GSR600 off-topic, pekajace ramy.
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Dzisiejsze motory budują księgowi i użytkownicy, aluminium ma bardzo dużą sztywność przy małej masie, dlatego ch-c są budowane na stalowych ramach które są elementam zawieszenia i "pracują" razem z całym moto i przez to nazywane są jako długowieczne, kiedyś gdzieś przeczytałem, że rama aluminiowa ma wytrzymałość gwarantowaną ok 5 lat!!!, dlatego człowiek który składał mi rower (były zawodnik) powiedział zakładamy stalową bo z aluminium no wie pan różnie bywa
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
W te 5 lat to aż mi się wierzyć nie chce - w końcu jeżdżą po drogach tysiące motocykli z aluminiowa ramą, które sa juz sporo starsze i jakos nie ma wysypu informacji o pękających ramach, ba zaczęły sie pojawiac aluminiowe ramy w cross'ach. Jest za to coraz wiecej info o poważnych wadach nowych konstrukcji, tak jak w tym przypadku. I to juz nie jest zabawne, bo sobie można poważne kuku zrobić przy okazji... :evil:bogdi64 pisze: kiedyś gdzieś przeczytałem, że rama aluminiowa ma wytrzymałość gwarantowaną ok 5 lat!!!, dlatego człowiek który składał mi rower (były zawodnik) powiedział zakładamy stalową bo z aluminium no wie pan różnie bywa
Pozdrówki
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Jeśli mam wybierać czy:jaz pisze:A lagi mogły się pogiąć w wyniku upadku spowodowanego właśnie pęknięciem ramy
-najpierw "strzał" w coś (zgięcie lag) a potem pęknięcie ramy
czy:
-najpierw pękniecie ramy a potem zgięcie lag
to wybieram to pierwsze.
Lagi nie gną się po upadku. Przyjrzyjcie się temu granatowemu "nono caso". Lusterka wygięte do przodu, urwana szyba a lampa cała. Jak dla mnie moto uderzyło w coś kołem, kierowcę wyrwało do przodu razem z szybką a całość uderzenia przejęły lagi i "framik". Gdyby alu wytrzymało to lagi poszłyby jeszcze bardziej w banan.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254

RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254

-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
Pękające ramy
Nie ma co dywagować. Czekamy na oficjalne stanowisko SUZUKI MOTO
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
Pękające ramy
O to informacja z Suzuki Motor Poland
Mam nadzieję że zamyka to temat pękających ram zarówno w GSX-R jak i GSRCześć
Mamy oficjalne stanowisko Suzuki International Europe na temat pękających ram.
Wygląda to krótko - ramy mają to do siebie, że pękają po czołowym zderzeniu. Nie było przypadku samoczynnego defektu.
Nie wydaje mi się, żeby chowali głowę w piasek, bo to jest gruba sprawa i jeśli coś takiego miałoby miejsce, to na pewno ogłosiliby jakąś kampanię serwisową.
Wiem, że były kampanie serwisowe z dużo bardziej błachych powodów i zdarza się to wszystkim producentom.
A pękające ramy to nic śmiesznego... szczególnie że kładzie się teraz duży nacisk w Europie na bezpieczeństwo jazdy motocyklem (np. zobacz jak wiele motocykli ma teraz seryjnie ABS).
Pozdrawiam,
Michal Dudek
Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.
Motorcycle Dept.
http: http://www.suzuki.pl
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii