Intruder VL 1500 - Drgania
Intruder VL 1500 - Drgania
Przemo jedno pytanie jako do użytkownika VL 1500.
Czy przy prędkości około 90-100 km/h odczuwasz silne drgania całego motocykla i to takie, że szkliwo z zębów chce odpaść?
Obecnie też jeżdżę VL 1500 jednak komfort jazdy z prędkością 110 jest beznadziejny. Z moich obserwacji wynika, że drgania pochodzą z silnika, ale może ten typ tak ma. Szukam porównania.
Pozdrawiam znad morza
Lakis
Czy przy prędkości około 90-100 km/h odczuwasz silne drgania całego motocykla i to takie, że szkliwo z zębów chce odpaść?
Obecnie też jeżdżę VL 1500 jednak komfort jazdy z prędkością 110 jest beznadziejny. Z moich obserwacji wynika, że drgania pochodzą z silnika, ale może ten typ tak ma. Szukam porównania.
Pozdrawiam znad morza
Lakis
W sumie to mam go dopiero od sierpnia, przejechałem troszkę ponad 2000 km. W zeszłym tygodniu kupiłem tanie kuferki plastyki 44l wraz ze stelażem do VL 1500, -na wypady w dłuższą trasę- jednak wymagały małej przeróbki. Musiałem dorobić płaskownik z "fasolkami" w celu przesunięcia kufrów na tył motocykla. Plecaczek nie miał miejsca na swobodne postawienie stóp. Solo jest Ok. A! kufry zakupiłem w Moto - akcesoria
Martwią mnie te drgania -wibracje. Po przejechaniu 200km mrówki chodzą mi po rękach. Czytałem, że VL nie posiadają w silniku wałków równoważących czy jakoś tak i takie drgania są dopuszczalne :?: Brak mi porównania więc pozostanie mi chyba odwiedzić serwis
Jak na razie to nie miałem żadnych problemów z motorkiem, tylko to mycie i czyszczenie chromów trwa prawie 2 dni :twisted:
Pozdrawiam znad morza
Waldemar
Martwią mnie te drgania -wibracje. Po przejechaniu 200km mrówki chodzą mi po rękach. Czytałem, że VL nie posiadają w silniku wałków równoważących czy jakoś tak i takie drgania są dopuszczalne :?: Brak mi porównania więc pozostanie mi chyba odwiedzić serwis
Jak na razie to nie miałem żadnych problemów z motorkiem, tylko to mycie i czyszczenie chromów trwa prawie 2 dni :twisted:
Pozdrawiam znad morza
Waldemar
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Czy te drgania występują tylko w czasie jazdy ??
Sprawdź czy na postoju w zakresie obrotów odpowiadających tym "nieprzyjemnym" prędkościom też nawiedzaja Cię "mrówki".
Jeśli tak - sprawdź wszystkie punkty mocowania silnika.
Jeśli nie - trzeba zacząć szukać w elementach kręcących się (wyważenie kół, stan opon, wał napędowy-chociaż tu akurat jakieś luzy objawiałyby się w całym zakresie obrotów a szczególnie przy ruszaniu).
Sprawdź czy na postoju w zakresie obrotów odpowiadających tym "nieprzyjemnym" prędkościom też nawiedzaja Cię "mrówki".
Jeśli tak - sprawdź wszystkie punkty mocowania silnika.
Jeśli nie - trzeba zacząć szukać w elementach kręcących się (wyważenie kół, stan opon, wał napędowy-chociaż tu akurat jakieś luzy objawiałyby się w całym zakresie obrotów a szczególnie przy ruszaniu).
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Lechu dzięki za szybką odpowiedź i pomoc.
Faktycznie drgania te też występują na postoju jak przygazuję.
Prawdopodobnie będzie to coś związane z mocowaniem silnika ponieważ wał nie wykazuje luzów a koła wyważyłem.
Obadam dokładnie mocowanie jednak i tak na 28.03 umówiłem się do serwisu. O przyczynach powiadomię w późniejszym terminie
Pozdrawiam
Faktycznie drgania te też występują na postoju jak przygazuję.
Prawdopodobnie będzie to coś związane z mocowaniem silnika ponieważ wał nie wykazuje luzów a koła wyważyłem.
Obadam dokładnie mocowanie jednak i tak na 28.03 umówiłem się do serwisu. O przyczynach powiadomię w późniejszym terminie
Pozdrawiam
Właśnie szarpałem za silnik jednak żadnych luzów nie wykazywał. Mimo to przy przygazowaniu na postoju drżą wszystkie blachy i cały tłumik gdzie wydobywa się metaliczny dźwięk nie wspomnę o "mrówkach" na rękach czy własnym siedzeniu :roll:
Czy silnik mocowany jest na tulejach gumowych, czy na samych śrubach bezpośrednio do ramy?
Czy silnik mocowany jest na tulejach gumowych, czy na samych śrubach bezpośrednio do ramy?
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Nie sądzę :roll:
Jazda taka "kanapą" ma być megakomfortowa. Drgać to może co najwyżej komórka w kieszeni. Będziesz w serwisie to niech dokładnie sprawdzą mocowanie silnika. I żeby było bez gadki w stylu: "Ten typ tak ma....". Pozdrawiam.
Jazda taka "kanapą" ma być megakomfortowa. Drgać to może co najwyżej komórka w kieszeni. Będziesz w serwisie to niech dokładnie sprawdzą mocowanie silnika. I żeby było bez gadki w stylu: "Ten typ tak ma....". Pozdrawiam.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254