RG 250 - dwusow dymi przy wysokich obrotach
Moderator: Emil
RG 250 - dwusow dymi przy wysokich obrotach
witam,
czy ktos moglby mi poradzic, co zrobic z dymiacym dwusowem, poza tym, ze zamienic na czterosow;)
przy wysokich obrotach koszmarnie dymi. [jezdze na oleju castrol do dwusowow] jest to model rg 250 z dozownikiem.
z gory dzieki za pomoc.
pozdrawiam
e.
czy ktos moglby mi poradzic, co zrobic z dymiacym dwusowem, poza tym, ze zamienic na czterosow;)
przy wysokich obrotach koszmarnie dymi. [jezdze na oleju castrol do dwusowow] jest to model rg 250 z dozownikiem.
z gory dzieki za pomoc.
pozdrawiam
e.
-
- BS Brother
- Posty: 593
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 22:45
- Województwo: -
- Lokalizacja: Marki
Chyba palenie (czarnej) gumy powoduje czarny dym... :lol:
Sorry Eva, tak sobie napisałem bo nie mam pojęcia ale zapytam ojca jak to było w Syrenie i Wartburgu...
P.S. Proszę nie kontynuować tych żarcików tylko pomóc Siostrzyczce !!
Sorry Eva, tak sobie napisałem bo nie mam pojęcia ale zapytam ojca jak to było w Syrenie i Wartburgu...
P.S. Proszę nie kontynuować tych żarcików tylko pomóc Siostrzyczce !!
Kiedyś GSX-R600 K6, teraz Duże enduro i szybki turystyk (do sprzedania)
kom. 510-607-647
kom. 510-607-647
-
- Lajtowy Motonita
- Posty: 724
- Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Biedrusko
tak jak pisze studi albo podchodząc z innej strony, za mało paliwa jak na taką ilość oleju albo odwrotnie poza tym kopcenie to też jest objaw zawalonych olejem tłumików. Normalnie kopci na narmalnych obrotach i na wysokich jest duże kopcenie, wtedy do czyszczenia niezawodna jest zasada NaOH, chyba że nie masz czystej zasady to zastąpić możesz słynnym Kretem do udrażniania rur (robiony na bazie NaOH). No chyba że tylko na wysokich obrotech kopci (ogromna ilość nigdy dotąd niespotykana). A jeśli jest słaby pomimo wysokich obrotów to może też być filtr powietrza (przy aucie miałem taki przypadek, ale to był diesel, więc możliwa jest taka sytuacja w benzyniakach)
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
tel. 602-810-996
http://www.bikepics.com/members/meyer2/
hmmm, ciezko jest tak radzić na odległość, tym bardziej ze nie dosiadałem tego sprzęta...
ale jeśli chcesz sie pokusic o regulację i masz serwisówkę do tego, nie powinno być problemu...
musisz iść w kierunku ograniczenia ilości podawanego przez dozownik oleju i/lub wyregulować skład mieszanki....
gaźniczek - poziom paliwa + położenie iglicy + ilość powietrza..
cos w tym stylu
no chyba, że przy dozowniku jest jakieś ustrojstwo, którym można regulowac dawkę oleju...
powodzenia
ale jeśli chcesz sie pokusic o regulację i masz serwisówkę do tego, nie powinno być problemu...
musisz iść w kierunku ograniczenia ilości podawanego przez dozownik oleju i/lub wyregulować skład mieszanki....
gaźniczek - poziom paliwa + położenie iglicy + ilość powietrza..
cos w tym stylu
no chyba, że przy dozowniku jest jakieś ustrojstwo, którym można regulowac dawkę oleju...
powodzenia
Witam
Proponowal bym najpierw , przed regulacją sprawdzis czy to przyczyna zbyt dużej dawki oleju , mianowicie :
zlać olej ze zbiorniczka ,zlac paliwo ze zbiornika , spożadzic mieszanką bęzyny i oleju ( w odpowiedniej proporcji) zalac nią zbiornik i pojezdzić obserwując spaliny , jak sytuacja bedzie się powtażała to znaczy że to nie za dużo oleju , a jak poprawi sie sytuacja to można sie brać za regulację
Pozdrawiam Adam
Proponowal bym najpierw , przed regulacją sprawdzis czy to przyczyna zbyt dużej dawki oleju , mianowicie :
zlać olej ze zbiorniczka ,zlac paliwo ze zbiornika , spożadzic mieszanką bęzyny i oleju ( w odpowiedniej proporcji) zalac nią zbiornik i pojezdzić obserwując spaliny , jak sytuacja bedzie się powtażała to znaczy że to nie za dużo oleju , a jak poprawi sie sytuacja to można sie brać za regulację
Pozdrawiam Adam
"moje serce to czerwona papryka
a dusza imbirem pachnie cały czas..."
GSX 400R - sprzedany
Czerwone Jajo '00
0507 33 74 14
a dusza imbirem pachnie cały czas..."
GSX 400R - sprzedany
Czerwone Jajo '00
0507 33 74 14
karus pisze:a jak sytuacja ta co napisał adakru czyli po sporządzeniu mieszanki dalej tak kopci i to nie wiena dozownika to może być wina nieszczelności w środku silnika i moto pali olej z silnika, sprawdź jego poziom.
pozdrawiam
Hmmm... W dwusuwie raczej nie spali oleju z silnika, bo go tam po prostu nie ma
Niemniej w dwusuwie smarowanie jest funkcją obrotów, więc przy wyższych jest dopuszczalne większe dymienie. Oczywiście nie stawianie zasłony dymnej Ale na odległość trudno diagnozować.
Te "automatyczne" dozowniki to raczej z czasem kiepsko działają i lepiej samemu robić mieszankę. Możesz spróbować obniżyć iglicę w gażniku o jeden stopień i zubożyć mieszankę. Jeszcze może być to kwestia ustawienia zapłonu i stanu swiecy no i koniecznie sprawdż, jak doradzali koledzy stan oleju bo może wysysać ze skrzyni.
karus pisze:gadasz głupoty, oczywiście że jest. jak moze skrzynia biegów itp pracować bez oleju. a jak jest nieszczelna uszczelka lub simering do dostaje sie do komory spalania i niemiłośiernie dymi
Dobrze Kolega prawi Przy takich nieszczelnosciach, jak są wieksze (szczególnie simmeringu na wale), wystepują też często problemy z odpalaniem, wolnymi obrotami i wchodzeniem na gaz.
Pozdrówki
Skrzynia biegów to nie silnik. Zaś silnik dwusuwowy jedyny olej ma w mieszance. Zamin zaczniejsz pisać do mnie w takim tonie, poczytaj nieco o technice...karus pisze:gadasz głupoty, oczywiście że jest. jak moze skrzynia biegów itp pracować bez oleju. a jak jest nieszczelna uszczelka lub simering do dostaje sie do komory spalania i niemiłośiernie dymi