojawił mi się dziwny problem. Otóż motor(intruz 1400 rocznik 87) nie chciał zapalić, totalna cisza. Po kilkakrotnym naciśnięciu sprzęgła zagadał. Padło na czujnik sprzęgła. Po wymontowaniu i przeczyszczeniu styków zagadał. I tu zaczął się problem. Otóż po wyłączeniu motora rozrusznik cały czas kręci, nawet jak wyłączę stacyjkę. Musiałem odpiąć aku aby zamilkł. Czy może ktoś miał podobny problem? Można jakoś ominąć ten czujnik? Pozdrawiam.
Re: Problem z elektryką
Witam ponownie. Wymieniłem przekaźnik rozrusznika i o dziwo motor ożył. Mam nadzieję, że to był powód.