GSR600 off-topic, pekajace ramy.
Moderator: bohas
GSR600 off-topic, pekajace ramy.
Tak sobie szperam i znajduje takie cos :
http://www.motobikers.net/forum/viewtop ... c&start=80
Tylko ze wloski u mnie na takim poziomie jak narzecze Pasztu to nie za bardzo chwytam ile gosc mial kmh jak mu przod odpadl. I teraz pytanie beda wymieniac czy nie - w polsce oczywiscie. Stawiam ze skonczy sie na chowaniu glowy w piasek. Podobnie jak to K... jednoślad zobilo z zx6/9
http://www.motobikers.net/forum/viewtop ... c&start=80
Tylko ze wloski u mnie na takim poziomie jak narzecze Pasztu to nie za bardzo chwytam ile gosc mial kmh jak mu przod odpadl. I teraz pytanie beda wymieniac czy nie - w polsce oczywiscie. Stawiam ze skonczy sie na chowaniu glowy w piasek. Podobnie jak to K... jednoślad zobilo z zx6/9
-
- BS Brother
- Posty: 620
- Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
- Województwo: -
- Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad
Nie chce wprowadzac zametu w fale krytyki, ale czegos tu nie kumam!
Moze wy macie jakies dokladniejsze informacje.
Ja ogladam te foty i widze co widze ale ni cholery nie rozumiem co tam jest napisane.
Przeciez sprzedano juz mase tych motocyklii napewno sie trafil jakis felerny.
Pozatym nie wiadomo co z tym moto sie dzialo wczesniej moze byl urzywany do jakis akrobacji, albo poddany czynnika (dlugotrwale wibracje czy dzialanie zmiennej lub skrajnej temp.) ktore moglyby oslabic, najbardziej wrazliwe miejca ramy.
Wiele znanych jest przypadkow totalnych awarii w nowkach sprzetach, jak naprzyklad pekajace aluminiowe staleze pod siedzeniami w Haykach z 99 i 00r. a pozniej wymiana ich na stalowe!!! I jakos Hayka nie stracila na popularnosci Jedna jaskolka wiosny nie czyni, nie warto skreslac modelu przez jeden egzemlarz.
No chyba ze ja o czyms nie wiem, o czym wy wiecie
P.S A tak na marginesie to moto jest jak dla mnie calkiem, calkiem!
Pozdrawiam.
Moze wy macie jakies dokladniejsze informacje.
Ja ogladam te foty i widze co widze ale ni cholery nie rozumiem co tam jest napisane.
Przeciez sprzedano juz mase tych motocyklii napewno sie trafil jakis felerny.
Pozatym nie wiadomo co z tym moto sie dzialo wczesniej moze byl urzywany do jakis akrobacji, albo poddany czynnika (dlugotrwale wibracje czy dzialanie zmiennej lub skrajnej temp.) ktore moglyby oslabic, najbardziej wrazliwe miejca ramy.
Wiele znanych jest przypadkow totalnych awarii w nowkach sprzetach, jak naprzyklad pekajace aluminiowe staleze pod siedzeniami w Haykach z 99 i 00r. a pozniej wymiana ich na stalowe!!! I jakos Hayka nie stracila na popularnosci Jedna jaskolka wiosny nie czyni, nie warto skreslac modelu przez jeden egzemlarz.
No chyba ze ja o czyms nie wiem, o czym wy wiecie
P.S A tak na marginesie to moto jest jak dla mnie calkiem, calkiem!
Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Przykro mi ale na tych zdjęciach jest 10 maszyn ( inne pęknięcia, inne numery na tabliczkach, w jednym przypadku moto granatowe).cziton pisze:Jedna jaskolka wiosny nie czyni, nie warto skreslac modelu przez jeden egzemlarz.
Rzeczywiście przydałby sie jakiś tłumacz. Ja natomiast zauważyłem, że "settimo caso" ma skrzywione lagi, "ottavo caso" i "nono caso" podobnie, podpis pod "decimo caso" (po francusku) zdaje się, że mówi o tym jak koleś "strzelił" w coś przy prędkości 50 km/h.
Oczywiście nie może być tak, żeby rama pękała w czasie wypadku ale nie wydaje mi się z tego co widzę, że te GSR-y rozpadły sie podczas normalnej jazdy. Pozdrówka.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Witka
na niemieckim forum suzuki jest spory wątek o pękających przy niegroźnych w sumie przewrotkach (w niektórych przypadkach podobno bez przewrotki) ramach w gsx-r 1000 k5/6 http://gsx-r1000.net/phpBB2/viewtopic.p ... ght=rahmen . Jest też jeden wypadek peknięcia w 750 k6 po niegroźnej wydawałoby sie glebie. Wyglada niestety na to, że Suzuki idzie ostro po bandzie i konstruuje ramy z minimalnym albo i wogóle żadnym marginesem bezpieczeństwa
Ja będę miał w kazdym razie moja ramę mocno na oku.
Pozdrówki
na niemieckim forum suzuki jest spory wątek o pękających przy niegroźnych w sumie przewrotkach (w niektórych przypadkach podobno bez przewrotki) ramach w gsx-r 1000 k5/6 http://gsx-r1000.net/phpBB2/viewtopic.p ... ght=rahmen . Jest też jeden wypadek peknięcia w 750 k6 po niegroźnej wydawałoby sie glebie. Wyglada niestety na to, że Suzuki idzie ostro po bandzie i konstruuje ramy z minimalnym albo i wogóle żadnym marginesem bezpieczeństwa
Ja będę miał w kazdym razie moja ramę mocno na oku.
Pozdrówki
-
- Moderator
- Posty: 923
- Rejestracja: czw, 23 lut 2006, 21:55
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Brzeg Dolny/Wołów
- Otrzymane Polubienia: 10
Ja tam do swoich ram mam zaufanie - tradycyjna, stalowa, cholernie ciężka konstrukcja Przetestowane, sprawdzone - z GSXa nawet doczekały się reedycji w 2000 roku (Final Edition, co prawda po drobnych modyfikacjach). Jestem tradycjonalistą, choć przyznam, że bryła GSRa podoba mi się, jednak na pewno nie tylko wygląd jest w stanie przekonać mnie do kupna. Lubię konkretne i masywne rzeczy (Mustang GT500 my Beauty i odchudzanie nie jest dla mnie priorytetem Szkoda tylko, że nie można do końca ufać nawet nowym maszynom.
Pozdr.
Pushkin
Pozdr.
Pushkin
Życie jest piękne, gdy żyć się umie, a człowiek swoje moto rozumie.
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
GS550M KATANA, GSX1200 INAZUMA-wspaniałe wspomnienia->GSX750S KATANA SREBRNA STRZAŁA po grobową deskę & GSX1400 K4 HELLBOY
Kom. 506 171 241
-
- BS Brother
- Posty: 545
- Rejestracja: wt, 12 gru 2006, 16:16
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Dla mnie to jest ewidenty błąd konstrukcyjny w zasadzie dyskwalifikujący model/rocznik. A lagi mogły się pogiąć w wyniku upadku spowodowanego właśnie pęknięciem ramy. Widziałem już takie fotki na amerykańskich forach.
P.S.
Co do pękającego kiedyś tylnego stelaża w Haykach, to jednak jest różnica czy pęka stelaż (choć przy naprawdę dużej prędkości i to może być problem i poważne zagrożenie) czy pęka główka ramy i moto traci geometrię, wg mnie to zawsze będzie bardzo niebezpieczne.
P.S.
Co do pękającego kiedyś tylnego stelaża w Haykach, to jednak jest różnica czy pęka stelaż (choć przy naprawdę dużej prędkości i to może być problem i poważne zagrożenie) czy pęka główka ramy i moto traci geometrię, wg mnie to zawsze będzie bardzo niebezpieczne.
Obecnie Hayabusa K5