2-bieg wyskakuje na wysokich obrotach, help!

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Pit

2-bieg wyskakuje na wysokich obrotach, help!

Post autor: Pit »

Witam!

W ciagu kilku ostatnich tygodni zauwazylem ze 2-bieg 'wypada' mi przy wkrecaniu w zakres 10-12tys :evil: Na pierwszym biegu wszystko gra, wkrecam sie bez najmniejszego zgrzytu do 12tys, przy 130km/h spokojnie :twisted: wrzucam 2-ke, ciagnie pieknie do 10-11tys, na liczniku 1.5-1.6 i... tu nastepuje gwaltowny 'zeskok' na luz. Cholernie irytujace i dosc niebezpieczne :evil: Moje pytanie brzmi: czy mam do wymiany tarcze sprzegla, czy bede musial rozebrac skrzynie biegow?

Dziekuje za pomoc!
Kawa
BS Brother
BS Brother
Posty: 271
Rejestracja: pt, 1 kwie 2005, 21:58
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kawa »

To nie tarcze,jak się kończą to po prostu się ślizgają. Motor na obroty wchodzi, ale nie chętnie jedzie do przodu. Obawiam się sie ze skrzynia, Jeżeli dzieje się to tylko na jednym biegu to jestem pewien, że to coś z przekładnią skrzyni biegów.

Pozdrawiam
VZ800-INTRUDER
Pit

Post autor: Pit »

Niestety tez stawiam na skrzynie. Podobno skrzynki Yam... maja z uplywem czasu tendencje do wyrzucania 2-ki :x Opisana sytuacja wystepuje tylko na 2-biegu, zeby przetestowac skrzynie w gornych zakresach 3, 4 i 5 biegu musialbym sie wybrac na tor... Zreszta nie wiem czy chcialbym robic takie eksperymenty przy predkosciach 2.0-2.7 :shock:
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Niestety z pewnością to skrzynia a bliżej wodzik drugiego biegu ..
Pozdrawiam 8)
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
daab
BS Brother
BS Brother
Posty: 788
Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk/Wawa

Motocykle Suzuki

Post autor: daab »

Może to nic nie winiesie do tematu, ale nie słyszałem o tej przypadłości w skrzyniach biegów motocykli Suzuki :twisted:
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Re: Motocykle Suzuki

Post autor: cziton »

daab pisze:Może to nic nie winiesie do tematu, ale nie słyszałem o tej przypadłości w skrzyniach biegów motocykli Suzuki :twisted:
No niestety musze daab sie z Toba nie zgodzic, bo ja wrecz przeciwnie mam z tym doczynienia zawsze jak smigam tz. w moim motocyklu SUZUKI, 2-ka wyskakuje ale zawsze na 3-ke :)

Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

Pit 100% skrzynia. Prawie kazda Y... sportowa to ma. Wszystkie r6 tundercaty r1 i twoj, niestety maja cos w konstukucyjnie zwalone i 2 sie sypie. Nie wiem jak jest w nowych modelach ale do 2003 r. bylo to czesta przypadloscia.

Naprawa wiaze sie oczywiscie z rozebraniem skrzyni i wymianie chyba calego 2 biegu. Wiec koszt bedzie niestety dosyc duzy.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Pit

Post autor: Pit »

Tego sie wlasnie obawialem :x koszty robocizny zwiazane z dostaniem sie do skrzyni biegow, tzn. rozebranie polowy moto, beda kosztowaly majatek: stawka za godzine 58.5 funta :evil: No coz, narazie musze zapomniec o obrotach powyzej 8tys na 2-gim biegu.
Dzieki za pomoc!
Gixxer

Post autor: Gixxer »

Quake pisze:Witam
Niestety z pewnością to skrzynia a bliżej wodzik drugiego biegu ..
Pozdrawiam 8)
Sam wodzik nie wystarczy,do tego trzeba przede wszystkim wymienic dwie zebatki.Trzpienie przesuwki poprostu sie zaokraglily i bieg wybija lub szarpie.
Typowe dla Y... jednoślad,sam to przerabialem w R1.
Koszt w Polsce na nowych czesciach z robocizna to ok.1500-2000 zł.
herbatnik

Post autor: herbatnik »

Moze jest nadzieja...Zobacz czy nie ma luzu za stopce zmiany biegów, ja tak miałem w mojej ex Y... 2 wyskoczyła przy palenu lacza (ok. 10tys obr.) Juz rozkręcałem silnik ale w misce było czysto-co dało do myślenia :idea: Sprwadź! Może tylko nie wbija się do końca?
Loser

Re: Motocykle Suzuki

Post autor: Loser »

cziton pisze:
daab pisze:Może to nic nie winiesie do tematu, ale nie słyszałem o tej przypadłości w skrzyniach biegów motocykli Suzuki :twisted:
No niestety musze daab sie z Toba nie zgodzic, bo ja wrecz przeciwnie mam z tym doczynienia zawsze jak smigam tz. w moim motocyklu SUZUKI, 2-ka wyskakuje ale zawsze na 3-ke :)

Pozdrawiam.

Do niestety Daab chyba zle slyszal ;) Z wielu ust i wielu miejscach padlo stwierdzenie, ze w łupanych motocyklach pada drugi bieg. Co dotyczy choćby serii GSX. Życie:)
Zygzak
Śmigający inaczej...
Posty: 397
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 10:30
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zygzak »

A ja Pit tak się zastanawiam, czy np. firma przewidując x obciążenia dla danego momentu nie przewiduje y reakcji dla danego obciążenia? Nie było by to niczym nowym w technice. Może zbyt wysoko poprzeczkę technice stawiamy? Ona też ma swoje ograniczenia.....

Pozdrawiam. Zygzak~~
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4322
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Post autor: Emil »

Zygzak pisze:A ja Pit tak się zastanawiam, czy np. firma przewidując x obciążenia dla danego momentu nie przewiduje y reakcji dla danego obciążenia? Nie było by to niczym nowym w technice. Może zbyt wysoko poprzeczkę technice stawiamy? Ona też ma swoje ograniczenia.....
producenci blednie zakladaja, ze wszyscy beda jezdzic na 2ch kolach :lol:
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
ODPOWIEDZ