SAVAGE -BARDZO PILNE
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
SAVAGE -BARDZO PILNE
Zadałem sobie trud i wysłałem zapytania do firm produkujących i sprzedających pasy(ok 25) :shock: - dostałem trzy odpowiedzi, bardziej konkretne, ale tu zaczyna się problem, mam pas :arrow: - BANDO UTS 27611-24B00-133 - spisane z pasa (podałem, bo nie wiem czy wszystkie są takie same) i tu się zaczyna mały problem bo te oznaczenia w pełni nie podają wszystkich parametrów, i ciężko dobrać zamiennk, te firmy proszą mnie o bardzo szczegółowe dane(rodzj zębów, wysokość odstępy itd) więc prośba jeśli ktoś posiada zerwany pas proszę o przesłanie kawałka(dłuższego bo muszę go pociąć na mniejsze kawałki i wysłać do tych firm), jedna z firm przedstawiła się jako pośrednik firmu BANDO i jutro osobiście podjadę do nich motorem, niech dokładnie sprawdzą i określą cene, dam znać po rozmowach
podaję tel dla kogoś kto ma zerwany pas(może ktoś będzie miał je taniej)
czekam na sms, lub e-mail, celem podania adresu
Obiecuję doprowadzę tą sprawę do końca :twisted:
podaję tel dla kogoś kto ma zerwany pas(może ktoś będzie miał je taniej)
czekam na sms, lub e-mail, celem podania adresu
Obiecuję doprowadzę tą sprawę do końca :twisted:
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
sprawa nie jest taka prosta :? na pasie oznaczenia są zarezerwowane dla tego wyrobu nic o nim nie mówiąc, ale jak obiecałem byłem dziśiaj u przedstawiciela, czeka na odpowiedź, ale, że chłopak jest teoretycznym zapaleńcem savage, wyszedł pomierzył, pofotografował, za to posiedział na siodle i obiecał, że coś załatwi, mam czekać na tel - NO TO CZEKAMY (kawałki pasa dalej aktualne-samo mierzenie pasa, zębów, odstępów to za mało, potrzebna jest budowa i rodzaj materiału, ja tego nie określę, więc uważam, że wysłanie kawałka załatwi sprawę) :roll:
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
masz namiary na mnie więc jak dalej potrzebujesz jakieś "strzępy" pasa to pisz :czytaj:
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Witam serdecznie.
Nie wiem czy pomogę, czy narażę sie na krytykę ale mam alternatywę dla tych którzy nie prezywiązują tak wielkiego sentymentu do pasów napędowych i dla tych którzy chcą zakończyc problem z poszukiwaniami i z dośc dużymi kosztami związanymi z pasem napedowym. Wiem że piszę o sprawie oczywistej ale czasami cos jest tak banalne że niedostrzegalne, więc do sedna. Mój brat ma Savege wersję przeznaczona na Japonię i jest w pełni oryginana tylko że on nia ma problemu z pasem, gdyż ta wersja była napedzana na łańcuch, więc jeżeli ktoś ma dośc kosztów i problemów z zerwanymi pasami na trasie to bez obaw o łamanie zasad klasyki jakim jest Savage może pokusic się o taką zmianę
Wszystkich których "uraziłem" wielkie przeprasam ale może ktos sie zdobędzie na taką zmianę i będzie zadowolony.
Szacunek.
-Tom
Nie wiem czy pomogę, czy narażę sie na krytykę ale mam alternatywę dla tych którzy nie prezywiązują tak wielkiego sentymentu do pasów napędowych i dla tych którzy chcą zakończyc problem z poszukiwaniami i z dośc dużymi kosztami związanymi z pasem napedowym. Wiem że piszę o sprawie oczywistej ale czasami cos jest tak banalne że niedostrzegalne, więc do sedna. Mój brat ma Savege wersję przeznaczona na Japonię i jest w pełni oryginana tylko że on nia ma problemu z pasem, gdyż ta wersja była napedzana na łańcuch, więc jeżeli ktoś ma dośc kosztów i problemów z zerwanymi pasami na trasie to bez obaw o łamanie zasad klasyki jakim jest Savage może pokusic się o taką zmianę
Wszystkich których "uraziłem" wielkie przeprasam ale może ktos sie zdobędzie na taką zmianę i będzie zadowolony.
Szacunek.
-Tom
Witam nie powiem, że widziałem już takie rozwiązanie i nasuwa wiele myśli odnośnie eksploatacji savaga jak nie patrzeć problem pasa jest dość uciążliwy poniekąd koszty z tym związane i jego dostepność na rynku użytkownicy to wiedzą, osobiście zanim zostałem posiadaczem owego pięknego rumaka widziałem jak pewien kolo robił testy na zamiennikach jakiś tam pochodzących z maszyn??? [nie wiem jakich] nie zdawało to egzaminu dał sobie spokój jak (dostał w twarz zerwanym pasem) to musiało boleć. Więc tak nie boli mnie nawiązka kolegi wyżej wręcz powiem prosiłbym o takowe wskazówki tegoż rozwiązania jeśli oczywiscie dysponuje takowymi Każde rozwiazania za i przeciw lubię rozważać, czyli co z czym się je Pozdrawiam serdecznie
Może inaczej prześledziłem owy link co sądzisz (sądzicie)? nie wygląda to najlepiej ale! no własnie ale, niby jest wyjście z sytuacji jak nie patrzeć łańcuchy są w wszelaki sposób bardziej dostępne kwestia ewentualnie gustu i ceny a przeraża mnie dostepność i cena pasa Kupując Savaga brałem to po uwagę i borykam się z tym problemem śledzę temat i mam taką nadzieje że coś tam zaiskrzy Pozdrawiam
No dobra - wszystko niby cacy tylko za zębatki trzeba dać ok 800 zeta - nie wiem czy z łańcuchem czy bez -nie szprecham, ale chyba to koszt samych zębatek(zestawu) więc plus łańcuch - wyjdzie taniej? Podajecie link do niemieckiej strony więc jak sądzę w RP są niedostępne - szczerze mówiąc jakoś nie potrafię zauważyć plusów tego rozwiazania. :roll:
pozdro
Witek
pozdro
Witek
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
niestety, żadna z 12 firm, do których wysłałem kawałki pasa od Osamy nie odezwała się, jedyna nadzieja w tym, że ktoś obeznany w językach obcych wyszyka w wyszukiwarce firmy która je produkuje i może bezpośrednio od nich uzyska możliwość zakupu
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
Tak to jest z napędem paskiem- jest w porządku o ile motocykl jest nowy (lub na wiarygodny przebieg), bo wtedy nie musimy się zastanawiać "za ile kilosów strzeli" :twisted:
Co do Savedża na łańcuch- nie widzi mi się to w ogóle przy silniku o tak dużym skoku- układ napędowy pewnie ostro reagowałby przy zmianie obciążenia (szczególnie przy nagłym dodaniu gazu)- z resztą nie będę snuł dalej teorytycznych rozważań- niech ktoś kto miał okazję napisze jak to wygląda w praktyce
Co do Savedża na łańcuch- nie widzi mi się to w ogóle przy silniku o tak dużym skoku- układ napędowy pewnie ostro reagowałby przy zmianie obciążenia (szczególnie przy nagłym dodaniu gazu)- z resztą nie będę snuł dalej teorytycznych rozważań- niech ktoś kto miał okazję napisze jak to wygląda w praktyce
Dla mnie jednym z atutów Savage jest właśnie napęd pasem. Nie bardzo wiem, po co ludzi zmieniają pas na łańcuch. Lepiej od razu kupić inny motocykl. Jedynym rozsądnym uzasadnieniem, jakie słyszałem, była możliwość wymiany tylngo koła na znacznie szersze. Wyglądało to efektownie, ale ja bym się nie zdecydował na coś takiego.
Zgadzam się z Rysiem pasek w savage to sprawa dla tej maszyny charakterystyczna(ale droga niestety). Widziałem te niemieckie foty z łańcuchem, fajnie to wygląda bo jest fachowo zrobione, ale to już inne moto wtedy jest. Bez względu na koszty ja bym łańcucha nie założył do tego moto. .ale to moje prywatne zdanie pozdr wszystkim :piwko2: