1. gar - 10,5 bar
2. gar - 10,5 bar
3. gar - 10,3 bar
4. gar.- 11,5 bar
Jeśli chodzi o warunki pomiaru to: aku sprawny, wszystkie świece wykręcone, przepustnice otwarte, luz na zaworach prawidłowy tylko jeden minus że pomiar był na zimnym silniku, wieć trzeba wziąć poprawkę na zanirzony wynik z wiadomych powodów.
Pytanie mam czy ktoś może się orientuje ile powinno wynosić ciśnienie albo czy jest jakiś przelicznik, bo producent podaje tylko stopień spręzania, a jak wiadomo jest to całkiem inny parametr. Drugie pytanie jakie mi się nasuwa to czy na tym czwartym nie ma za dużej różnicy do pozostałych trzech garków i czy mam ingerować w dłubanie przy głowicy. Może wypadało by zajżeć na gniazda zaworów.
Moto jest z 1990 roku i ma już spory przebieg a z tego względu że je przytachałem z niemiec nie mam kompletnie nic na temat jego przeszłości. Jedyne co jest to wbite w FAHRZEUGBRIEF (niemiecka karta pojazdu) że moto było odblokowane w 2004 roku wieć chyba nie był katowany.
Proszę o jakiekolwiek info na ten temat.