VZR 1800 K7

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

A jeszcze co do hamulcow - w niedawnym "Motocyklu" w szkole jazdy sponsorowanej zreszta przez Onde, porownuja typowo turystyczna wlasnie Onde z ABSem do VZRa i Suzuki hamuje na niewiele dluzszym dystansie. Trzeba poprostu podzialac tez nozka, co dla chopperowcow chyba jest norma. Poza tym, mozna tez doinwestowac w oplot. Jak ktos wydaje ponad 50 tys. na motocykl, moze chyba dolozyc 300 PLN na cos co dobrze spelnia powinnosc i jeszcze bajerancko wyglada.
To tyle :angry_smile:

PS - Snajper - Gratulacje!!!
ObrazekObrazek
Tapir

Post autor: Tapir »

Również przyłączam się do gratulacji :twisted: Wiem co teraz czujesz czekając aż wreszcie odbierzesz swojego mastodonta :twisted: :twisted: :twisted:
A co do dysputy o hamowaniu i zakręcaniu- cóż taki urok cruiserów, dragów i chopperów- każdy wie o co chodzi. Gdyby kryterium funkcjonalności zawsze i w każdym wypadku decydowało o kupnie motocykla to wielkie cruisery nie miałyby racji bytu.

Gadanie o Savedżu może nie jest w tym temacie na miejscu, ale gdy decydowałem się ongiś na motocykl typu chopper (wcześniej jeździłem już na wielu maszynach przy różnych okazjach) z taką, a nie inną geometrią, szerokością opon itd. to, że nie ma tak dobrych hamulców jak supersporty miałem po prostu gdzieś- liczyło się tylko to, że mi pasił.

Tak samo było gdy dwa- trzy lata temu kiedy to (nie mając jeszcze prawka) tłukłem się ruskim dolniakiem z wózkiem. To, że cała grupa kumpli jadących ze mną musiała jechać góra 90 (mimo, że miałem szybki dyfer), że zamiast po prostu jechać musiałem co chwilę korygować położenie dźwigienki przyspieszenia zapłonu, a przy postojach martwić się mniejszymi czy większymi wyciekami oleju niewiele mnie obchodziło- po prostu kochałem ten sprzęt za to jaki jest :twisted: :twisted: :twisted:
Aiho

perun

Post autor: Aiho »

Drogi Bracie jak widzisz (czytasz) cokolowiek bym nie napisal, to i tak Redaktor z Podkarpacia napisze :
-..brak doswiadczenia w prowadzeniu motocykli...
- ..wg mnie nie umiesz jezdzic a takze ocenic jakie motocykl ma wady czy zalety..
wiec moze zgodnie z zaleceniami poczytamy WMC, SM tam widac sa najbardziej wiarygodne informacje..


Ps. jak widac nawet i to forum zmierza w kierunku ugruntowanych standardow , Gazety W. czy Onetu gdzie wypowiedz niezgodna z "trendem" od razu wzbudza emocje i osady....buuuuu
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 13

Post autor: Emil »

Snajper gratulacje!
nie martw sie, skoro Ci wpisali w papierach "K7" to moze ktos sie pomyli i dostarcza Ci finalnie jedyne sluszne "K7" :mrgreen:

ps. nie za duzy skok troche (bo jesli dobrze pamietam dopiero prawko robisz)? ta maszynka, mimo ze to chopper, to potrafi sponiewierac no i skrecac i hamowac to tym na prawde trzeba umiec
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
krycha

Post autor: krycha »

No pogratulować :jump:
Gixxer

Re: perun

Post autor: Gixxer »

Aiho pisze:Drogi Bracie jak widzisz (czytasz) cokolowiek bym nie napisal, to i tak Redaktor z Podkarpacia napisze :
-..brak doswiadczenia w prowadzeniu motocykli...
- ..wg mnie nie umiesz jezdzic a takze ocenic jakie motocykl ma wady czy zalety..
wiec moze zgodnie z zaleceniami poczytamy WMC, SM tam widac sa najbardziej wiarygodne informacje..
A co mam sobie o Tobie myslec skoro dla Ciebie Dragstar 650 lepiej ciagnie z dolu,lepiej hamuje i skreca niz VZR1800??? Sam sie osmieszasz...

A co do obiektywnych testow to napisalem ze sa one w WMC, SM robi testy "pod importerow" co sila rzeczy prowadzi do tego ze testy w tej gazecie sa malo obiektywne...Choc musze przyznac ze o VZR1800 napisali zgodnie z prawda.
Perun
The Real One
The Real One
Posty: 111
Rejestracja: wt, 23 lis 2004, 20:16
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Perun »

Aiho! Skoro jesteś dużym chłopcem, to nie możesz obrażać się na każde słowo wypowiedziane przez innych, nawet jeśli nie było ono zbyt parlamentarne. Słusznie zauważasz, iż powinno się mieć prawo do własnego zdania, dlatego wyraź je słowami a nie buczeniem, ponieważ nie jest to argument. To taka ucieczka z piaskownicy bo ktoś na mnie krzywo patrzy. Twój adwersaż miał inne zdanie od ciebie i wyraził to nazbyt ekspresyjnie, wobec czego pokaż klasę i odpisz pomimo wszystko co sam sądzisz o własnościach użytkowych 1800, by wolność słowa zachowaną została. Nie rezygnuj z tego! Zamiast polemizować z oponentem o tym kto co lepiej umie, ty podaj swe wrażenia na podstawie własnych doświadczeń i jeśli to możliwe, zawrzyj odpowiedź na moje wszystkie pytania.
Nie zauważyłem na tym forum cenzury, objawiającej się wycinaniem tekstów nieprzychylnych motocyklom "S".
Pozdrawiam i zachęcam do pisania
Niechaj w bakach nigdy nie zabraknie nam paliwa, a kobiety nasze i nie nasze zawsze będą skore ;)
rysio

Re: Wyjasniam

Post autor: rysio »

Gixxer pisze: ...A wiec pisanie ze Dragstar 650 jest elastyczniejszy od VZR jest co najmniej smieszny,ma lepszy odjazd z dolu nawet od Wildstara 1600! Ale ja wiem dlaczego tak sadzisz:poprostu na VZR nie czuc tak przyspieszen ale wystarczy popatrzec na predkosciomierz i wszystko jasne...
Święte słowa Gixxer.
Miałem dokładnie takie odczucia przesiadając się z lżejszego motocykla na znacznie cięższy: co ja kupiłem, przecież to nie przyśpiesza !!
Ale rzut oka na prędkościomierz wszystko wyjaśniał. Zupełnie nie czułem prędkości z jaką jechałem !!
alex

Re: perun

Post autor: alex »

no wez napisz cos wiecej, bo ja jestem troche napalony na 1800
teraz mam intrudera M800 i w tym sezonie jeszcze napewno go nie zmienie (leasing konczy sie w 2008), ale jako nastepce juz prawie zdeydowalem ze to bedzie 1800

Aiho pisze:Drogi Bracie jak widzisz (czytasz) cokolowiek bym nie napisal, to i tak Redaktor z Podkarpacia napisze :
-..brak doswiadczenia w prowadzeniu motocykli...
- ..wg mnie nie umiesz jezdzic a takze ocenic jakie motocykl ma wady czy zalety..
wiec moze zgodnie z zaleceniami poczytamy WMC, SM tam widac sa najbardziej wiarygodne informacje..


Ps. jak widac nawet i to forum zmierza w kierunku ugruntowanych standardow , Gazety W. czy Onetu gdzie wypowiedz niezgodna z "trendem" od razu wzbudza emocje i osady....buuuuu
glossy
BS Brother
BS Brother
Posty: 486
Rejestracja: wt, 6 gru 2005, 20:36
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: glossy »

Snajper najmocniej przepraszam za zapoczątkowanie off topic nie to było moim zamiarem, jeszcze raz chciałem ci pogratulować wyboru bo ta maszynka śni mi się po nocach i kiedyś sobie ją sprawie .

Co do off topic proponuję rozpocząć nowy wątek np. wady i zalety VZR 1800 R.

Miło będzie popatrzeć na tą maszynkę na rozpoczęciu (jak będziesz ) a wybór trafny w końcu to suza
:!:
(motoryna, komarek, wsk-125, simsonek)->jazda na moto kumpli->GS500E 1978 r.->CZARNE B6 K1
http://www.bikepics.com/members/glossy/
bogdi64
BS Brother
BS Brother
Posty: 1381
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Kiełczów
Otrzymane Polubienia: 2

Post autor: bogdi64 »

ale żeście się nakręcili, gdyby jedyną miarą 2oo było, ekonomia, heble, i łatwość prowadzenia to byśmy wszyscy jeździli 120 kg dwieściepięćdziesiątkami, poza tym nie lubię stwierdzeń KTOŚ NAPISAŁ - KTOŚ POWIEDZIAŁ - trzeba nakręcić conajmniej parę tyś i wtedy zabrać głos, a nie przejechać się tylko wokół bloku - każde moto jest inne (i to je różni od 4 kółek) a porównywanie 650, 200 kg do 1800 350kg określę jako małe nieporozumienie - SNAJPER wypowiedz się po 5 tyś km - i jeszcze raz GRATULACJE - wybór twój jest NAJLEPSZY - bo takiego wyboru właśnie dokonałeś :spoko:
ps: a mieliśmy tylko pogratulować :brawo: (ew pozazdrościć :> )
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach :)
A1 RH-
tel. 0603 765 563
snajper
Moderator
Moderator
Posty: 3052
Rejestracja: pt, 5 lis 2004, 20:04
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Siemianowice Sl.Przełajka
Polubił posty: 34
Otrzymane Polubienia: 70

Post autor: snajper »

Witam
Pozdrowienia z Afryki znad Oceanu Jndyjskiego
Temat zwiazany z zakupem przeze mnie Intrudera uwazam za wyczerpany,tak jak napisal Bogdi odezwe sie po 5 tys.
Tymczasem do zobaczenia na strzelnicy i w Wiosce Rybackiej
snajper
Moderator
Moderator
Posty: 3052
Rejestracja: pt, 5 lis 2004, 20:04
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Siemianowice Sl.Przełajka
Polubił posty: 34
Otrzymane Polubienia: 70

Re: VZR 1800 K7

Post autor: snajper »

Witam
Nawinięte 5 tys.km,VZR 1800 rulez.
Intruder M 1800 R
»korzystaj z życia, bo tak szybko mija«. 
loozzz

Re: VZR 1800 K7

Post autor: loozzz »

Widzę, że rozmowa nabrała ostrego wymiaru ;)

Jestem właśnie w momencie decydowania o zmianie motocykla.
Snajper, czy mógłbyś opowiedzieć o Twoich odczuciach w tym momencie?
Czy nadal uważasz to za dobry wybór?
Czy warto wchodzić w ten motocykl?

Latam litrem sportem i zastanawiam się czy ten intruder nie będzie kompletną porażką.

Będę wdzięczny za jakieś opinie z Twojej strony.

Pozdrawiam
Loozzz
Vais

Re: VZR 1800 K7

Post autor: Vais »

snajper pisze:Witam
Nawinięte 5 tys.km,VZR 1800 rulez.

K7,5000km- to nowka niesmigany :lol:
ODPOWIEDZ