Witam Bractwo!
I jako Bobas mam pytanko odnośnie Intrudera 1500.
Sprawdzałem filtr powietrza i w obudowie było troche paliwa lub wody z paliwem.Co o tym sadzić, czy to jakaś wada?Czy w ogóle jest możliwe żeby tam było paliwo,a moze to była tylko woda która przeszła zapachem paliwa z filtra?
Prosze o jakieś wskazówki.
Z góry dzieki.
PALIWO PRZY FILTRZE POWIETRZA
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
ja mam na to małą teorię potwierdzoną praktyką
po pierwsze może ci jeden gar nei palić i wtedy to normalne że masz resztki niespalonego paliwa w filtrze , po drugie czy to może zaóważyłeś przy odpalaniu maszyny gdy nie chciała odpalić może?? bo jeżeli tak to po prostu zalałeś gaźnik i przelewem najczęściej leci do filtra
sprawdź świece, akumulator i najważniejsze czy masz dobrze ustawione gaźniki, a to poznasz podczas pracy silnika gdy jest już dobzre zagrzany to odkręć mu gwałtownie gaz, jeżeli się zakrztusi bardzo tzn nie zrobi bbrrryyymmmmmm tylko bpbpbpbpbpbpbpbpryyyymmmmmm to wtedy warsztat mech i synchronizacja gaźników mile widziana.
mam nadzieję że to było podczas nieudanej próby odpalenie kiedy zalałeś po prostu gaźnik na max
pozdrawiam :devil:
po pierwsze może ci jeden gar nei palić i wtedy to normalne że masz resztki niespalonego paliwa w filtrze , po drugie czy to może zaóważyłeś przy odpalaniu maszyny gdy nie chciała odpalić może?? bo jeżeli tak to po prostu zalałeś gaźnik i przelewem najczęściej leci do filtra
sprawdź świece, akumulator i najważniejsze czy masz dobrze ustawione gaźniki, a to poznasz podczas pracy silnika gdy jest już dobzre zagrzany to odkręć mu gwałtownie gaz, jeżeli się zakrztusi bardzo tzn nie zrobi bbrrryyymmmmmm tylko bpbpbpbpbpbpbpbpryyyymmmmmm to wtedy warsztat mech i synchronizacja gaźników mile widziana.
mam nadzieję że to było podczas nieudanej próby odpalenie kiedy zalałeś po prostu gaźnik na max
pozdrawiam :devil:
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl