Opis-Hayabusa SUPERCHARGER---(SZAJBA-BUSA)---
Moderator: Emil
Opis-Hayabusa SUPERCHARGER---(SZAJBA-BUSA)---
OPIS MOJEJ DZIEWCZYNY
SUZUKI GSX-1300R HAYABUSA-Supercharger zmodernizowane-wymienione zostało : Zestaw supercharger Turbina planetarna Rotrex Kolektor dolotowy alu Rura cisnienia alu Rura dolotowa alu Filtr powietrza pipercross Wtryskiwacze Magneti Marelli Zbiornik plynu smarowania turbiny Uszczelka pod cylindry Kolo pasowe zdawcze Kolo pasowe napedzane x 2 Pasek napedowy x 2 Ulozyskowany system przekazania napedu Pompa paliwa Regulator cisnienia paliwa Regulator cisnienia doladowania Zegar doładowania Nitrus Oxide Systems NOS Kute Tłoki JE Pistons Kute Korbowody Carillo H beam Kute Szpilki silnika APE Docisk sprzęgła APE Rolgaz domino Power Shifter Translogic Rapid Bike 2 Układ wydechowy MG Dwustronne pokrycie układu wydechowego ceramiczna powłoką Vario Bar - kierownice regulowane przedłużony wahacz Przeróbka kolektora dolotowego - spawanie Silikonowy przewód doładowania - niebieski lancuch rozrzadu Uszczelka pod glowice Suzuki przewody hamulcowe wstalowym oplocie opona schinko zmienione zębatki szyba double bubble usunięcie układu recyrkulacji spalin polerowane felgi, rama licznik 350 km/h białe kierunki i tylna lampa aluminiowa koncuwka ramy Wypełnienie tylnego błotnika Lowering Links swiece dystanse zawieszenia Przelaczniki koncowki kierownicy twardsze sprezyny sprzeglowe napinacz lancucha rozrzadu Aluminiowa nakładka licznika Korek wlewu paliwa DHM Alarm i wiele innych jeszcze częsci ale niebęde sie rozpisywał
SUZUKI GSX-1300R HAYABUSA-Supercharger zmodernizowane-wymienione zostało : Zestaw supercharger Turbina planetarna Rotrex Kolektor dolotowy alu Rura cisnienia alu Rura dolotowa alu Filtr powietrza pipercross Wtryskiwacze Magneti Marelli Zbiornik plynu smarowania turbiny Uszczelka pod cylindry Kolo pasowe zdawcze Kolo pasowe napedzane x 2 Pasek napedowy x 2 Ulozyskowany system przekazania napedu Pompa paliwa Regulator cisnienia paliwa Regulator cisnienia doladowania Zegar doładowania Nitrus Oxide Systems NOS Kute Tłoki JE Pistons Kute Korbowody Carillo H beam Kute Szpilki silnika APE Docisk sprzęgła APE Rolgaz domino Power Shifter Translogic Rapid Bike 2 Układ wydechowy MG Dwustronne pokrycie układu wydechowego ceramiczna powłoką Vario Bar - kierownice regulowane przedłużony wahacz Przeróbka kolektora dolotowego - spawanie Silikonowy przewód doładowania - niebieski lancuch rozrzadu Uszczelka pod glowice Suzuki przewody hamulcowe wstalowym oplocie opona schinko zmienione zębatki szyba double bubble usunięcie układu recyrkulacji spalin polerowane felgi, rama licznik 350 km/h białe kierunki i tylna lampa aluminiowa koncuwka ramy Wypełnienie tylnego błotnika Lowering Links swiece dystanse zawieszenia Przelaczniki koncowki kierownicy twardsze sprezyny sprzeglowe napinacz lancucha rozrzadu Aluminiowa nakładka licznika Korek wlewu paliwa DHM Alarm i wiele innych jeszcze częsci ale niebęde sie rozpisywał
Ostatnio zmieniony pn, 21 sty 2008, 15:28 przez szajba, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Nic dodać nic ując Mała prezentacja mojego Kolegi na temat pewnej Szajby w związku z Suzuki
Pozdrawiam
Nic dodać nic ując Mała prezentacja mojego Kolegi na temat pewnej Szajby w związku z Suzuki
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Z Suzuki to w tym sprzecie zostal wyglad i uszczelka pod glowica :lol:
Myslisz, ze bedzie 9 w tym sezonie? Bylbys Mistrzem Polski.
Pamietam jak ja kiedys umiescilem moja bardzo skromna liste zakupow i ludzie sie smieli, ze dodatki przewyzsza wartosc motocykla.
Mysle, ze w Twoim przypadku to przekroczenie odbylo sie juz dawno.
A motocykl masz 4 x drozszy od mojego (w podstawie).
Powodzenia
P.S. Czy jezdzisz nim na codzien w czasie sezonu po ulicach, czy to tylko sprzet na 1/4 mili?
Myslisz, ze bedzie 9 w tym sezonie? Bylbys Mistrzem Polski.
Pamietam jak ja kiedys umiescilem moja bardzo skromna liste zakupow i ludzie sie smieli, ze dodatki przewyzsza wartosc motocykla.
Mysle, ze w Twoim przypadku to przekroczenie odbylo sie juz dawno.
A motocykl masz 4 x drozszy od mojego (w podstawie).
Powodzenia
P.S. Czy jezdzisz nim na codzien w czasie sezonu po ulicach, czy to tylko sprzet na 1/4 mili?
Mysle że wysokie 8 a aktualnie jest rekord polski 9.621 zroiony na bemowie przez Sobczyk Konrad Suzuki GSX-1300 R i to bez turbo to on ma mitrza polski ja byłem zawsze III
podaje linka do wyników
http://www.sss.org.pl/records.php
podaje linka do wyników
http://www.sss.org.pl/records.php
nie jest tak zle idzie tym posmigacEvilD pisze:No, no... jako drugi sprzecik, obok zwinnego GSX-R to byloby moje marzenie. Piekielny sprzet, choc jego przydatnosc do normalnej jazdy jest juz raczej zerowa.
krajek pisze: Najważniejsze jest to aby spełniać swoje marzenia i iść do przodu!
własnie to było marzeniem
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Posmigac pewnie tak, ale ide o zaklad ze na kretej trasie ta hajka dostaje baty od gixxera 600. Ale zaznaczam tez, ze rozumiem cel budowy maszyny i sam mam ogromna ochote cos takiego skonstruowac (lub nawet cos bardziej ekstremalnego). Piekna sprawa.szajba pisze:nie jest tak zle idzie tym posmigac
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Moderator
- Posty: 4324
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
poniewaz nie bardzo sie orientuje w temacie mechaniki (i prawde mowiac poza ogolnym pojeciem nie mam zamiaru tego stanu zmieniac) to mam kilka lamerskich pytan:
po co sa te "kola pasowe"?
co daje rolgaz domino? (sam sie zastanawiam nad zamontowaniem czegos co troche zawezi zakres ruchu manetka, czy to np cos takiego? czy tym sie na prawde warto interesowac - bo im dluzej jezdze tym mniej mnie "to boli"?)
co to i po co:
Turbina planetarna Rotrex
Rapid Bike 3
Przelacznik rb3
Wypełnienie tylnego błotnika
Lowering Links
po co sa te "kola pasowe"?
co daje rolgaz domino? (sam sie zastanawiam nad zamontowaniem czegos co troche zawezi zakres ruchu manetka, czy to np cos takiego? czy tym sie na prawde warto interesowac - bo im dluzej jezdze tym mniej mnie "to boli"?)
co to i po co:
Turbina planetarna Rotrex
Rapid Bike 3
Przelacznik rb3
Wypełnienie tylnego błotnika
Lowering Links
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal