SV 650 N - Czy warto filtr K&N

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Kynias
BS Brother
BS Brother
Posty: 674
Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

SV 650 N - Czy warto filtr K&N

Post autor: Kynias »

Witam.
Mam pytanie-czy jest sens inwestować w filtr powietrza firmy K&N do sv 650n?
Nie wiem czy to ma znaczenie ale moja sv-ka ma zamontowany tłumik leovince...
Pomijam oczywiście względy ze filtr jest długowieczny...
To co myślicie o filtrach K&N?
Pzdr
Kynias

........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...

W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…

Tel. 500273677
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4287
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 3
Otrzymane Polubienia: 9

Post autor: Emil »

"dlugowiecznosc" to w tym wypadku nie element do pominiecia, ale zasadniczy argument zakupu
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Kynias
BS Brother
BS Brother
Posty: 674
Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kynias »

ok ;)

a oprócz tego jest coś jeszcze ??
Kynias

........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...

W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…

Tel. 500273677
GrudiLee

Post autor: GrudiLee »

Jeśli tylko filtr, to generalnie kupując wysokiej jakości materiały eksploatacyjne robisz bardzo dobrze dla twojego moto.

Jednak jeśli to ma mieć ręce i nogi to pamiętaj, że jest to filtr sportowy więc dokup dyno jety, sport świece, power comander i wtedy masz ful wypasik.

Ale z drugiej strony czh nie lepiej zamienić 650 na 1000...

Pozdro
_________________
you can be what you want to be

B12 magia mocy, dźwięk niski i głęboki...
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Roznicy nie uswiadczysz w osiagach. Tego typu zabiegi (przelot w wydechu, filtr o wiekszej przeplywnosci powietrza) maja sens jak mozesz przestroic komputer na podawanie nieco wiecej paliwka. A i wtedy roznica jest widoczna dopiero po zsumowaniu kilku takich usprawniaczy.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Pit

Post autor: Pit »

Dokladnie jak pisze EvilD, skoro masz juz Leovinca i chcesz zamontowac K&N to wypadaloby dodac dynojety/powercommandera i udac sie na hamownie aby to wszystko wyregulowac. W innym przypadku pozostaje tylko kwestia 'dlugowiecznosci'.
Oczywiscie musisz K&N'a wyczyscic i 'nasmarowac' co jakis czas :wink: masz do tego odpowiedni 'zestaw serwisowy' K&N.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

kolesie ze scigacza porownywali 2 svki - jedna z przelotem i K&Nem, a druga jak z fabryki - i roznicy nie bylo.
ObrazekObrazek
studi

Post autor: studi »

e tam :wink: musiała byc jakas różnica...chocby w cenie :lol:

a poważnie - kupiłem KN bo lubię czyścić a nie wymieniać no i jest niewielka szansa, że trochę (czytaj mikroskopijnie) mniej spali paliwa...

ale tak jak mówiono wcześniej, żeby było jak należy - trzeba regulowac :wink:
pator

Post autor: pator »

Koledzy... czy podobna sytuacja jest w przypadku gaznikow? Kombinuje co nieco, bo... 80 KM z 650 zaczyna byc mi po prostu malo!!! Czy leo vince + K&N + synchronizacja gaznikow da pare KM odczuwalnych podczas jazdy :)? warto sie w to pakowac czy... jednak zbierac na nowe moto?
Pit

Post autor: Pit »

pator pisze:Czy leo vince + K&N + synchronizacja gaznikow da pare KM odczuwalnych podczas jazdy :)? warto sie w to pakowac czy... jednak zbierac na nowe moto?
Temat wielokrotnie walkowany na forum a wniosek zawsze ten sam: zbieraj na mocniejsze moto :wink:
boober

Post autor: boober »

Ja do swojej SV-ki założyłem i nie żałuję! Wzrost mocy raczej nie wystąpił ale są inne zalety.
Tak jak wspomniał Emil dużym plusem jest to, że filtra nie trzeba wymieniac.
Ale mi najbardziej podoba się to, jak zmienił się dźwięk mojej SVki po tym zabiegu! Jako, ze nadal jestem posiadaczem seryjnego tlumika to efekt ten jest bardzo dobrze slyszalny. W przypadku wersji na wtrysku może nie być takiej różnicy, bo z tego co wiem filtr K&N nie rozni sie tam zbytnio konstrukcją od serii (za wyjątkiem materiału filtrującego oczywiście). Tutaj możecie poczytac i pooglądać filtr powietrza K&N w SV650 na gaznikach w akcji ;)

Co do wymiany tłumika, dysz itp. to, moim zdaniem, też nie jest to opłacalna sprawa. Jeżeli komuś brakuje mocy to lepiej zmienić maszynę. Nie oznacza to wcale, że nie planuję takich zmian w swoim moto - poprostu daje mi to wiele radości, a chyba o to w tym wszystkim chodzi :)

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ