Regulacja luzów zaworowych SAVAGE

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
ODPOWIEDZ
krycha

Regulacja luzów zaworowych SAVAGE

Post autor: krycha »

Cze wszystkim :wink: Mam prośbę, gdyby ktoś mógł z nudów naskrobać jak w praktyce wygląda proces regulacji luzów na zaworach w LS. Tzn, wiem ile powinny wynosić luzy itp, chodzi mi bardziej jak to wygląda w praniu, bo jeszcze w dzikusie nie regulowałem. Jak miałem zabytka, to miał takie znaczniki które określały położenie tłoka przy regulacji, potem w H....luzy były automatem, jak regulacja wygląda w Savage? Jest jakiś wskaźnik położenia tłoka, czy trzeba to określać "garażowymi" metodami? Sorry, bo może banalny temat zadałem, bo po zdjęciu pokrywek zaworów lub pokrywy wszystko się wyjaśnia, ale jeszcze nie ściągałem :evil: :oops: Dzięki :lol: ,bo może to pomoże ciut czasu, którego mało :cry2: , zaoszczędzić :P Pozdr
osama
BS Brother
BS Brother
Posty: 3072
Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Lędziny / Tychy
Otrzymane Polubienia: 8

Post autor: osama »

na lewym deklu silnika jest taki korek wkręcony, trzeba go wykręcić (jak róznież świecę i pokrywki zaworów) w nim jest śruba (17) i dwa znaczniki, jeden na śrubie a jeden na deklu, jak ustawisz je równo to tłok będzie w górnym martwym położeniu (tzw. TDP) , a jak już ustawiałeś w innych moto zawory to resztę pewnie już znasz :D
\m/-_-\m/

Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)

Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92

Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....

501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
krycha

Post autor: krycha »

O to chodziło :P dzięki wielkie Panie :beer:
trenner

Post autor: trenner »

Czy regulacje wykonuje się po jakimś określonym przebiegu,czy raczej słychać kiedy trzeba?W LS nie wiem,w poprzednim było ok.7 tys km
krycha

Post autor: krycha »

Tu chyba co 6000km by należało sprawdzić, ale są cuda czasem, że i po 3000km może być że się zaworkom na pogaduchy zbierze. Ale nie jestem pewien :hmm: niech napisze ktoś kto pewien jest :wink: Pozdr
marian07

Post autor: marian07 »

Należy jeszcze pamiętać że chodzi o co drugie górne martwe położenie. Tzn nastepne po tym jak zawory się "mijają". W zasadzie to jest naturalne, ale jak zapomnisz - jest niefajnie.
klamotolo

Post autor: klamotolo »

ogólny przegląd (jak i zaworów co 6 tys.) ale różne cuda mogą się dziać w międzyczasie A najlepsze jak to made in japan regulacja nie należy do prostych rzeczy ze względu na zajebistą przestrzeń okienka no i jeszcze na jednej dzwigieńce dwa zawory jak nie patrzeć można się trochę pomęczyć jak ktoś nie ma wprawy. Warto przygotować sobie odpowiednio wygięte klucze a regulacja będzie wygodniejsza. Co do ustawień tłoka względem zaworów logiczne że musi byś w pozycji sprężania\pracy gdzie nie ma naprężenia na zawory w trybie otwierania ssania czy wydechu (zawsze patrze na zawory, mile widziane podpowiedzi w postaci znaków o ile takowe są) Pozdrawiam serdecznie
ODPOWIEDZ