Problem z amortyzatorem skrętu

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
.INTERCEPTOR.

Problem z amortyzatorem skrętu

Post autor: .INTERCEPTOR. »

Witajcie ... Kupiłem amortyzator skrętu LSL do mojej suzuki, mocowany jest on do lagi i do ramy po jej lewej stronie...
Problem polega na tym, że gdy go zamontuje i skręce tak aby max się skręcał w lewo( by zablokować kierownice)to nie dochodzi mi do maxymalnego skrętu w prawo(brakuje z 4cm)
Dodam że kombinowałem na różne sposoby, obracałem przekłądałem co się dało i lipa.
da się waszym zdaniem coś z tym zrobić??? (oprucz oczywiście kupna innego?)
Pozdrawiam
Przemo_sno

Post autor: Przemo_sno »

Ustaw go tak żebyś mógł skręcać w prawo na maxa a przed każdym blokowaniem kierownicy będziesz go demontował :) :lol:
.INTERCEPTOR.

Post autor: .INTERCEPTOR. »

Przemo dzięki. Bez Ciebie bym sobie nie poradził
a tak to przy kluczyku mam dopięte:płąską 13', i trzy imbusy. i zablokowanie kierownicy zajmuje mi jedyne 7min
A tak na serio to nie mam zakresu skrętu w prawo na maxa
ale myśle że i tak tego się używa wyłącznie przy zawracaniu...
Pozdrawiam
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

Może masz złe mocowanie, nie do twojego moto, albo z innego rocznika ??
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
.INTERCEPTOR.

Post autor: .INTERCEPTOR. »

zdecydowałem że założe go tak abym mógł blokowac kiere (max w lewo) a w prawo nie bedzie dobijał do ramy...
A ostatnio wjek opowiedział mi anegdote: zrobił sobie blokade kierownicy na zatrzack i wszystko pieknie asz wkońcu na wolnym zakręcie w lewo zatrzasnęła mu sie hehe. Grunt to wszystko przemyślec . sorry za off topic ale płeta jest taka że jeśli macie jakieś zastrzeżenia do tego żeby kiera nie skęcałe się do dporu przy skręcie w przwo(tak jak ja chce zrobić) to mówcie- może czegoś nie uwzględniam:-(
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Niechce sie wtrącać za bardzo ale czy nos do tabakiery czy tabakiera do nosa? Dopasowujesz moto do amora ? Jeśli nie jest tak jak powinno, zmień to . Sprzedaj amor kup drugi i sie nie tłumacz brakiem kasy, bo jak będzie coś nie tak z jego powodu dopiero będziesz miał problem.
Pozdrawiam 8) [/i]
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Przemo_sno

Post autor: Przemo_sno »

Quake ma rację, nie kombinuj z jakimś niepasującym sprzętem, ten motocykl rozpędza się do troszkę większych prędkości niż rower, nie wiesz jak zareaguje kombinowany amortyzator. NIE KOMBINUJ.
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto
Otrzymane Polubienia: 1

Re: Problem z amortyzatorem skrętu

Post autor: AdamOSA »

.INTERCEPTOR. pisze:Witajcie ... Kupiłem amortyzator skrętu LSL do mojej suzuki
No własnie czy aby na pewno do twojej ?
Jeżeli kupowałeś ją do gsxr600 rocznik 98 to jakbyś mógł podać symbol .
Coś mi się zdaje że LSL robił amory skrętu do tego modelu ale od 2001 .
Napisz jaki masz model LSL i może się wszystko wyjaśni .

Pozdrawiam

AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
studi

Post autor: studi »

a może poprostu kup mocowanie "górne", dające wiecej możliwości a i długość amorka nie ma wtedy wiekszego znaczenia - kwestia montażu
.INTERCEPTOR.

Post autor: .INTERCEPTOR. »

Nie jest to taki straszny problem, bo jedyne co nie jest idealne to to że kiera nie skręca do końca w prawo. NA razie założyłem i nakręcalm troche kilometrów - na razie bez zastrzerzeń... ale co do mocowania - pomyśle nad innym. Dzięki za rady.
Co do symbolu- nie wiem gdyż nie jst to nowy amorek ze sklepu.
ODPOWIEDZ