K5tka-c.d.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ant

K5tka-c.d.

Post autor: ant »

Szkoda, ze zamkneliscie temat, bo caly czas mialem nadzieje na jakas odpowiedz w sprawie tych naklejek na baku. W koncu powinny byc pod czy na lakierze :? :? :?:
pozdro
mroova
voti
BS Brother
BS Brother
Posty: 1147
Rejestracja: pt, 20 sty 2006, 14:23
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: voti »

Naklejki powinny być pod lakierem bezbarwnym.
Czerwony potwór
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Hmm....
Zaintrygowaliście mnie na tyle że zobacze w swoim jak to jest.
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
ant

Post autor: ant »

THX and Pozdro
mroova
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

ja w swoim mam na lakierze. w bandicie mialem pod lakierem.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Rybka

Post autor: Rybka »

Generalnie w 90% naklejki są pod lakierem bezbarwnym. Na 100% w K3 i K4.

Lakier bezbarwny ma chronić nie tylko lakier ale też naklejki, żeby np. po myciu na myjce bezdotykowej nie odleciały :wink:

U mnie w SVce naklejki na baku są lakierowane ale na owiewce przedniej już nie :roll: .
studi

Post autor: studi »

temat zamknięty - dotyczył zupełnie czegoś innego niz poruszane tematy w tym wątku :roll: tak mi się zdaje...czy się mylę?

ps.
powinieneś załozyć wątek - "naklejki" czy temu podobnym...
Gixxer

Post autor: Gixxer »

W kazdym japonczyku naklejki na zbiorniku sa pod bezbarwnym a na owiewkach na lakierze.

Poza tym w tamtym zamknietym temacie o K5 troche dziwia mnie wypowiedzi Quaka i Jaz'a :roll: Wy chyba chlopaki nigdy nie szukaliscie uzywanego sprzeta tylko zawsze kupowaliscie w salonie bo widze ze Wasza wiedza o rynku uzywanych motocykli jest znikoma a zwlaszcza Jaz'a ktory podejrzewa Suzuki ze redukuje koszty w postaci nie pokrywania naklejek bezbarwnym... Ludzie!Taka technologia jest juz od dawna i dziwi mnie ze jej nie znacie...
Co do uzywanych motocykli to tak sie sklada ze w sezonie odbywam kilkanascie wycieczek z kumplami po kraju w poszukiwaniu dobrego uzywanego motocykla i w 90% trafiamy na zlomy ktore przynajmniej na zdjeciu wygladaly dobrze bo takie jak ta K5 to z gory skreslamy bo szkoda czasu.Oczywiscie sprzet moze byc OK ale jak juz gosc majac roczny motocykl o wartosci ponad 30tys.zl oszczedza pareset zlotych na naklejkach to nie chce wiedziec na czym on jeszcze zaoszczedzil :x
A zdjecia mimo wszystko duzo mowia jak sie im dobrze przyjrzy,czasem nawet uszkodzona rame....
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: cziton »

A tak na marginesie ...

Naklejki na baku sa pod bezbarwnym poniewaz sa bardziej narazone na kontakt z benzyna ktora rozpuscila by klej pod nimi :)

Nikt boczkow raczej paliwem niechcacy nie polewa wiec nie ma potrzeby ich w taki sposob zabezpieczac :)


Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4323
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Post autor: Emil »

Gixxer pisze:ale jak juz gosc majac roczny motocykl o wartosci ponad 30tys.zl oszczedza pareset zlotych na naklejkach to nie chce wiedziec na czym on jeszcze zaoszczedzil
mi sie naklejki porysowaly i ich nie przyklejalem bo nie widze sensu i mi sie nie podobaja, chyba zdejme sobie z drugiej strony tez.. a sprzet ma wymieniana kazda pierdole, czasami z zapasem nawet (np. olej, plyn hamulcowy, opony) - znaczy wczesniej niz by sie z instrukcji/zuzycia nalezalo

tak, ale ja to dziwny jestem ;)
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Wczoraj sprawdziłem wszystkie naklejki na baku są pociągnięte lakierem a te na owiewkach nie. Gixxer wcale nie jestem krezusem ( wręcz przeciwnie), który nigdy nie kupił śmiganego sprzęta ale miałem to szczeście iż powiedzmy trafiałem w podobnej ilości sprzętów godnych uwagi jak i nie godnych. Będe bronił swojego zdania, że malowane moto nie oznacza gruz a ze zdjęcia jak potrafisz wyczytać który jest po dzwonie a który nie, chętnie sprawdze twoje umiejętności i założe sie nawet o sporą kasę że nie poznasz CZRODZIEJU na zdjęciu 15/10cm jaką miał historie sprzęt.
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Remi »

Rozumiem, że zgodnie z rozumowaniem niektórych tutaj, jeżdzę gruzem który nadaje się tylko na złom?

http://remee.neostrada.pl/chimera1.jpg
mobile: +48 888 587 587
jitsu

Post autor: jitsu »

Z mojego doświadczenia wynika, że powinny być pod lakierem ponieważ w przeciwnym razie możesz się liczyć z odchodzeniem ich od podłoża szczególnie przy cienkich i ostrych zakończeniach.
W oryginale w większości jest właśnie w ten sposób wykonywane.
Gixxer

Post autor: Gixxer »

jitsu pisze:Z mojego doświadczenia wynika, że powinny być pod lakierem ponieważ w przeciwnym razie możesz się liczyć z odchodzeniem ich od podłoża szczególnie przy cienkich i ostrych zakończeniach.
W oryginale w większości jest właśnie w ten sposób wykonywane.
A wlasnie nie,nic nie odchodzi i nie wiem skad masz informacje ze niby w oryginale sa pod lakierem :roll: Poz lakierem sa tylko na zbiorniku paliwa i koniec.

Quake,nie twierdze ze moto z nieoryginalnym lakierem to zlom ale jak brakuje naklejek to jest wiecej niz pewne ze sprzet ma jakas burzliwa przeszlosc...A jaka to byla przeszlosc to bez ogladania na zywo trudno stwierdzic.I uwierz mi ze ze zdjec czasem mozna duzo wyczytac :wink:
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Remi »

Gixxer pisze:Quake,nie twierdze ze moto z nieoryginalnym lakierem to zlom ale jak brakuje naklejek to jest wiecej niz pewne ze sprzet ma jakas burzliwa przeszlosc...A jaka to byla przeszlosc to bez ogladania na zywo trudno stwierdzic.I uwierz mi ze ze zdjec czasem mozna duzo wyczytac :wink:
Tu masz foty:

http://remee.neostrada.pl/chimera1.jpg
http://remee.neostrada.pl/chimera2.jpg

Wyczytaj historię mojego moto, proszę :twisted:
mobile: +48 888 587 587
Zablokowany