Suzuki Gn 125 1999
-
- Podpatrywacz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 26 wrz 2025, 10:37
- Województwo: wielkopolskie
- Polubił posty: 1
Suzuki Gn 125 1999
Wkurza mnie niemożliwa do zdiagnozowania sprawa z opornością wchodzenia na obroty powyżej 6500, przerywa co w efekcie uniemożliwia jazdę. Orginalny gaźnik z tps (moduł 6pin) brak różnicy czy podpięty czy nie ale ustawiony).
Zaczynam rozkładać ręce.
Co zrobiłem do tej pory:
Gaźnik ustawiony, podmieniony na inny podciśnieniiwy lub ze stałą przepustnicą - bez różnicy.
Świeca nowa, używana bez różnicy raz za bogata raz ok (kawa z mlekiem).
Filtr standardowy, czysty.
Cewka zapłonowa zmieniona.
Moduł podmieniony.
Sprawdzone ładowanie.
Kompresja 11.4.
Zawory ustawione, brak przedmuchów i lewego powietrza.
Strat ciepły czy zimny i pracuje równo, schodzi z obrotów, reakcja na gaz ok.
Ktoś się spotkał z czymś podobnym?
Jakieś pomysły?
Zaczynam rozkładać ręce.
Co zrobiłem do tej pory:
Gaźnik ustawiony, podmieniony na inny podciśnieniiwy lub ze stałą przepustnicą - bez różnicy.
Świeca nowa, używana bez różnicy raz za bogata raz ok (kawa z mlekiem).
Filtr standardowy, czysty.
Cewka zapłonowa zmieniona.
Moduł podmieniony.
Sprawdzone ładowanie.
Kompresja 11.4.
Zawory ustawione, brak przedmuchów i lewego powietrza.
Strat ciepły czy zimny i pracuje równo, schodzi z obrotów, reakcja na gaz ok.
Ktoś się spotkał z czymś podobnym?
Jakieś pomysły?
K... jednoślad ZX 14 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
-
- BS Admin
- Posty: 2237
- Rejestracja: pn, 22 sty 2007, 08:31
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Imielin
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 31
- Kontakt:
Re: Suzuki Gn 125 1999
Zanim zaczniesz pytać i szukać pomocy, dopełnij formalności jak pisał Necik... Wstaw swoje zdjęcie w avatar... Tymczasem zamykam temat, daj znać jak wstawisz zdjęcie, wtedy odblokujemy...
Marauder VZ800 - sprzedany
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
Intruder VS1400 - wspomnienie
Intruder M109R K7 - odjechał
XV1900 Raider - historia
Tiger Explorer 1200 - oswojony
KolejnyTiger 1200 XCa - nowe wcielenie
Tygrys po raz trzeci
tel. 665-392-191
-
- Podpatrywacz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 26 wrz 2025, 10:37
- Województwo: wielkopolskie
- Polubił posty: 1
Re: Suzuki Gn 125 1999
Dodam jeszcze, że zabezpieczenia (klamka sprzęgła i stopka boczna) nie wpływają na zachowanie "odcinki" w drugiej połowie zakresu obrotów.
Co przeoczyłem?
Co jeszcze sprawdzić?
Co przeoczyłem?
Co jeszcze sprawdzić?
K... jednoślad ZX 14 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
-
- Podpatrywacz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 26 wrz 2025, 10:37
- Województwo: wielkopolskie
- Polubił posty: 1
Re: Suzuki Gn 125 1999
Halo, jest tu ktoś oprócz administracji?

K... jednoślad ZX 14 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 105
- Rejestracja: sob, 18 mar 2017, 16:03
- Województwo: podkarpackie
- Otrzymane Polubienia: 6
Re: Suzuki Gn 125 1999
Miałem podobnie przy DR 350. Gasł również czasami na wolnych obrotach. Wadliwa była cewka zapłonowa w prądnicy (alternatorze).
-
- Podpatrywacz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 26 wrz 2025, 10:37
- Województwo: wielkopolskie
- Polubił posty: 1
Re: Suzuki Gn 125 1999
Miałoby to sens gdybym miał problem z uruchomieniem. Start bez problemu, zimny, ciepły..
Wolne obroty jestem w stanie utrzymać nawet poniżej 1000 ( oczywiście to głupota) . Dodaje gazu wchodzi rowno do 6, 6500 i dalej go odcina. Na biegu również więc brak możliwości jazdy powyżej 65km/h. Gienek ma zapłon bateryjny więc moduł ma stałe napięcie. Z drugiej strony, jakby był problem natury estetycznej to raczej przynajmniej losowo byłby problem z odpaleniem tym bardziej na ciepło.
Ciąć instalacje, może coś się zwiera w peszlu... Utrata kompresji również wpływałaby na pracę na niskich obrotach.
Wolne obroty jestem w stanie utrzymać nawet poniżej 1000 ( oczywiście to głupota) . Dodaje gazu wchodzi rowno do 6, 6500 i dalej go odcina. Na biegu również więc brak możliwości jazdy powyżej 65km/h. Gienek ma zapłon bateryjny więc moduł ma stałe napięcie. Z drugiej strony, jakby był problem natury estetycznej to raczej przynajmniej losowo byłby problem z odpaleniem tym bardziej na ciepło.
Ciąć instalacje, może coś się zwiera w peszlu... Utrata kompresji również wpływałaby na pracę na niskich obrotach.
K... jednoślad ZX 14 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
-
- BS Admin
- Posty: 5775
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 198
- Otrzymane Polubienia: 19
- Kontakt:
Re: Suzuki Gn 125 1999
Gdzieś po drodze pomiędzy akumulatorem a cewką zapłonową musi być kondensator napięcia, sprawdź to.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Brother
- Posty: 516
- Rejestracja: wt, 6 sty 2015, 21:03
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Polubił posty: 38
- Otrzymane Polubienia: 35
Re: Suzuki Gn 125 1999
Może instrukcja pomoże https://www.manualslib.com/manual/12603 ... 146#manual
Suzuki Intruder Volusia
https://suzuki.pl/old-pdf/moto/instrukc ... l800k8.pdf
http://www.jaycepatterson.com/Pink.html
667998271
https://suzuki.pl/old-pdf/moto/instrukc ... l800k8.pdf
http://www.jaycepatterson.com/Pink.html
667998271
-
- Podpatrywacz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 26 wrz 2025, 10:37
- Województwo: wielkopolskie
- Polubił posty: 1
Re: Suzuki Gn 125 1999
Dobrałem się do klawiatury czy przypadkiem nie ma przestawienia. Ustawione na znakach zgodnie z ks.serwisową, napinacz ma zakres pracy, ślizgi bez wytarć, koła i łańcuszek brak zużycia, wałek rozrządu w super stanie...
Stojan pomierzony, czujnik impulsów właściwie zamontowany. Więc wróciłem do gaźnika i jeszcze raz sprawdzony. Regulator napięcia sprawny (podłączony czy odłączony nie wpływa na złą pracę).
Ale jest gorzej, chodzi słabo, prycha, zalewa się, nie reaguje na dodanie gazu raczej bym powiedział, że go to jeszcze bardziej destabilizuje.
Takich jaj nie miałem jeszcze.
Iskra oczywiście jest.
Zaczęło się od tego, że bardzo siadał na 5 lekko przerywał na wysokich obrotach. Później objawy wskazywały na gaźnik bo nie wkręcał się jak pisałem na początku...
Im dalej las tym gorzej.
Gdzieś mam ciężki młotek i boję się, że go użyje
Stojan pomierzony, czujnik impulsów właściwie zamontowany. Więc wróciłem do gaźnika i jeszcze raz sprawdzony. Regulator napięcia sprawny (podłączony czy odłączony nie wpływa na złą pracę).
Ale jest gorzej, chodzi słabo, prycha, zalewa się, nie reaguje na dodanie gazu raczej bym powiedział, że go to jeszcze bardziej destabilizuje.
Takich jaj nie miałem jeszcze.
Iskra oczywiście jest.
Zaczęło się od tego, że bardzo siadał na 5 lekko przerywał na wysokich obrotach. Później objawy wskazywały na gaźnik bo nie wkręcał się jak pisałem na początku...
Im dalej las tym gorzej.
Gdzieś mam ciężki młotek i boję się, że go użyje
K... jednoślad ZX 14 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
-
- BS Brother
- Posty: 516
- Rejestracja: wt, 6 sty 2015, 21:03
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Polubił posty: 38
- Otrzymane Polubienia: 35
Re: Suzuki Gn 125 1999
Zobacz jak pracuje bez filtra powietrza.
Suzuki Intruder Volusia
https://suzuki.pl/old-pdf/moto/instrukc ... l800k8.pdf
http://www.jaycepatterson.com/Pink.html
667998271
https://suzuki.pl/old-pdf/moto/instrukc ... l800k8.pdf
http://www.jaycepatterson.com/Pink.html
667998271
-
- Podpatrywacz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 26 wrz 2025, 10:37
- Województwo: wielkopolskie
- Polubił posty: 1
Re: Suzuki Gn 125 1999
Bez filtra
Bez regulatora
Bezpieczniki (nóżka, sprzęgło) pominięte.
Dupa.
Wcześniej odcinało na poziomie powyżej 6500 teraz to ma problem żeby w ogóle jako tako pracować.
Moduł Denso 6pin na jednej kostce.
Jakiejś herezji w instalacji nie widzę wszystko orginalne, nieprzytopione i połączenia sprawdzone.
Bez regulatora
Bezpieczniki (nóżka, sprzęgło) pominięte.
Dupa.
Wcześniej odcinało na poziomie powyżej 6500 teraz to ma problem żeby w ogóle jako tako pracować.
Moduł Denso 6pin na jednej kostce.
Jakiejś herezji w instalacji nie widzę wszystko orginalne, nieprzytopione i połączenia sprawdzone.
K... jednoślad ZX 14 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
-
- BS Brother
- Posty: 516
- Rejestracja: wt, 6 sty 2015, 21:03
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Polubił posty: 38
- Otrzymane Polubienia: 35
Re: Suzuki Gn 125 1999
Sprawdż luzy zaworowe szczególnie wydechowy nie wzrokowo szczelinomierz do ręki dostęp tam chyba słaby i wydech do kontroli czy nie ma zapchany. Podkładka pod gażnikiem jest prawidłowa tam też na tym ograniczali moc silnika. Zmień paliwo.
Suzuki Intruder Volusia
https://suzuki.pl/old-pdf/moto/instrukc ... l800k8.pdf
http://www.jaycepatterson.com/Pink.html
667998271
https://suzuki.pl/old-pdf/moto/instrukc ... l800k8.pdf
http://www.jaycepatterson.com/Pink.html
667998271
-
- Podpatrywacz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 26 wrz 2025, 10:37
- Województwo: wielkopolskie
- Polubił posty: 1
Re: Suzuki Gn 125 1999
Ogólnie mówiąc
Wszystko jest książkowo poustawiane.
Luzy zaworowe również.
Paliwo shell setka z zewnętrznego źródła, zbiornik czysty, kranik sprawny.

Wszystko jest książkowo poustawiane.
Luzy zaworowe również.
Paliwo shell setka z zewnętrznego źródła, zbiornik czysty, kranik sprawny.
K... jednoślad ZX 14 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
-
- Podpatrywacz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 26 wrz 2025, 10:37
- Województwo: wielkopolskie
- Polubił posty: 1
Re: Suzuki Gn 125 1999
Mam dwa moduły, jeden był w moto drugi nabyłem używany.
3290-06340
Korci mnie żeby kupić power forse czy coś ale nowe. Jedynie nie zgadza mi się ilość pinów. W ofercie albo 6 pin na dwie kostki albo 8 pin ale połowa ślepa więc 4.
Ktoś się wypowie, może ktoś przerabiał temat?
3290-06340
Korci mnie żeby kupić power forse czy coś ale nowe. Jedynie nie zgadza mi się ilość pinów. W ofercie albo 6 pin na dwie kostki albo 8 pin ale połowa ślepa więc 4.
Ktoś się wypowie, może ktoś przerabiał temat?
K... jednoślad ZX 14 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)
K... jednoślad ZZR 1100 (miałem)
Suzuki GN 125 (mam)
H... jednoślad VT 500 E (mam)
Suzuki GSX 600 F (miałem)
MZ ETZ 150 (miałem)
Simson S51 (miałem)
Romet KOMAR 232 (mam)