przewody wysokiego napięcia - UWAGA HORROR
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
przewody wysokiego napięcia - UWAGA HORROR
pytanie do doświadczonych, wiem, że są dwa rodzaje przewodów, w zależności od budowy i rodzaju zapłonu i teraz do savage czy trzeba zamówić w SUZI przewód z fają, bo jest z góry określona i wymagana oporność, czy można kupić tzw z metra cięty dobrej jakości i zastosować podmiankę, czy ktoś już to próbował?, nie wiek kiedy był wymieniany, a z doświadczenia w auto wiem, że żywotność(skuteczność) to około od 3-5 lat
Ostatnio zmieniony sob, 30 gru 2006, 12:15 przez bogdi64, łącznie zmieniany 1 raz.
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 397
- Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 10:30
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Bogdi, przewód przewodem i jasne że lepiej kupić dobrej jakości z metra cięty, a faja przecież ...no tak...nie do końca wiem jak jest w Twoim sprzęcie..., ale faja to chyba wkręcana w przewód jest, więc czy nie można przekręcić tej starej. Przecież faja jest o wiele bardziej żywotna niż sam przewód...no chyba że ją mechanicznie uszkodzisz. Przecież to tylko o ew. przebicia chodzi....hm... tak mi sie zdaje przynajmniej.
Pozdrawiam. Zygzak~~
Pozdrawiam. Zygzak~~
z tego co wiem to oporniki są zazwyczaj w fajkach kiedyś jeszcze były rozkręcane np. nasze WSK-owskie bawiłem sie w takie rzeczy latając po sklepach z miernikiem i co kicha na 100-tkę jeden znalazł sie który coś tam cyknął osobiście wymieniłem przewód w swoim savagu lecz fajkę zostawiłem starą i nic się nie dzieje W sumie dałeś mi do myślenia i już biegne do garage tylko nie wiem jaką oporność powinna mieć fajka Może ktoś wie? Pozdrawiam
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
w instrukcji nei ma podanej rezystancji fajki zapłonowej, więc sądzę, że jest ona podłączona bezpośrednio do kabla z cewki, co potwierdzały by schematy elektryczne, tak więc można zmienić kabel na taki z metra, a fajkę można kupić odpowiedniego kształtu i wielkości z firmy NGK
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
mierzyć nie będę bo nie chce mi się tego rozbierać
a z Savage pozostało mi magneto, zdjęcia i dużo wspomnień
a z Savage pozostało mi magneto, zdjęcia i dużo wspomnień
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
mam problem z przewodem wysokiego napięcia - pytanie do tych którzy to przerobili, czy jest możliwość wyjęcia go z cewki, na rysunku oznaczono jako jeden element, i czy w takim wypadku przewód należy wymieniać razem z cewką, czy można go WYJĄĆ, WYKRĘCIĆ - stawia opór a nie chcę się z nim siłować aby czegoś nie spieprzyć, a przypuszczam, że wymiana by się przydała, ma małe przytarcia i swoje lata :roll:
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 397
- Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 10:30
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć Bogdi! 10:1 że można ten przewód odłączyć od cewki (wyjąć, wykręcić tp.). Żaden chyba producent nie zakładał by z góry takiej samej żywotności jednego i drugiego. Poblem może istnieć w końcówce przewodu tzn. żeby wyciągając go nie uszkodzić gdniazda w cewce (mogło sie przez te latka używalności dobrze "zżyć" jedno z drugim :oczko: ) i to jest ten drobiazg na który trzeba uważać. Znając siebie napewno bym też chciał ten przewód wymienić. Spróbuj go czymś potraktować (jakieś smarowidło w stylu WD40 napewno nie zaszkodzi) może przestanie być uparty?
Pozdrawiam.Zygzak~~.
Pozdrawiam.Zygzak~~.
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
problem iż na rysunku z fabrycznej serwisuwki, zciągnięty z netu jest cewka z przewodem zaznaczona jako jeden element (dla przykładu fajka to 3 elementy) - dla mnie to też jest trochę dziwne ale biznes to biznes - dlatego jeszcze raz pytanie - CZY KOMUŚ W DZIKUSIE LS 650 SAVAGE - UDAŁO SIĘ WYMIENIĆ SAM PRZEWÓD WYSOKIEGO NAPIĘCIA
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Spełniły się moje najgorsze przewidywania - PRZEWÓD WYSOKIEGO NAPIĘCIA W DZIKUSIE JEST JEDNYM NIEROZŁĄCZNYM ELEMENTEM Z CEWKĄ ZAPŁONOWĄ - koszt za cały element 375zł - więc ratując się przed małymi pęknięciami sprubuję przewód wymyć, wysuszyć i założyć na niego koszulkę termokurczliwą, po ukształtowaniu podgrzeję, może to zapobiegnie przyjmowaniu wilgoci i dalszej degradacji przewodu - jedyne obiekcje, to jak się zachowa ta koszulka po 2 godznach jazdy przy gorącym garze - nie znam konkretnej temperaturu pracy tych koszulek, czy może lepiej izolować taśmą izolacyjną, wulkanizującom się podczas naciągania - czy sprawę olać i zacząć zbierać kasę - ten sezon może jescze oblecę
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- BS Brother
- Posty: 1568
- Rejestracja: sob, 26 mar 2005, 20:20
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Moze popytac o preparaty chemiczne? W koncu chemia rozwija sie w takim tempie, ze nie ma juz wylacznie WD40 na polkach sklepow. Widzialem gdzies jakis specyfik z swieca zaplonowa na etykiecie, ale nie przygladalem sie dokladniej. A swoja droga moj pelnoletni Intruz nie mial NIGDY zadnych problemow z zaplonem itp, a jedynie kaprysil (przerywal), kiedy fajka nie byla dobrze zalozona na swiece.
...trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...
... nie ma juz nic ...
http://bikepics.com/members/byq/
Znajdziesz mnie rowniez na: http://www.nano-reef.pl/index.php
... nie ma juz nic ...
http://bikepics.com/members/byq/
Znajdziesz mnie rowniez na: http://www.nano-reef.pl/index.php