no wlasnie, czy to jest problem? sam nie wiem czy tak powinno byc, ale raczej nie. a chodzi o to, ze jak mi sie konczy w GSie 500e z 1998roku benzyna w baku, przełączam na RES to motocykl nie chce zapalic. musze najpierw troszke odczekac, potem sprobowac, znowu odczekac... czasem to trwa nawet z 10 minut, az sie uda. Co to moze byc? motocykl jest 2 miesiace po wszelakich regulacjach i czyszczeniach. Pomocy!
a druga sprawa-mniej istotna- to to ze mi sie czesto linka od obrotomierza odłącza. nie moge jej wsadzic do konca i zawsze sie odczepia. jakas dobra rada?
Pozdrawiam i dzieki za pomoc
problem jak mi sie konczy w GS 500e 98r benzyna
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 620
- Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
- Województwo: -
- Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad
To zalezy co rozumiesz pod pojeciem konczy sie bezyna???
Bo jesli doprowadzasz do takiego stanu ze na pozycji ON kranika motocykl gasnie i dopiero przestawiasz na RES to nic dziwnego ze nie mozesz odpalic odrazu gdyz wysuszasz gazniki!!! Jesli jednak przestawiasz na RES profilaktycznie i tak sie dzieje to rzeczywiscie problem
Pozdrawiam.
Bo jesli doprowadzasz do takiego stanu ze na pozycji ON kranika motocykl gasnie i dopiero przestawiasz na RES to nic dziwnego ze nie mozesz odpalic odrazu gdyz wysuszasz gazniki!!! Jesli jednak przestawiasz na RES profilaktycznie i tak sie dzieje to rzeczywiscie problem
Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
...
witam.
Ja mam przełączone na rezerwę i tak jeżdżę, nawet jak bak pełny.... fakt, że jak zabraknie paliwa to kaplica ale staram sie pilnować i wiem ile mogę na baku zrobić km, jak zbliża się do końca to poprostu dotankowuje....
Jeżeli chodzi o linkę obrotościomierza to czy nie jest ona aby przykręcana, może poprostu gwint jest w nakrętce przy pancerzu zerwany i nie trzyma, jeżeli tak to albo to wymienić albo poprostu kupić klej do gwintów (niebieski - należy użyć później większej siły aby odkręcić, czerwony - należy podgrzać aby odkręcić) - preferuje niebieski...
Pozdrawiam
Ja mam przełączone na rezerwę i tak jeżdżę, nawet jak bak pełny.... fakt, że jak zabraknie paliwa to kaplica ale staram sie pilnować i wiem ile mogę na baku zrobić km, jak zbliża się do końca to poprostu dotankowuje....
Jeżeli chodzi o linkę obrotościomierza to czy nie jest ona aby przykręcana, może poprostu gwint jest w nakrętce przy pancerzu zerwany i nie trzyma, jeżeli tak to albo to wymienić albo poprostu kupić klej do gwintów (niebieski - należy użyć później większej siły aby odkręcić, czerwony - należy podgrzać aby odkręcić) - preferuje niebieski...
Pozdrawiam
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
1 - Jeśli masz kranik "podciśnieniowy" to gdy wyjeździsz wszystko z gaźnika i przełączysz na rezerwe, to mogą być problemy
2 - "pobieranie" paliwa przy włączone rezerwie odbywa się z dna zbiornika i zaciąganie większej ilości syfu która osadziła się w baku, może trzeba wykręcić kranik i wyczyścić go
2 - "pobieranie" paliwa przy włączone rezerwie odbywa się z dna zbiornika i zaciąganie większej ilości syfu która osadziła się w baku, może trzeba wykręcić kranik i wyczyścić go
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
nie no, to fakt, pewnie to osuszanie gaznika, dzieki za rade. nigdy na to nie wpadlem. (mowilem o tym jak wyjezdze na tyle, ze zaczyna skakac, gasnac itp, wiec to to) dzieki za pomoc!
A co do linki to podjade do serwisu, to mi to zrobia, bede niepoprawnym dla niektorych motocyklistow, ale z duperelą pójde do serwisu:))
pozdrawiam i dziekuje
A co do linki to podjade do serwisu, to mi to zrobia, bede niepoprawnym dla niektorych motocyklistow, ale z duperelą pójde do serwisu:))
pozdrawiam i dziekuje
Pozwól mikiet, że podczepie się pod temat.
Moja sytuacja z gaźnikami i paliwem jest taka: Jadę sobie spokojnie fajną trasą a tu nagle oznaki, że czas przełączyć na rezerwę i zacząć się oglądać za jakąś stacją benzynową. Więc przełączam na RES a moto dalej przerywa, w końcu zgasło i już nie odpaliło. Zdziwienie. Więc rzut oka do baku a tam pustka i susza, nawet oparów nie było. Od tamtej pory kontroluje w miarę poziom paliwa i tankuje zawczasu. Czy jest możliwy brak rezerwy? Czy mogło się to w jakiś sposób zepsuć?
Moja sytuacja z gaźnikami i paliwem jest taka: Jadę sobie spokojnie fajną trasą a tu nagle oznaki, że czas przełączyć na rezerwę i zacząć się oglądać za jakąś stacją benzynową. Więc przełączam na RES a moto dalej przerywa, w końcu zgasło i już nie odpaliło. Zdziwienie. Więc rzut oka do baku a tam pustka i susza, nawet oparów nie było. Od tamtej pory kontroluje w miarę poziom paliwa i tankuje zawczasu. Czy jest możliwy brak rezerwy? Czy mogło się to w jakiś sposób zepsuć?