vs 800
Witam
Jak dla mnie to jakas lipa. Oba gary powinny startowac mniej wiecej w tym samym czasie. Wiec jezeli swiece i kable wysokiego napiecia sa ok to cos jest nie tak z dostarczaniem paliwa do cylindra albo cos z zaplonem(moze wystarczy przeczyscic gaznik ?) A tak w ogole to kiedy jedziesz i dosc szybko dodasz gazu to moto przyspiesza bez protestow czy najpierw sie troche przydusza a pozniej dopiero przyspiesza ? I jeszcze jedno czy po rozgrzaniu silnik pracuje rowno na niskich obrotach ?
Pozdro :angry_smile:
Jak dla mnie to jakas lipa. Oba gary powinny startowac mniej wiecej w tym samym czasie. Wiec jezeli swiece i kable wysokiego napiecia sa ok to cos jest nie tak z dostarczaniem paliwa do cylindra albo cos z zaplonem(moze wystarczy przeczyscic gaznik ?) A tak w ogole to kiedy jedziesz i dosc szybko dodasz gazu to moto przyspiesza bez protestow czy najpierw sie troche przydusza a pozniej dopiero przyspiesza ? I jeszcze jedno czy po rozgrzaniu silnik pracuje rowno na niskich obrotach ?
Pozdro :angry_smile:
Re: vs 800
U mnie też tak jest w serwisie powiedzieli mi, że Intruder 800 tak majahal pisze:hello! kupiłem 800-tkę i mam pytanie. Jak odpalam na zimnym silniku to drugi gar startuje z ok. 5 sek. opóznieniem?! (swiece NGK nowe) Czy to się zdarza czy oznacza jakąś lipę, dzięki za ewentualne rady!