witam!
z racji tego ze nigdy nie zabierałem sie jeszcze za wymianę uszczelniaczy i oleju w zawieszeniu typu upside down, chciałbym zapytać czy i jak duże są różnice miedzy tym typem zawieszenia a standardowym,i czy jest coś na co muszę zwrócić uwagę itp..
w skrócie proszę o rade jak to zrobić żeby nic nie schrzanić,
jeżeli macie jakiś opis czy coś w tym stylu będę bardzo wdzięczny,.
z góry wielkie dzięki pozdrawiam
Zawieszenie upside down a standard - różnice
Moderator: Emil
jesli u Ciebie widelec jest zrobiony tak jak Shiver ( usd od Marzocchi ) to raczej trudno cos rozwalic jesli zachowasz odrobine delikatnosci przy bebechach jak chcesz wymienic uszczelki to plan dzialania raczej taki sam jak w normalnym sprzecie. Wylewasz olej, odrecach tlumiki, wyjmujesz lagi, czyscisz benzyna wszystko, zdejmujesz uszczelki a to raczej da sie zrobic reka ew przy pomocy czegos do podwazania ale delikatnie. pozniej skladasz i zalewasz taka sama iloscia oleju jaka miales hm moze malo szczegulowo ale tam nie ma duzo skomplikowanych elementow. trzeba tylko uwazac zeby slizgow nie porysowac i uszczelek jakos nie zdeformowac.