LS 650 Savage - regulator napiecia
LS 650 Savage - regulator napiecia
witam
wystapil chyba problem z regulatorem napiecia w moim LS. moto jest po regulacjach i wymianie filtrow. ma tez nowy lancuszek rozrzadu. wystepuje jednak problem nowy. po naladowaniu akumulatora odpala i jezdzi caly dzien, ale juz nastepnego dnia nie odpala z braku pradu i okazuje sie ze akumulator jest wyladowany. instalacja elektryczna jest poprawiona. poszukuje regulatora napiecia zeby sprawdzic czy wlasnie to broi. czy ktos z bractwa ma moze zbedny regulator, ktory moze udostepnic do sprawdzenia i ewentualnego odkupienia jesli to bedzie wlasnie to?
pozdrawiam
wystapil chyba problem z regulatorem napiecia w moim LS. moto jest po regulacjach i wymianie filtrow. ma tez nowy lancuszek rozrzadu. wystepuje jednak problem nowy. po naladowaniu akumulatora odpala i jezdzi caly dzien, ale juz nastepnego dnia nie odpala z braku pradu i okazuje sie ze akumulator jest wyladowany. instalacja elektryczna jest poprawiona. poszukuje regulatora napiecia zeby sprawdzic czy wlasnie to broi. czy ktos z bractwa ma moze zbedny regulator, ktory moze udostepnic do sprawdzenia i ewentualnego odkupienia jesli to bedzie wlasnie to?
pozdrawiam
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
sprawdź najpierw tak:
naładuj akumulator, odpal moto, zagrzej go i wkręć na 3500 obr, odłącz kostkę co wchodzi do regulatora (3 żółte przewody) i zmierz napięcie między tymi przewodami, powinno być ponad 100V prądu zmiennego, jeżeli tam będzie coś mniej to znaczy że alternator masz spalony (musisz mierzyć między wszystkimi końcówkami), jeżeli tam będziesz miał ok to podepnij kostkę na nowo i zmierz napięcie na akumulatorze przy włączonych Długich światłach przy tych samych obrotach, ma być od 13,7 bodajże do 14,5V prądu stałego.
te pomiary pozwolą ci ustalić co padło bez zmiany reguatora
naładuj akumulator, odpal moto, zagrzej go i wkręć na 3500 obr, odłącz kostkę co wchodzi do regulatora (3 żółte przewody) i zmierz napięcie między tymi przewodami, powinno być ponad 100V prądu zmiennego, jeżeli tam będzie coś mniej to znaczy że alternator masz spalony (musisz mierzyć między wszystkimi końcówkami), jeżeli tam będziesz miał ok to podepnij kostkę na nowo i zmierz napięcie na akumulatorze przy włączonych Długich światłach przy tych samych obrotach, ma być od 13,7 bodajże do 14,5V prądu stałego.
te pomiary pozwolą ci ustalić co padło bez zmiany reguatora
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
jeżeli mmiędzy którąś parą nei masz min 100V to znaczy że alternator padł, i trzeba go dać do przewinięcia, a to że przy odpalaniu napięcie na aku spada do 4V to normalne
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Re: LS 650 Savage - regulator napiecia
Jeśli na obrotach 3500 i długich światłach trzyma napięcie 14,5 mierzone na klemach to trzeba jeszcze pomierzyć to zmienne na żółtych przewodach? Czy to już znaczy że jest OK.
Re: LS 650 Savage - regulator napiecia
Sorry, że OT ale Marian, ja Cię proszę:
kup wreszcie nowy akumulator do dzikusa
kup wreszcie nowy akumulator do dzikusa
Re: LS 650 Savage - regulator napiecia
Spoko, już zamówiony, przy okazji sprawdzam parametry ładowania. Wychodzi że jest OK. Jakby coś nie grało spać bym nie mógł...... Sie tylko zastanawiam czy ten nowy zalać na wiosnę z nowym sezonem i dotelepać na staruszku do zimy, czy teraz. Sam nie wiem.
Teraz żeby pojeździć muszę ładować 10 godzin i szybko odpalać - jest wtedy 13,8V bez obciążenia, bo na drugi dzień już tylko 10V.
Teraz żeby pojeździć muszę ładować 10 godzin i szybko odpalać - jest wtedy 13,8V bez obciążenia, bo na drugi dzień już tylko 10V.
Re: LS 650 Savage - regulator napiecia
Marian07 zalej go teraz i zapakuj go dzikusowi. Po co sie męczyć ze starym aku, który ledwie działa. Jeszcze trochę w tym sezonie pojeździsz a jeżdżenie z koniecznością ciągłego martwienia się o stan aku myślę, że nie należy do przyjemności
Re: LS 650 Savage - regulator napiecia
U mnie od kilku dni podobny problem, jeden dzień spoko można śmigać, a na drugi dzień nie można już odpalić. Sprawdziłem na odpalonym silniku na klemach przy wysokich obrotach zamiast rosnąć to z 13,5V spada na 13,0-13,2V. Może ktoś powiedzieć gdzie szukać tego regulatora, ewentualnie jak dostać się do alternatora?
-
- BS Admin
- Posty: 5659
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 164
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: LS 650 Savage - regulator napiecia
Jak odepniesz klemę to też tak spada ?marian07 pisze:Spoko, już zamówiony, przy okazji sprawdzam parametry ładowania. Wychodzi że jest OK. Jakby coś nie grało spać bym nie mógł...... Sie tylko zastanawiam czy ten nowy zalać na wiosnę z nowym sezonem i dotelepać na staruszku do zimy, czy teraz. Sam nie wiem.
Teraz żeby pojeździć muszę ładować 10 godzin i szybko odpalać - jest wtedy 13,8V bez obciążenia, bo na drugi dzień już tylko 10V.
Sprawdź, bo może masz takie pobory prądu...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- BS Admin
- Posty: 5659
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 164
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: LS 650 Savage - regulator napiecia
Jak odepniesz klemę to też tak spada ?marian07 pisze:Spoko, już zamówiony, przy okazji sprawdzam parametry ładowania. Wychodzi że jest OK. Jakby coś nie grało spać bym nie mógł...... Sie tylko zastanawiam czy ten nowy zalać na wiosnę z nowym sezonem i dotelepać na staruszku do zimy, czy teraz. Sam nie wiem.
Teraz żeby pojeździć muszę ładować 10 godzin i szybko odpalać - jest wtedy 13,8V bez obciążenia, bo na drugi dzień już tylko 10V.
Sprawdź, bo może masz takie pobory prądu...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- The Real One
- Posty: 399
- Rejestracja: pt, 18 mar 2016, 20:14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Tuchola
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: LS 650 Savage - regulator napiecia
Można rzec pod d..ą pasażera
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LS 650 Savage - odjechał
H...a Deauville - czas na wygodę
H...a Deauville - czas na wygodę