regulacja w gaźnikach intrudera jest i była możliwa za pomocę vacuometrów, trzeba jednak mieć odpowiednie krućce i wiedzieć które śrubki trzeba z gaźnika wykręcić :8, co do linek to jest to zmora każdego intrudera, i szczerze powiem że sam pomyślałem kiedyś że porządny serwis mi je ustawi - jakże się myliłem !!
gaźniki w intruzku moim będę teraz ustawiał sam, na początek na słuch, tak jak to zawsze robiłem, a potem podłączę zegary i będę poprawiał malutkie niedociągnięcia
kreciłem składem mieszanki z kolegami (mechanicy samochodowi ) ale wciaż nie chodzi jak powinien.
na początek składu mieszanki się nie rusza jeżeli zaczyna silnik chodzić neirówno po wymianie filtrów, gdyż sama wymiana jest dość kłopotliwa i trzeba podczas niej poprzekładać linki z gaźników i to właśnie jest cały problem, trzeba je później ułożyć tak jak były, sprawdzić czy pancerze siedzą dobrze w gniazdacz, i potem delikatnie regulować ich napięciem przy gaźnikach, ja sam znalazłem przyczynę nierównej pracy silnika w tym iż jeden gaźnik otwiera się z naprawdę minimalnym opóźnieniem i to właśnie powoduje "zadławianie" się silnika
proponuję najpierw na wyłączonym silniku sprawdzić czasy z jakimi zaczynają się ruszać przepustnice w gaźnikach, muszą naprawdę idealnie równo chodzić, i jak to ustawisz dobrze to wtedy podpiąć zegary, włączyć silnik i poprawiać jeżeli będzie co
![peace symbol :peace:](./images/smilies/emojione/262e.svg)
dużo zdrowia życzę i mocnych włosów na głowie
![peace symbol :peace:](./images/smilies/emojione/262e.svg)