Odgłosy i dymienie VZ800
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Odgłosy i dymienie VZ800
W moim marasiu a mam najechane 19 tyś coś szoruje w środku w momencie odpalania na ssaniu czyli na wyższych obrotach przy gwałtownym zmiejszaniu obrotów no i dymi krótką chwile. bolączki te ustają jak się nagrzeje. Totalnie zgupiałem pozdro Mir
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Witam
Nie chce Cię straszyć, ale to mogą być pierścionki (jak są zimne to nie przylegają tak jak powinny)
A na jaki kolor dymi?
Zimne zawory też mogą hałasować (jak mają za duży luz)
Po 19 tys. rozrząd powinien być jak ta lala
Jak mam 37tys i jest spoczko nie planuje nawet wymiany
(Dopiero zmieniłem łańcuch napędowy)
Pozdrawiam
Krzysiek
Vz800 Czysta Desperacja
http://www.krzysio.org
Nie chce Cię straszyć, ale to mogą być pierścionki (jak są zimne to nie przylegają tak jak powinny)
A na jaki kolor dymi?
Zimne zawory też mogą hałasować (jak mają za duży luz)
Po 19 tys. rozrząd powinien być jak ta lala
Jak mam 37tys i jest spoczko nie planuje nawet wymiany
(Dopiero zmieniłem łańcuch napędowy)
Pozdrawiam
Krzysiek
Vz800 Czysta Desperacja
http://www.krzysio.org
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Krzysiek dymi na biało przez minutę, Ale jak mu ręką trzymam ssanie na pół gwizdka takie średnie obroty to wszystko ok , zero dymu i zero szumów. Oleju nie bierze a i na lotnisku poszedł ponad 160 . Pozdro (regulowałem zawory tysiączek temu w Bydgoszczy. Pozdro
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
-
- BS Brother
- Posty: 738
- Rejestracja: ndz, 5 lut 2006, 00:34
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
wydechy były już rozwiercone -gada tak pięknie że można mieć non stop orgazm i sikać ze szczęścia za taką poezje. gażniki czyścili w Bydzi jak regulowali zawory (sam smalec -wyczyścili dokładnie i super zsynchronizowali, paliwo z Shella pałera leję. Nic nie prycha pali od ręki a te odgłosy przy gwałtownym obniżeniu obrotów dochodzą z dolnej części silnika na wysokości ośki wału korbowego. takie szuranie metaliczne jak kiedyś w CZ 175 łańcuszek sprzęgłowy szorował o kapę. No ale tu te odgłosy występują tylko przy zejściu gwałtownym z obrotów na ssaniu przy zimnym silniku i tak sao z tym dymieniem :?
606-451-421 Play
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
Milano-buty.pl - markowe buty
https://allegro.pl/listing?string=znami ... i-1-1-0425
CZ175, vz 800/98, xv1900/07, GSX1300R/08, ?....
A1+
No to chyba jestem za cienki
Ale (nie to żebym chciał Cię pouczać) dlaczego na ssaniu wkręcasz silnik na wysokie obroty?
Nigdy nie „wkręcałem” swojego Vz’eta na ssaniu i nie wiem może każdy tak ma (wątpię)
Sorry za offtopic
Przydał by się jakiś prawdziwy mechanik. Na moje oko coś nie jest dobrze rozgrzane albo cyrkulacja nie daje rady
Na ssaniu to chyba każdy puszcza dymka przy przegazówce (nawet ja:o))
Niestety nie będę w weekend w okolicach piły
Jak długo grzejesz silnik przed jazdą ?
Kurde musze zapytać mądrzejszego
Jak tylko na coś wpadnę to dam Ci znać
Pozdrawiam
Krzysiek
VZ800 Czysta Desperacja
Ale (nie to żebym chciał Cię pouczać) dlaczego na ssaniu wkręcasz silnik na wysokie obroty?
Nigdy nie „wkręcałem” swojego Vz’eta na ssaniu i nie wiem może każdy tak ma (wątpię)
Sorry za offtopic
Przydał by się jakiś prawdziwy mechanik. Na moje oko coś nie jest dobrze rozgrzane albo cyrkulacja nie daje rady
Na ssaniu to chyba każdy puszcza dymka przy przegazówce (nawet ja:o))
Niestety nie będę w weekend w okolicach piły
Jak długo grzejesz silnik przed jazdą ?
Kurde musze zapytać mądrzejszego
Jak tylko na coś wpadnę to dam Ci znać
Pozdrawiam
Krzysiek
VZ800 Czysta Desperacja
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
nei wiem czy w dobrym kierunku idę ale może obróciła ci się panewka na wale??, wtedy jak jest zimny to ona będzie się kręcić, a jak sie rozgrzeje to cisza.....
a może po prostu łańcuszek rozrządu nie wytrzymał trudów i sie wyrobił, wtedy będzie chałasował i się obijał o karter jeżeli wyskoczył napinacz (lub nie daje rady napiąć do końca)łańcuszka, do tego delikatna zmiana w fazach rozrządu i już masz troszkę paliwka w wydechu, które się nei spaliło do końca......
to tylko takie moje rozmyślania...........
a może po prostu łańcuszek rozrządu nie wytrzymał trudów i sie wyrobił, wtedy będzie chałasował i się obijał o karter jeżeli wyskoczył napinacz (lub nie daje rady napiąć do końca)łańcuszka, do tego delikatna zmiana w fazach rozrządu i już masz troszkę paliwka w wydechu, które się nei spaliło do końca......
to tylko takie moje rozmyślania...........
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl