GSXR 1000 k3, k4 weryfikacja

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

Zablokowany
SUZINAS
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 528
Rejestracja: ndz, 2 kwie 2006, 18:46
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Augsburg/Gliwice

GSXR 1000 k3, k4 weryfikacja

Post autor: SUZINAS »

Witam,

mam pytanie odnosnie oceny stanu techniczniego powyzszych moto. Mianowicie na co trzeba w szczegolnoscic zwrocic uwage przy zakupie. Nie pytam tu o standardowe rzeczy na jakie zwracamy uwage ogladajac motocykle ale konkretnie o slabe punkty lub jak kto woli wrazliwe na psucie zaniedbanie czy zuzycie elenenty w tym modelu. Pytanko kieruje do bylych lub obecnych uzytkownikow motocykli z tej rodziny.


Pozdro
Ostatnio zmieniony pn, 16 kwie 2007, 08:38 przez SUZINAS, łącznie zmieniany 1 raz.
+48604276100 +491729778995 http://www.bikepics.com/members/suzinas/
GSX1100g -> GTS1000 -> GSX1400K2 -> SV1000SK3 -> GSX-R1000K4 -> GSX-R1000K6
GMINA
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Ze zdjecia stan techniczy trudno ocenic. Wygladaja bardzo dobrze, wiec zwracalbym uwage na to, co standardowie przy zakupie, czyli stan czesci eksploatacyjnych, ew. wycieki, jak chodzi silnik, przeglady, itp. Ale standardowo to powiem ci, ze z mojego doswiadczenia najczesniej problemy sa z rama w okolicach glowki. Sam sprawdzilem - wygina sie szybciej niz lagi i potwierdzaja to wszystkie serwisy. Ocen wiec prowadzenie i stan glowki ramy, ograniczniki skretu na polce kiery, itp. Z reszta problemow ponoc nie ma, czyli tylny zawias wytrzymuje wszystko, lagi nie do zajechania, silnik trzyma sie mocno przez wiele kilometrow. Reszta to losowe przypadki.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Gixxer

Post autor: Gixxer »

Sprawdz tez czy czujnik poziomu przepustnicy nie padl (po przegazowaniu na postoju nie moze zgasnac),czesto to pada w K1-K4.
Przy ostrej przegazowce nie moze zadnego dymu puscic,jesli cos sie pojawi to oznacza ze w najblizszym czasie w silniku pojdzie panewka.Dzieje sie tak jak ktos jezdzi z niskim poziomem oleju na kole.Znam pare takich przypadkow a o uzywany silnik do K3/K4 bardzo trudno.A jak jakims cudem znajdziesz uzywany to zaplacisz co najmniej 4 tys.zl...
studi

Post autor: studi »

w/g mnie k-3 k-4 nie posiadaja jakiś typowych wad, na mechanice, po dokładnych oględzinach nie skupiałbym sie tak bardzo....

zwróciłbym uwage na elektronikę, ale bez komputerka nie za duzo odczytasz... silniczek ma masę czujników i błędne odczyty mogą sprawiac problemy...

zwróć uwage na silnik krokowy zaworu exup, zawór tej jest upierdliwy w regulacji....

z resztą sobie poradzisz, to samo co w innych modelach..
Gixxer

Post autor: Gixxer »

studi pisze:zwróciłbym uwage na elektronikę, ale bez komputerka nie za duzo odczytasz... silniczek ma masę czujników i błędne odczyty mogą sprawiac problemy...
Jak cos bedzie nie tak z ukladem wtryskowym i cala zwiazana z nim elektronika bedzie poprostu swiecilo FI,nawet jesli zawor na wydechu bedzie zle ustawiony.Jesli bedzie swiecilo FI to wystarczy zmostkowac kostka diagnostyczna i zegary wyswietla nr bledu i wg tego wiesz co jest uszkodzone.Po dokladniejsze analizy juz trzeba podlaczyc kompa ale do wstepnej diagnostyki nie trzeba :wink:
Loser

Post autor: Loser »

Gixxer pisze: Przy ostrej przegazowce nie moze zadnego dymu puscic,jesli cos sie pojawi to oznacza ze w najblizszym czasie w silniku pojdzie panewka.
Hmmm... Panewka? Przecież ona tylko podpiera wał, a nie uszczelnia cylindra i tłoka, więc jej uszkodzenie prędzej spowoduje nadmierny hałas / zatarcie silnika. Dymek prędzej będzie oznaczał pierścienie tłokowe do wymiany + uszczelniacze zaworowe. Przynajmniej moim skromnym zdaniem ;)
SUZINAS
Śmigający po niebiańskich trasach
Posty: 528
Rejestracja: ndz, 2 kwie 2006, 18:46
Województwo: świat i okolice
Lokalizacja: Augsburg/Gliwice

Post autor: SUZINAS »

Witam, dziekuje bardzo za wszelkie podpowiedzi na forum i telefoniczne konsultacje.

Od siebie dodam, ze warto jeszcze sprawdzic rozstaw osi, wstepnie np. odleglosc przedniego kola od owiewki, jeden "bezwypadek" mial zaledwie 2 cm! A na ramie nie bylo specjalnie nic widac. Z paru GSXRow ktore ogladalem kazdy pracowal inaczej, zaden nie puszczal dymow ani nie gasl ale czesc wydawala malo przyjemne dzwieki z silnika przy przegazowkach (okolice glowicy) moze zbyt duze luzy zaworowe, ale wszystkie moto mialy zadeklarowany przebiegi ponizej 16tys.

Pozdro!
+48604276100 +491729778995 http://www.bikepics.com/members/suzinas/
GSX1100g -> GTS1000 -> GSX1400K2 -> SV1000SK3 -> GSX-R1000K4 -> GSX-R1000K6
GMINA
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6448
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 22

Post autor: KROPEK »

Witeczka, a tak przy okazji gratuluję rewelacyjnej rewelacji :twisted: !!
Pozdro
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
RaaF
BS Brother
BS Brother
Posty: 325
Rejestracja: śr, 31 maja 2006, 09:00
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Choceń

Post autor: RaaF »

I jesteśmy z Suzinasem szczęśliwi podwójnie, udało sie sprzedać poprzednie motocykle i kupic nowe:)
Gratulacje sprzetu i wytrzymalosci w jeździe. 1.600 km w trzy dni i tylko popołudniami to jest niezly wyczyn.
BURGMAN AN650AZ L5 (YKV), GSX-S1000 M4 (YSF)
Zablokowany