GSF 1200 Bandit opinie
Moderator: bohas
GSF 1200 Bandit opinie
Witam,
kupiłem umarzonego B12 z 2003r. Mam pytanie jak jest ze spalaniem?
czy wyliczyliście jakąś średnią na 100km ?
Na co zwrócić uwagę w czasie eksploatacji ?
Oraz prośbe o kilka komentarzy doświadczonych w B12
Pozdro
kupiłem umarzonego B12 z 2003r. Mam pytanie jak jest ze spalaniem?
czy wyliczyliście jakąś średnią na 100km ?
Na co zwrócić uwagę w czasie eksploatacji ?
Oraz prośbe o kilka komentarzy doświadczonych w B12
Pozdro
Re: GSF 1200 Bandit opinie
Od 5 do 15l na 100kmGrudiLee pisze:Witam,
kupiłem umarzonego B12 z 2003r. Mam pytanie jak jest ze spalaniem?
czy wyliczyliście jakąś średnią na 100km ?
Mam Bandita 2001r. W trasie nie śmigałem, ale w mieście to pali równo 8l/ 100 km. Cieszę się że poruszyłeś ten temat. Tez miałem go poruszyć, bo jestem ciekaw czy pali normalnie. Dodam, iż nie dziduję jakoś szczególnie - zbyt długa przerwa. Kolejny problem jaki mnie trapi. To co z kranikiem. Czy może być cały czas odkręcony. Jakie są położenia ( w J... jednoślad było do dołu otwarty do góry rezerwa) Tu nie wiem, w serwisie jak dałem moto to z uporem przekręcali go do góry, mimo, iż paliwa było pół baku jak nie więcej. Liczę na wskazówki i z góry dziękuję.
Ja mam cały czas ON i jest OK,Bor pisze:Mam Bandita 2001r. W trasie nie śmigałem, ale w mieście to pali równo 8l/ 100 km. Cieszę się że poruszyłeś ten temat. Tez miałem go poruszyć, bo jestem ciekaw czy pali normalnie. Dodam, iż nie dziduję jakoś szczególnie - zbyt długa przerwa. Kolejny problem jaki mnie trapi. To co z kranikiem. Czy może być cały czas odkręcony. Jakie są położenia ( w J... jednoślad było do dołu otwarty do góry rezerwa) Tu nie wiem, w serwisie jak dałem moto to z uporem przekręcali go do góry, mimo, iż paliwa było pół baku jak nie więcej. Liczę na wskazówki i z góry dziękuję.
Pozdro
Witam
Jeżeli jeździsz spokojnie to 8l - trochę sporo, ale wiele zależy od stylu jazdy.
Moj zaraz po kupnie spalał 5,8l do 6,5l
Po zmianie składu mieszanki wolnych obrotów - była konieczna
spala 6,5l i jak na razie nie udało mi się zejść niżej.
Co do kranika - na forum było to już poruszane.
do góry: rezerwa
dół: pozycja ON - w tej pozycji śmigasz
w prawo: PRI - tzw: "przelew" - omijasz w tej pozycji zaworek podciśnieniowy w kraniku. Wówczas jedynie zaworki iglicowe w gaźnikach
odcinają dopływ paliwa. Nie polecam jazdy w tej pozycji, gdyż przy
nieszczelnych zaworkach iglicowych możesz zalać silnik paliwem.
Pozdr
Jeżeli jeździsz spokojnie to 8l - trochę sporo, ale wiele zależy od stylu jazdy.
Moj zaraz po kupnie spalał 5,8l do 6,5l
Po zmianie składu mieszanki wolnych obrotów - była konieczna
spala 6,5l i jak na razie nie udało mi się zejść niżej.
Co do kranika - na forum było to już poruszane.
do góry: rezerwa
dół: pozycja ON - w tej pozycji śmigasz
w prawo: PRI - tzw: "przelew" - omijasz w tej pozycji zaworek podciśnieniowy w kraniku. Wówczas jedynie zaworki iglicowe w gaźnikach
odcinają dopływ paliwa. Nie polecam jazdy w tej pozycji, gdyż przy
nieszczelnych zaworkach iglicowych możesz zalać silnik paliwem.
Pozdr
-
- Moderator
- Posty: 1718
- Rejestracja: ndz, 5 lis 2006, 20:13
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Spokojna trasa 120-140 + 90 w wioskach, spalanie ok 6-6,5l
Szybka trasa 140-180 + 120 w wioskach to 8l
Zapier...e, motoek nie widzi piątki a prędkość jest grubo ponad 200km, spalanie rośnie drastyczie, miej więcej do 13-15l a może i więcej. Napewno nie mniej. Dokładnie trudno mi powiedzieć bo zawsze jest część trasy tak a część spokojnie.
Jacek
Szybka trasa 140-180 + 120 w wioskach to 8l
Zapier...e, motoek nie widzi piątki a prędkość jest grubo ponad 200km, spalanie rośnie drastyczie, miej więcej do 13-15l a może i więcej. Napewno nie mniej. Dokładnie trudno mi powiedzieć bo zawsze jest część trasy tak a część spokojnie.
Jacek
RM-Z 250 + GM500
tel. 502 341 006
tel. 502 341 006