RG 250 - dwusow dymi przy wysokich obrotach

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

karus

Post autor: karus »

Po co mam czytać rozebrałem niejednego dwusówa i wiem jak to wyglada.
nie ma sensu sie kłócić, :peace:
TomRS

Post autor: TomRS »

Loser pisze: Skrzynia biegów to nie silnik. Zaś silnik dwusuwowy jedyny olej ma w mieszance. Zamin zaczniejsz pisać do mnie w takim tonie, poczytaj nieco o technice...

No w 99% motocykli skrzynia i silnik są w "jednej obudowie" i w dwusuwie jak najbardziej może "pociągnąć" stamtąd olej przy awarii simmeringów. W przeciwieństwie do czterosuwa, gdzie olej jest "wspólny" dla układu tłokowo/korbowego z przyległościami i skrzyni biegów.


Pozdrówki
Loser

Post autor: Loser »

TomRS pisze:
Loser pisze: Skrzynia biegów to nie silnik. Zaś silnik dwusuwowy jedyny olej ma w mieszance. Zamin zaczniejsz pisać do mnie w takim tonie, poczytaj nieco o technice...

No w 99% motocykli skrzynia i silnik są w "jednej obudowie" i w dwusuwie jak najbardziej może "pociągnąć" stamtąd olej przy awarii simmeringów. W przeciwieństwie do czterosuwa, gdzie olej jest "wspólny" dla układu tłokowo/korbowego z przyległościami i skrzyni biegów.


Pozdrówki
Z tym się zgodzę :peace:
studi

Post autor: studi »

proszę o spokój h :?

i nie odbiegajmy od tematu
ODPOWIEDZ