Intruder VL1500

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
mar95

Intruder VL1500

Post autor: mar95 »

Witam:-)
Mało mnie tu było...ale może to się zmieni:-))) właśnie pozegnałem się z moją ukochaną Marudą, a przywitałem z nową "kanapą" czyli Intruzem 1500:-))) mam pytanie...czy sa w Bractwie ludziska, którzy jeżdża na bliźniaczych maszynach i jakie maja doświadczenia/uwagi?

Pozdrawiam,
Maciek
Florek Bronisław

Post autor: Florek Bronisław »

Cześć też zminiłem Marude na intrudera 1500 szkam do niego pokrywek tuningowych do zbiornika płynów mój tl.606255555
WOLF40XL

Post autor: WOLF40XL »

Witam Braci! Ja równiez zmieniłem Marude na Intrudera i zaczynam sie troche jego uczyć.Pozdrawiam
grabo
BS Brother
BS Brother
Posty: 261
Rejestracja: śr, 24 lis 2004, 12:32
Województwo: -
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: grabo »

witam panowie
to jak tam 1500 jest ostrzejszy od intrudera bo chodzi mi po glowie zamiana ? :twisted: i przedewszystkim leci ponaad 2 paczki? :twisted:
siwypfk

Post autor: siwypfk »

Znaczy z tego co ja wiem to nie ma duzych roznic do 100 napewno a potem no wiadomo jest troche szybszy ale 2 paczki ee nie wydaje mi sie ,przesada nie tyle . no ale tu co nie ktorzy mają to niech sie wypowiedzą , ja tez bede polował na to cacko . POZDROWIENIA
Drug

Post autor: Drug »


VL 1500 to zajebista maszyna która sunie po asfalcie tak samo dobrze przy malych jak i przy maxymalnych predkosciach. Ten kolos nie reaguje na podmuchy wiatru i nie zna uczucia drgania kierownicy przy maxymalnych predkosciach. Nie boi sie kolein, choc nie mozna powiedziec, zeby ich nie czul. Opony 180 tyl i 150 przod gwarantuja stabilnosc i przyczepnosc. Jest zajebiscie elastyczny, ale Intruder VS800 wer.USA objeżdża go bez mydła na każdym biegu. Intruder 800 jednak nigdy nie bedzie sie tak prezentowal jak VL 1500 i wlasnie za to kochamy cruisery. Fabryczne hamulce VL'a od razu po zakupie można umieścić w kontenerze na śmieci szczególnie w modelach poniżej 2003r. Można się pobawić w zmiane klocków i przewodow na stalowe, ale efekt jest niewielki. Moim zdaniem trzeba założyć inny zacisk, a mianowicie sześciotłok Lucasa, efekt bedzie lepszy, ale przezemnie jeszcze nie sprawdzony. Poza tym VL ma problem z dekompresją ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu silnika, co za tym idzie potem jest problem z jego uruchomieniem, bo rozrusznik nie ma sił by przepchnąć to ciśnienie. Oczywiscie i na to jest rada ktora nie kosztuje nic, czyli przed uruchomieniem na biegu cofnac go troszke zeby tloki stanely na rownii i juz skok bedzie wiekszy.
Mimo tych dwoch mankamentow ktore mi towarzysza podczas ujeżdzania Intruza uważam, że jest to chyba najlepszy Cruiser i napewno jeszcze na nim troche pojeżdze.

P.S. 200km/h to chyba drobna przesada, max 175km/h. Przy 160km/h bez szyby jest troche niebezpiecznie, motocykl jest stabilny, ale kierowca nie bardzo...
mar95

Post autor: mar95 »

Dzieki za cenne uwagi. O hamulcach słyszałem, jak sprawdzisz czy ten zacisk działa, daj znać,ok?
Jeszcze raz duże THANKS:-)
Pozdro,
M.
siwypfk

Post autor: siwypfk »

witam słysze poraz kolejny ze Vs 800 U.S.A taka zyletka , to mam pytanie bo az boje sie zapytac a jeszcze i nie sprawdzałem ile taki intruz pali?? zakładając ze europejska wersja 5,5 l srednio . Pozdrawiam
isowiec

Post autor: isowiec »

Witam wszystkich. Równierz przesiadłem sie z Marudera na VL 1500, średnie spalanie ok. 5 l/100 jeszcze nie przekroczyłem 5,5 l/100, największa wada to hamulce (rocznik 99), max szybkość jaką leciałem to 175 km/h, poza tym motorek nie sprawia problemów. :D
mar95

Post autor: mar95 »

isowiec pisze:Witam wszystkich. Równierz przesiadłem sie z Marudera na VL 1500, średnie spalanie ok. 5 l/100 jeszcze nie przekroczyłem 5,5 l/100, największa wada to hamulce (rocznik 99), max szybkość jaką leciałem to 175 km/h, poza tym motorek nie sprawia problemów. :D
Kurcze, a mój Intruz nie schodzi niżej 6,5-7 litrów na 100km :cry:
ODPOWIEDZ