VS800wersja USA a EUROPA

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
intruz8

Post autor: intruz8 »

Nie chce sie sprzeczac ale oba motocykle byly wpozadku i jak pisalem wyzej oba to wersje usa. Takze nie jest to zaslyszana historia tylko sprawdzona na wlasnej skorze nie raz!
ricorro

Re: VS800wersja USA a EUROPA

Post autor: ricorro »

Drug pisze:Sprzeczki odnosnie ilosci zaworów w 800- ce nie maja sensu, bo sa wersje z 3 zaworami i z 4. Tych z 4 zaworami jest naprawde malo, ale sa napewno, bo moj kumpel ma wlasnie takiego i napewno nie ma 55KM, tylko 62KM. Na rozpoczeciu sezonu porównywal osiagi z wersjami europejskimi i sa kolosalne różnice. Cztero zaworowy VS 800 to nie mulasty chopper tylko zdrowa zapierdalaka. :lol:

Pozdrawiam
Wiem że temat stary jak kotlet z 2005 roku ale mam właśnie vs800 z 2004 roku wer. USA i ma w papierach 44KW czyli 60KM (a w wer. UE jest mniej?). I powiem szczerze że jest to mój pierwszy motor ale po przejechaniu 6tyś km maszyna jest nie do objechania przez innego czopka z podobna pojemnością wiem co mówię jak przedmówca istna zapierdala ka. Istne zwierze ciągnące jak wół w dolnym zakresie przed Szczecinem spękałem i przestałem kręcić jak było ponad 18 złotych na blacie po prostu wymiękłem a sie jeszcze bujała. Jeżdżę z kolegami którzy maja maszyny varadero v-strome afrika dochodzące do 100kM i nie zdarzyło mi sie nigdy odstawać i nigdy w tyle nie zostałem szczgólnie od 0-120km/h powyżej pomimo że bez problemu wkręci się mega szybko jak na czopka to nie da sie długo jechać z taka prędkością trochę żyłowanie. Kolega który zjadł zęby i miał 2 takie czopki mówił że jeździł wer. USA i miał również wrażenie że ciągnie dynamiczniej bez dwóch zdań. Ja porównania nie mam ale nie wiem od czego ta różnica. Jeśli ktoś wie to jestem ciekaw....
ODPOWIEDZ