savege pas powraca

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
bogdi64
BS Brother
BS Brother
Posty: 1381
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Kiełczów

savege pas powraca

Post autor: bogdi64 »

przeczytałem wszystkie posty odnośnie pasa w ls, ale nie mogę dopasować moich objawów do opisów - skrzypi przy małym kole w momencie rozpędzania, przy hamowaniu biegiem przestaje, ustawiłem koło idealnie na znaki - jeszcze gożej, w tej chwili rozjeczałem ustawienie minimalnie lepiej, wymyłem, woda z szarym mydłem (czy to było szare mydło?) pomogło na 5km, talkowałem, nie pomogło wogóle, na zimnym pasie przez moment nie ma objawów, - i co dalej robić, na dużym kole pas układa mi się przy prawej krawędzi, czy dalej przesuwać koło, licząc na błąd znaczników :cry:
krycha

Post autor: krycha »

Może masz już zbyt rozciągnięty pas i ustawianie na znaki nic nie pomoże.. może już być niestety zużyty :cry: , ale nie chcę straszyć.. pogadaj jeszcze z Osamą :wink: Pozdr :beer:
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

a może po prostu masz za lekko naciągnięty pas??, bardzo ważną informacją jest to iż pas musi być dużo mocniej naciągnięty jak łańcuch, ja miałem do tego przyżąd, ale i bez niego idzie sobie poradzić, na wachaczu zaraz za deklami silnika jest od spodu blaszka z otworkiem, w który wkłada się przyżąd do sprawdzania naciągu i w tym miejscu naciskając na pas z siłą 5kg pas ma się ugiąć ok 1 - 1.5 cm


sprawdź naprawdę pomaga :peace:, a :beer: postawisz przy okazji :twisted:
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6332
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Osama pisze: na wachaczu zaraz za deklami silnika jest od spodu blaszka z otworkiem
to znajdziesz w swoim sprzęcie :twisted:
Osama pisze: przyżąd do sprawdzania naciągu
a to znajdziesz w garażu Osamy, który nie wiedzieć dlaczego przypomina połaczenie stacji serwisowej Suzuki Savage + Carman + Norauto czyli miejsca w którym jest wszystko ale tylko jeden Osama wie po jaką cholerę :P :P :P
Szacun wielki - jak stąd do Tychów - Arek !!!!!!
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

Lechu naciągacz sprzedałem razem z Savage, poszedł jako gratis - nie wiedzieć czemu :?
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
thekamil

Post autor: thekamil »

u mnie pas piszczy tylko gdy jest mokry/wilgotny. nie wiem jaki przebieg ma moj pas, ale gdy jest dobrze naciagniety i równo ustawiony to chodzi bezszelestnie :)
Zielony

Post autor: Zielony »

u Mnie natomiast pas nigdy nie piszczy :D
bogdi64
BS Brother
BS Brother
Posty: 1381
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Kiełczów

Post autor: bogdi64 »

dzięki osama-stawiam, będę kombinował w przyszłym tygodniu, teraz przymierzam się do wymiany podnóżków, te z allegro które sprzedają do gmoli, wg moich wyliczeń nogi będą ok 3cm niżej i szerzej ok 5cm, po założeniu opowiem czy to miało sens, oprócz wyglądu :idea:
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach :)
A1 RH-
tel. 0603 765 563
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

Bogdi nie obniżaj podnóżków, to naprawdę nei ma sensu, a możesz się tylko bardzo ździwić jak moto ci sie obruci na zakręcie na podnóżku właśnie, jeździłem swego czasu na H...shadow z tak właśnie zrobionymi stopkami i naprawdę nie miało to sensu, gdyż każdy niemal zakręt jechałeć najwyżej na 3, każdy rondo na 1 a pięty miałeś wystawione ciągle na dół i badałeś ile miejsca jeszcze zostało od asfaltu do stopek

- naprawdę odradzam takie eksperymenty, jeżeli już coś, to dał bym je dalej do przodu i może kilka cm wyżej :peace:
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
thekamil

Post autor: thekamil »

osama pisze:- naprawdę odradzam takie eksperymenty, jeżeli już coś, to dał bym je dalej do przodu i może kilka cm wyżej :peace:

Osmama chaiał powiedziec, ze masz trzymac nogi na kierownicy :angry_smile:
rysio

Post autor: rysio »

Cześć Savage Riders
Przyrząd do sprawdzania naciągu pasa jest przydatny, ale jak się go nie ma, to można sprawdzić naciąg inną metodą (wyczytane na jakimś zagranicznym forum): trzeba uchwycić pas palcami w połowie jego długości i przekręcić o 90 stopni. Jeśli idzie dalej, to jest za słabo naciągnięty. Jeśli nie można dociągnąć do 90 stopni, to jest naciągnięty za mocno. Tylko co, jeśli ktoś ma za dużo siły w łapach?
Pozdrawiam,
Rysio
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

ja jak ustawiłem an przyżądzie to mogłem conajwyżej o 70stopnie przekręcić :D
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
bogdi64
BS Brother
BS Brother
Posty: 1381
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Kiełczów

Post autor: bogdi64 »

właśnie w tym żecz, że obniżenie poponóżków będzie polegało na zastosowaniu takich które mają 1cm grubości, więc pozostaną na dolnej tej samej wysokości zmienia się tylko grubość i to jest te 3cm, fakt, że będą wypchnięte na zewnątrz ok 2cm więcej, ale uważam, że to już w znaczący sposób nie zmieni promienia skrętu - dzięki za uwagi :P
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach :)
A1 RH-
tel. 0603 765 563
daab
BS Brother
BS Brother
Posty: 788
Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk/Wawa

Post autor: daab »

To o co chodzi o pas czy podnóżki :o
Piszcie na temat :twisted:
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6332
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Lechul »

Wyprzedziłeś mnie Daab :twisted: :twisted: :twisted:
Ale chłopaki od roz- pasanych jednogarkowców już tak mają.
Jak się już zbiorą i "wkręcą" to nie zatrzymasz oj nie zatrzymasz..............
Jak Indianie i kowboje na koniach...........................

Pisać mi tu na temat "Duże Garnuchy" :evil: :evil: :evil:
Potem wyszukiwarka wam nie działa bo wszystko w jednym worku :gafa: garnku chciałem powiedzieć.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
ODPOWIEDZ