Oddławienie GS 550
-
- The Real One
- Posty: 743
- Rejestracja: sob, 10 cze 2006, 07:00
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Moderator
- Posty: 4330
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 17
najlatwiej po predkosci maksymalnej, ale sam silnik? hmmbarcic1 pisze:czym sie objawia zdlawienie motocykla--sama praca silnika--nie jestem w stanie na nim jechac.jak to poznac??
ostatnio jak mialem do czynienia z dlawionym silnikiem to objawy byly nastepujace: przy w miare rownym dodawaniu gazu wchodzil do 4krpm i sie na chwile zatrzymywal (mimo ciaglego dodawania gazu) i dopiero potem sie wkrecal (wolniej niz by sie tego mozna spodziewac) - ale to bylo podczas jazdy wiec ciezko powiedziec czy na postoju bedzie tak samo, no i zawsze jest podejrzenie ze to byl raczej konkretny przypadek a nie regula
pomysl z hamownia tez pewnie Cie nie urzadza
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- The Real One
- Posty: 743
- Rejestracja: sob, 10 cze 2006, 07:00
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Rybnik
Objawy zadławienia !barcic1 pisze:czym sie objawia zdlawienie motocykla--sama praca silnika--nie jestem w stanie na nim jechac.jak to poznac??
w mojej Suzi to gdy jade na pełnym gazie i obroty dochodza do 5,5-6 tys obrotów zaczyna ocinac jej paliwo ale to jest tylko na 6 biegu .
ostatno probowałem to na 4 dochodze do 7 tys obrotów
Instrukcje pokazuja ze nasze silniki Gs 550 moj jedzie do 120 km/h natomiast normalnie jada do 160 km/h wersje europejskie
-
- BS Brother
- Posty: 325
- Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Choceń
co prawda ja mam GS 500 '99, ale zasada jest podobna, albo ogranicznik podoszenia przepustnicy albo dziurka w przepustnicy dodatkowo długości spręzyn i zmiana dysz.
w innym temacie podałem link do opisu dławien i sposobu oddławienia GS 500 w/g rocznikow
w moim przypadku była to dziurka w przepustnicy którą zaślepiliśmy (zaklejona poxipolem) dodatkowo przestawienie iglicy i usunięcie podkładek na iglicy, zmiana długości sprężyn, dysz jeszcze nie wymieniłem zobaczę jak się bedzie mialo spalanie bo akurat w moim przypadku rożnica niewielka między dyszą 117.5 a zalecana 115
przed oddławieniem moto mialo wyraźny dołek mocy przy ok. 4-5 tys. obrotów i wolniej schodzil z obrotow, teraz raźnie się wkręca czyć więcej mocy a Vmax z poprzednich 150 km/h wzrósła co prawda odcinek byl krotki ale udało sie osiągnąc 170 km/h i to nie było wszystko na co stać teraz motorek
w innym temacie podałem link do opisu dławien i sposobu oddławienia GS 500 w/g rocznikow
w moim przypadku była to dziurka w przepustnicy którą zaślepiliśmy (zaklejona poxipolem) dodatkowo przestawienie iglicy i usunięcie podkładek na iglicy, zmiana długości sprężyn, dysz jeszcze nie wymieniłem zobaczę jak się bedzie mialo spalanie bo akurat w moim przypadku rożnica niewielka między dyszą 117.5 a zalecana 115
przed oddławieniem moto mialo wyraźny dołek mocy przy ok. 4-5 tys. obrotów i wolniej schodzil z obrotow, teraz raźnie się wkręca czyć więcej mocy a Vmax z poprzednich 150 km/h wzrósła co prawda odcinek byl krotki ale udało sie osiągnąc 170 km/h i to nie było wszystko na co stać teraz motorek
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)