Opis-Hayabusa SUPERCHARGER---(SZAJBA-BUSA)---

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

szajba

Opis-Hayabusa SUPERCHARGER---(SZAJBA-BUSA)---

Post autor: szajba »

OPIS MOJEJ DZIEWCZYNY
SUZUKI GSX-1300R HAYABUSA-Supercharger zmodernizowane-wymienione zostało : Zestaw supercharger Turbina planetarna Rotrex Kolektor dolotowy alu Rura cisnienia alu Rura dolotowa alu Filtr powietrza pipercross Wtryskiwacze Magneti Marelli Zbiornik plynu smarowania turbiny Uszczelka pod cylindry Kolo pasowe zdawcze Kolo pasowe napedzane x 2 Pasek napedowy x 2 Ulozyskowany system przekazania napedu Pompa paliwa Regulator cisnienia paliwa Regulator cisnienia doladowania Zegar doładowania Nitrus Oxide Systems NOS Kute Tłoki JE Pistons Kute Korbowody Carillo H beam Kute Szpilki silnika APE Docisk sprzęgła APE Rolgaz domino Power Shifter Translogic Rapid Bike 2 Układ wydechowy MG Dwustronne pokrycie układu wydechowego ceramiczna powłoką Vario Bar - kierownice regulowane przedłużony wahacz Przeróbka kolektora dolotowego - spawanie Silikonowy przewód doładowania - niebieski lancuch rozrzadu Uszczelka pod glowice Suzuki przewody hamulcowe wstalowym oplocie opona schinko zmienione zębatki szyba double bubble usunięcie układu recyrkulacji spalin polerowane felgi, rama licznik 350 km/h białe kierunki i tylna lampa aluminiowa koncuwka ramy Wypełnienie tylnego błotnika Lowering Links swiece dystanse zawieszenia Przelaczniki koncowki kierownicy twardsze sprezyny sprzeglowe napinacz lancucha rozrzadu Aluminiowa nakładka licznika Korek wlewu paliwa DHM Alarm i wiele innych jeszcze częsci ale niebęde sie rozpisywał
Ostatnio zmieniony pn, 21 sty 2008, 15:28 przez szajba, łącznie zmieniany 4 razy.
Gost

Post autor: Gost »

ile ta DAMA ma od 0 do 100km/h? :twisted:
szajba

Post autor: szajba »

nie wiem ale bez turba i wielu innych dodatków na orginalnym wachaczu miałem na 1/4 mili 10.054 a tera zobaczymy na na zawodach 28 kwietnia na Bemowie
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Nic dodać nic ując Mała prezentacja mojego Kolegi na temat pewnej Szajby w związku z Suzuki :-)
Pozdrawiam 8)
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Mateusz

Post autor: Mateusz »

jak dla mnie marzenie :D Coś pięknego, wiele pracu musiałeś w Nią włożyć.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

Z Suzuki to w tym sprzecie zostal wyglad i uszczelka pod glowica :lol:
Myslisz, ze bedzie 9 w tym sezonie? Bylbys Mistrzem Polski.

Pamietam jak ja kiedys umiescilem moja bardzo skromna liste zakupow i ludzie sie smieli, ze dodatki przewyzsza wartosc motocykla.

Mysle, ze w Twoim przypadku to przekroczenie odbylo sie juz dawno.
A motocykl masz 4 x drozszy od mojego (w podstawie).

Powodzenia :)

P.S. Czy jezdzisz nim na codzien w czasie sezonu po ulicach, czy to tylko sprzet na 1/4 mili?
ObrazekObrazek
krajek

Post autor: krajek »

Osobiście nie gustuję w sportowych motocyklach ale Twój widać ma duszę i fajny kolorek. Najważniejsze jest to aby spełniać swoje marzenia i iść do przodu!!! Tak trzymać
szajba

Post autor: szajba »

Mysle że wysokie 8 a aktualnie jest rekord polski 9.621 zroiony na bemowie przez Sobczyk Konrad Suzuki GSX-1300 R i to bez turbo to on ma mitrza polski ja byłem zawsze III
podaje linka do wyników
http://www.sss.org.pl/records.php
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

No, no... jako drugi sprzecik, obok zwinnego GSX-R to byloby moje marzenie. Piekielny sprzet, choc jego przydatnosc do normalnej jazdy jest juz raczej zerowa.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
szajba

Post autor: szajba »

EvilD pisze:No, no... jako drugi sprzecik, obok zwinnego GSX-R to byloby moje marzenie. Piekielny sprzet, choc jego przydatnosc do normalnej jazdy jest juz raczej zerowa.
nie jest tak zle idzie tym posmigac
krajek pisze: Najważniejsze jest to aby spełniać swoje marzenia i iść do przodu!

własnie to było marzeniem
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

szajba pisze:nie jest tak zle idzie tym posmigac
Posmigac pewnie tak, ale ide o zaklad ze na kretej trasie ta hajka dostaje baty od gixxera 600. Ale zaznaczam tez, ze rozumiem cel budowy maszyny i sam mam ogromna ochote cos takiego skonstruowac (lub nawet cos bardziej ekstremalnego). Piekna sprawa.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
szajba

Post autor: szajba »

dlatego mamy tyle rodzaji motocyki są sportowe turysyczne crosowe i inne i kazdy jest w czymś lepszy a na winklach to jest 600 lepsza nawet od 1000
Piniu
Śmigający inaczej...
Posty: 777
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 21:37
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Piniu »

Jak przeczytałem Twojego pierwszego posta w którym napisaleś że masz podrasowaną Haykę Turbo plus nitro -pomyslałem "ja pitole ale ogień" ale teraz po zapoznaniu się ze szczegółami to poprostu mnie zatkalo. Normalnie kurde ide spać:-)
Pozdrawiam
Spider

Post autor: Spider »

wspanialy przyklad jak uniwersalnym sprzetem jest hayabusa, niektórzy mogą ja wykorzystywać właśnie do takich celów jak Szajba lub do takiej jak ja to lubie określać "bardzo szybkiej turystyki we dwie osoby :)

Swietna maszyna
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4324
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Post autor: Emil »

poniewaz nie bardzo sie orientuje w temacie mechaniki (i prawde mowiac poza ogolnym pojeciem nie mam zamiaru tego stanu zmieniac) to mam kilka lamerskich pytan:

po co sa te "kola pasowe"?

co daje rolgaz domino? (sam sie zastanawiam nad zamontowaniem czegos co troche zawezi zakres ruchu manetka, czy to np cos takiego? czy tym sie na prawde warto interesowac - bo im dluzej jezdze tym mniej mnie "to boli"?)

co to i po co:
Turbina planetarna Rotrex
Rapid Bike 3
Przelacznik rb3
Wypełnienie tylnego błotnika
Lowering Links
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
ODPOWIEDZ