Intruder VL1500
Intruder VL1500
Witam:-)
Mało mnie tu było...ale może to się zmieni:-))) właśnie pozegnałem się z moją ukochaną Marudą, a przywitałem z nową "kanapą" czyli Intruzem 1500:-))) mam pytanie...czy sa w Bractwie ludziska, którzy jeżdża na bliźniaczych maszynach i jakie maja doświadczenia/uwagi?
Pozdrawiam,
Maciek
Mało mnie tu było...ale może to się zmieni:-))) właśnie pozegnałem się z moją ukochaną Marudą, a przywitałem z nową "kanapą" czyli Intruzem 1500:-))) mam pytanie...czy sa w Bractwie ludziska, którzy jeżdża na bliźniaczych maszynach i jakie maja doświadczenia/uwagi?
Pozdrawiam,
Maciek
VL 1500 to zajebista maszyna która sunie po asfalcie tak samo dobrze przy malych jak i przy maxymalnych predkosciach. Ten kolos nie reaguje na podmuchy wiatru i nie zna uczucia drgania kierownicy przy maxymalnych predkosciach. Nie boi sie kolein, choc nie mozna powiedziec, zeby ich nie czul. Opony 180 tyl i 150 przod gwarantuja stabilnosc i przyczepnosc. Jest zajebiscie elastyczny, ale Intruder VS800 wer.USA objeżdża go bez mydła na każdym biegu. Intruder 800 jednak nigdy nie bedzie sie tak prezentowal jak VL 1500 i wlasnie za to kochamy cruisery. Fabryczne hamulce VL'a od razu po zakupie można umieścić w kontenerze na śmieci szczególnie w modelach poniżej 2003r. Można się pobawić w zmiane klocków i przewodow na stalowe, ale efekt jest niewielki. Moim zdaniem trzeba założyć inny zacisk, a mianowicie sześciotłok Lucasa, efekt bedzie lepszy, ale przezemnie jeszcze nie sprawdzony. Poza tym VL ma problem z dekompresją ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu silnika, co za tym idzie potem jest problem z jego uruchomieniem, bo rozrusznik nie ma sił by przepchnąć to ciśnienie. Oczywiscie i na to jest rada ktora nie kosztuje nic, czyli przed uruchomieniem na biegu cofnac go troszke zeby tloki stanely na rownii i juz skok bedzie wiekszy.
Mimo tych dwoch mankamentow ktore mi towarzysza podczas ujeżdzania Intruza uważam, że jest to chyba najlepszy Cruiser i napewno jeszcze na nim troche pojeżdze.
P.S. 200km/h to chyba drobna przesada, max 175km/h. Przy 160km/h bez szyby jest troche niebezpiecznie, motocykl jest stabilny, ale kierowca nie bardzo...
Kurcze, a mój Intruz nie schodzi niżej 6,5-7 litrów na 100kmisowiec pisze:Witam wszystkich. Równierz przesiadłem sie z Marudera na VL 1500, średnie spalanie ok. 5 l/100 jeszcze nie przekroczyłem 5,5 l/100, największa wada to hamulce (rocznik 99), max szybkość jaką leciałem to 175 km/h, poza tym motorek nie sprawia problemów.