SV 650 N - Czy warto filtr K&N
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 674
- Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
SV 650 N - Czy warto filtr K&N
Witam.
Mam pytanie-czy jest sens inwestować w filtr powietrza firmy K&N do sv 650n?
Nie wiem czy to ma znaczenie ale moja sv-ka ma zamontowany tłumik leovince...
Pomijam oczywiście względy ze filtr jest długowieczny...
To co myślicie o filtrach K&N?
Pzdr
Mam pytanie-czy jest sens inwestować w filtr powietrza firmy K&N do sv 650n?
Nie wiem czy to ma znaczenie ale moja sv-ka ma zamontowany tłumik leovince...
Pomijam oczywiście względy ze filtr jest długowieczny...
To co myślicie o filtrach K&N?
Pzdr
Kynias
........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...
W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…
Tel. 500273677
........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...
W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…
Tel. 500273677
Jeśli tylko filtr, to generalnie kupując wysokiej jakości materiały eksploatacyjne robisz bardzo dobrze dla twojego moto.
Jednak jeśli to ma mieć ręce i nogi to pamiętaj, że jest to filtr sportowy więc dokup dyno jety, sport świece, power comander i wtedy masz ful wypasik.
Ale z drugiej strony czh nie lepiej zamienić 650 na 1000...
Pozdro
_________________
you can be what you want to be
B12 magia mocy, dźwięk niski i głęboki...
Jednak jeśli to ma mieć ręce i nogi to pamiętaj, że jest to filtr sportowy więc dokup dyno jety, sport świece, power comander i wtedy masz ful wypasik.
Ale z drugiej strony czh nie lepiej zamienić 650 na 1000...
Pozdro
_________________
you can be what you want to be
B12 magia mocy, dźwięk niski i głęboki...
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Roznicy nie uswiadczysz w osiagach. Tego typu zabiegi (przelot w wydechu, filtr o wiekszej przeplywnosci powietrza) maja sens jak mozesz przestroic komputer na podawanie nieco wiecej paliwka. A i wtedy roznica jest widoczna dopiero po zsumowaniu kilku takich usprawniaczy.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
Dokladnie jak pisze EvilD, skoro masz juz Leovinca i chcesz zamontowac K&N to wypadaloby dodac dynojety/powercommandera i udac sie na hamownie aby to wszystko wyregulowac. W innym przypadku pozostaje tylko kwestia 'dlugowiecznosci'.
Oczywiscie musisz K&N'a wyczyscic i 'nasmarowac' co jakis czas masz do tego odpowiedni 'zestaw serwisowy' K&N.
Oczywiscie musisz K&N'a wyczyscic i 'nasmarowac' co jakis czas masz do tego odpowiedni 'zestaw serwisowy' K&N.
Ja do swojej SV-ki założyłem i nie żałuję! Wzrost mocy raczej nie wystąpił ale są inne zalety.
Tak jak wspomniał Emil dużym plusem jest to, że filtra nie trzeba wymieniac.
Ale mi najbardziej podoba się to, jak zmienił się dźwięk mojej SVki po tym zabiegu! Jako, ze nadal jestem posiadaczem seryjnego tlumika to efekt ten jest bardzo dobrze slyszalny. W przypadku wersji na wtrysku może nie być takiej różnicy, bo z tego co wiem filtr K&N nie rozni sie tam zbytnio konstrukcją od serii (za wyjątkiem materiału filtrującego oczywiście). Tutaj możecie poczytac i pooglądać filtr powietrza K&N w SV650 na gaznikach w akcji
Co do wymiany tłumika, dysz itp. to, moim zdaniem, też nie jest to opłacalna sprawa. Jeżeli komuś brakuje mocy to lepiej zmienić maszynę. Nie oznacza to wcale, że nie planuję takich zmian w swoim moto - poprostu daje mi to wiele radości, a chyba o to w tym wszystkim chodzi
Pozdrawiam
Tak jak wspomniał Emil dużym plusem jest to, że filtra nie trzeba wymieniac.
Ale mi najbardziej podoba się to, jak zmienił się dźwięk mojej SVki po tym zabiegu! Jako, ze nadal jestem posiadaczem seryjnego tlumika to efekt ten jest bardzo dobrze slyszalny. W przypadku wersji na wtrysku może nie być takiej różnicy, bo z tego co wiem filtr K&N nie rozni sie tam zbytnio konstrukcją od serii (za wyjątkiem materiału filtrującego oczywiście). Tutaj możecie poczytac i pooglądać filtr powietrza K&N w SV650 na gaznikach w akcji
Co do wymiany tłumika, dysz itp. to, moim zdaniem, też nie jest to opłacalna sprawa. Jeżeli komuś brakuje mocy to lepiej zmienić maszynę. Nie oznacza to wcale, że nie planuję takich zmian w swoim moto - poprostu daje mi to wiele radości, a chyba o to w tym wszystkim chodzi
Pozdrawiam