Regulacja luzów zaworowych SAVAGE
Regulacja luzów zaworowych SAVAGE
Cze wszystkim Mam prośbę, gdyby ktoś mógł z nudów naskrobać jak w praktyce wygląda proces regulacji luzów na zaworach w LS. Tzn, wiem ile powinny wynosić luzy itp, chodzi mi bardziej jak to wygląda w praniu, bo jeszcze w dzikusie nie regulowałem. Jak miałem zabytka, to miał takie znaczniki które określały położenie tłoka przy regulacji, potem w H....luzy były automatem, jak regulacja wygląda w Savage? Jest jakiś wskaźnik położenia tłoka, czy trzeba to określać "garażowymi" metodami? Sorry, bo może banalny temat zadałem, bo po zdjęciu pokrywek zaworów lub pokrywy wszystko się wyjaśnia, ale jeszcze nie ściągałem :evil: :oops: Dzięki :lol: ,bo może to pomoże ciut czasu, którego mało :cry2: , zaoszczędzić Pozdr
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
na lewym deklu silnika jest taki korek wkręcony, trzeba go wykręcić (jak róznież świecę i pokrywki zaworów) w nim jest śruba (17) i dwa znaczniki, jeden na śrubie a jeden na deklu, jak ustawisz je równo to tłok będzie w górnym martwym położeniu (tzw. TDP) , a jak już ustawiałeś w innych moto zawory to resztę pewnie już znasz
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
ogólny przegląd (jak i zaworów co 6 tys.) ale różne cuda mogą się dziać w międzyczasie A najlepsze jak to made in japan regulacja nie należy do prostych rzeczy ze względu na zajebistą przestrzeń okienka no i jeszcze na jednej dzwigieńce dwa zawory jak nie patrzeć można się trochę pomęczyć jak ktoś nie ma wprawy. Warto przygotować sobie odpowiednio wygięte klucze a regulacja będzie wygodniejsza. Co do ustawień tłoka względem zaworów logiczne że musi byś w pozycji sprężania\pracy gdzie nie ma naprężenia na zawory w trybie otwierania ssania czy wydechu (zawsze patrze na zawory, mile widziane podpowiedzi w postaci znaków o ile takowe są) Pozdrawiam serdecznie