GS 500 E - i inne - uniwersalna końcówka wydechu
Moderator: bohas
GS 500 E - i inne - uniwersalna końcówka wydechu
witka wszystkim
chciałem pochwalić się moim nowym wydechem w moim GS-ie.
Mianowicie, na allegro można znaleźć uniwersalne puszki do naszych dwóch kółek.
Chyba najbardziej popularne są puszki firmy MONTII Motorsport,ich cena na allegro wynosi ok. 400 złociszy razem z przesyłką.
I ten wydech właśnie wyczaiłem kiedyś na allegro za 180 zeta od kolesia w którego wjechał koleś katamaranem ale powolutku-ok. 30km/h (tak mówił przynajmniej ;] )
ale do rzeczy:
zwykle puste puszki takie samoróbki i inne wynalazki( myślałem, że te uniwersalne też) mają dżwięk pustej rury ,ew. wybebeszonego tłumika, który-jak chyba wszyscy wiedzą-chodzi głośno, ale niezbyt pięknie...
a tu zonk...
dostałem tą puche, 2 dni póżniej miałem ją już zamontowaną(musiałem dospawać do niego kąsek rurki, bo koleś miał go w SV-ce zamontowany na stałe). Odpaliłem sprzęta.
Wydech chodzi na niskich mniej więcej z tą samą głośnością, ale bass z wydechu jest nieporównywalny w najmniejszym stopniu z oryginalnym wydechem.
Po dodaniu gazu oczywiście :twisted: mruczy ładnie, przy wysokich obrotach słychać go naprawdę głośno, a dżwięk jest przepiękny.
Mogę w 100% polecić te puszki. Cena nie jest az tak wysoka w porównaniu z markowymi wydechami (remus, leovince, devil, sebring itp.) a dźwięk naprawde daje rady. Może konkurować z markowcami.
Słyszałem go też w SV-ce 650 i cebrze 600 - piękne gadanie.
W najbliższym czasie postaram sie nagrać filmik i wrzucę go tu aby szło posłuchać-jak dostanę kamerę z serwisu.
pozdrawiam
chciałem pochwalić się moim nowym wydechem w moim GS-ie.
Mianowicie, na allegro można znaleźć uniwersalne puszki do naszych dwóch kółek.
Chyba najbardziej popularne są puszki firmy MONTII Motorsport,ich cena na allegro wynosi ok. 400 złociszy razem z przesyłką.
I ten wydech właśnie wyczaiłem kiedyś na allegro za 180 zeta od kolesia w którego wjechał koleś katamaranem ale powolutku-ok. 30km/h (tak mówił przynajmniej ;] )
ale do rzeczy:
zwykle puste puszki takie samoróbki i inne wynalazki( myślałem, że te uniwersalne też) mają dżwięk pustej rury ,ew. wybebeszonego tłumika, który-jak chyba wszyscy wiedzą-chodzi głośno, ale niezbyt pięknie...
a tu zonk...
dostałem tą puche, 2 dni póżniej miałem ją już zamontowaną(musiałem dospawać do niego kąsek rurki, bo koleś miał go w SV-ce zamontowany na stałe). Odpaliłem sprzęta.
Wydech chodzi na niskich mniej więcej z tą samą głośnością, ale bass z wydechu jest nieporównywalny w najmniejszym stopniu z oryginalnym wydechem.
Po dodaniu gazu oczywiście :twisted: mruczy ładnie, przy wysokich obrotach słychać go naprawdę głośno, a dżwięk jest przepiękny.
Mogę w 100% polecić te puszki. Cena nie jest az tak wysoka w porównaniu z markowymi wydechami (remus, leovince, devil, sebring itp.) a dźwięk naprawde daje rady. Może konkurować z markowcami.
Słyszałem go też w SV-ce 650 i cebrze 600 - piękne gadanie.
W najbliższym czasie postaram sie nagrać filmik i wrzucę go tu aby szło posłuchać-jak dostanę kamerę z serwisu.
pozdrawiam
-
- BS Brother
- Posty: 674
- Rejestracja: czw, 29 wrz 2005, 13:54
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
No też jestem ciekawy jak GS-ka gada z takim tłumikiem.
Kiedyś miałem okazje słyszeć GS-a z IXIL-em po prostu CZAD !!
czekam na nagranie
Kiedyś miałem okazje słyszeć GS-a z IXIL-em po prostu CZAD !!
czekam na nagranie
Kynias
........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...
W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…
Tel. 500273677
........ -> GSX-R 600 K8 -> R6 -> GSF 1250A -> GSX 1300R Hayabusa -> ...
W zakręt można wejść z każdą prędkością - gorzej z wyjściem z niego…
Tel. 500273677
witka
no jutro postaram sie nagrać tylko muszę zczaić skądś kamerę bo moja dalej w serwisie :evil: ale jutro postaram sie jakoś to nagrać.
Panowie możecie powstawiać też wasze nagrania, porównamy głosy naszych suczek
nemo491 wole nagrać wideo bo lepsza jakość dżwięku będzie-z resztą zobaczymy co będę mieć jutro pod ręką.
GrudiLee sam dokładnie nie wiem jak to sie ma do silnika, ale powiem tylko, że moc wzrosła-i to dość znacznie. Możecie wierzyć czy nie, ale na moim GS-ie kiedy go sprawdzałem na oryginalnym wydechu - lekko popnad 180. A na tym- lekko ponad 2oo ;]
wogóle moc wzrosła-w górnym zakresie obrotów sprzęt lepiej idzie. Teraz dużo szybciej kula się w górę na szostym biegu. Wiadomo-cudów nie będzie, ale dość dużo to daje. Ja zmieniałem puche ze względu na dźwięk, a o tym że na przelocie jest więcej mocy kompletnie zapomniałem ;] seryjnie.
Tylko fajnie by było jakby wypowiedział się ktoś kto naprawdę miał z tym dużo do czynienia-czy pusty wydech jest szkodliwy dla silnika, (dodam, że założyłem go i z gaziorami nic nie robiłem-wszystko chodzi jak powinno).
Miejmy nadzieję, że przelot wychodzi na dobre dla naszych silniczków
Dobra jutro nagram ten gang i bedziemy gadac
pozdro wszytskim
narx
no jutro postaram sie nagrać tylko muszę zczaić skądś kamerę bo moja dalej w serwisie :evil: ale jutro postaram sie jakoś to nagrać.
Panowie możecie powstawiać też wasze nagrania, porównamy głosy naszych suczek
nemo491 wole nagrać wideo bo lepsza jakość dżwięku będzie-z resztą zobaczymy co będę mieć jutro pod ręką.
GrudiLee sam dokładnie nie wiem jak to sie ma do silnika, ale powiem tylko, że moc wzrosła-i to dość znacznie. Możecie wierzyć czy nie, ale na moim GS-ie kiedy go sprawdzałem na oryginalnym wydechu - lekko popnad 180. A na tym- lekko ponad 2oo ;]
wogóle moc wzrosła-w górnym zakresie obrotów sprzęt lepiej idzie. Teraz dużo szybciej kula się w górę na szostym biegu. Wiadomo-cudów nie będzie, ale dość dużo to daje. Ja zmieniałem puche ze względu na dźwięk, a o tym że na przelocie jest więcej mocy kompletnie zapomniałem ;] seryjnie.
Tylko fajnie by było jakby wypowiedział się ktoś kto naprawdę miał z tym dużo do czynienia-czy pusty wydech jest szkodliwy dla silnika, (dodam, że założyłem go i z gaziorami nic nie robiłem-wszystko chodzi jak powinno).
Miejmy nadzieję, że przelot wychodzi na dobre dla naszych silniczków
Dobra jutro nagram ten gang i bedziemy gadac
pozdro wszytskim
narx
moc wzrosla znacznie? zalezy co masz na mysli. bo ja znam osobiscie osoby,ktore wymienialy wydechy w GS-ach na naprawde markowe i roznic w osiagach nie stwierdzily,albo okreslily je jako "niezauwazalnie' czy "malo istotne". wiec zastanawia mnie jak to mozliwe w wydechu za 400zl. nie mowie ze nie masz racji. jestem ciekawy poprostu,bo sam mam zamiar w najblizszym czasie zmienic puche w swojej maszynie. ale wybor pada raczej na IXIL.
Mungo, to nie ma znaczenia-markowa czy nie markowa. Przelot jest przelot-i gdzie byś nie wymienił to moc wzrośnie. Czy w aucie czy w motocyklu, czy w gixerku czy w WEKTORze 125. ;]
Nie chce udawać wielkiego znawcę, ale wiem że tak jest. Wiadomo że moc nie wzrośnie o jakieś kosmiczne wartości, ale jak na mój gust-ja zauważyłem.
Dwa oczka pokazało na zegarze.
Dodam, że mam wersje slingshota, który podobno ma jakieś większej średnicy dysze w gażniku, ale nie wiem czy to prawda, bo opinie są podzielone i jedni naprawdę mówią że tak, a inni że tak miało być-nie wiem.
Załóż i sie przekonaj-wierz mi że i tak nie ściągniesz tego wydechu ;] gang przelotu w GS-ie jest naprawdę na poziomie. Oczywiście mówię tutaj o wydechach wyciszonych), a nie samoróbkach albo wybebeszonych, bo wg mnie to niezbyt dobrze "gada".
Mongo, ja bym ci naprawdę polecił tą puchę montii.
Nie wiem czy kupujesz nowego ixila, czy sama puche czy cały wydech, ale
z tego co wiem sama pucha wychodzi chyba kolo 900 PLN... a naprawdę ta puszka montii'ego jest spoko-wstrzymaj sie aż wrzuce ten film i posluchaj-może ci się spodoba.
Jak założysz to daj znać i napisz co z tą mocą.
A co do nagrania to sorry, ale nie mam jak bo kamera jeszcze w serwise a komórką jak nagram to będzie lipa nie dźwięk. Jak tylko będzie kamera to zarzucę tutaj filmik-śledźcie temat.
pozdrawiam
Nie chce udawać wielkiego znawcę, ale wiem że tak jest. Wiadomo że moc nie wzrośnie o jakieś kosmiczne wartości, ale jak na mój gust-ja zauważyłem.
Dwa oczka pokazało na zegarze.
Dodam, że mam wersje slingshota, który podobno ma jakieś większej średnicy dysze w gażniku, ale nie wiem czy to prawda, bo opinie są podzielone i jedni naprawdę mówią że tak, a inni że tak miało być-nie wiem.
Załóż i sie przekonaj-wierz mi że i tak nie ściągniesz tego wydechu ;] gang przelotu w GS-ie jest naprawdę na poziomie. Oczywiście mówię tutaj o wydechach wyciszonych), a nie samoróbkach albo wybebeszonych, bo wg mnie to niezbyt dobrze "gada".
Mongo, ja bym ci naprawdę polecił tą puchę montii.
Nie wiem czy kupujesz nowego ixila, czy sama puche czy cały wydech, ale
z tego co wiem sama pucha wychodzi chyba kolo 900 PLN... a naprawdę ta puszka montii'ego jest spoko-wstrzymaj sie aż wrzuce ten film i posluchaj-może ci się spodoba.
Jak założysz to daj znać i napisz co z tą mocą.
A co do nagrania to sorry, ale nie mam jak bo kamera jeszcze w serwise a komórką jak nagram to będzie lipa nie dźwięk. Jak tylko będzie kamera to zarzucę tutaj filmik-śledźcie temat.
pozdrawiam
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 638
- Rejestracja: pt, 6 maja 2005, 15:05
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Witam,
to moze i ja się wypowiem, osobiście uważam, że dobry wydech(głośny) nie ważne czy ma przyjemne, czy mniej przyjemne brzmienie na pewno przydaje się w mieście, gdy piesi, psy a nawet kierowcy puszek słyszą Cię. Co do rodzajów dźwięków wiadomo, że te markowe wydechy dają łądny basowy pomruk i nie jak niektóre samoróbki jedno wielkie nieprzyjemne ryczenie.
Co do cen wydechów to używanego IXIL'a, arrowa, leo vince, devil,acrapovic,d&d... w dobrym stanie mozna dostać w granicach 400-600zł. Co do niektórych "no name'ów" słyszałem, że po kilku-kilkunastu tys. km potrafią się rozszczelniać na łączeniach itp. Nie mówie, że to jest reguła, ale ja żeby nie eksperymentować kupiłem za 500zł z przesyłką firmowy wydech.
to moze i ja się wypowiem, osobiście uważam, że dobry wydech(głośny) nie ważne czy ma przyjemne, czy mniej przyjemne brzmienie na pewno przydaje się w mieście, gdy piesi, psy a nawet kierowcy puszek słyszą Cię. Co do rodzajów dźwięków wiadomo, że te markowe wydechy dają łądny basowy pomruk i nie jak niektóre samoróbki jedno wielkie nieprzyjemne ryczenie.
Ja zmieniłem seryjny wydech na arrowa i żadnych różnic nie zauwazyłem, czyli tym raczej się nie kierujcie jeśli chcecie zmieniać wydechy, natomiast podoba mi się ładny basik do 4,5tys obrotów gdy wszyscy się ogladają, a kierowcy puszek spoglądają częściej w lusterka.mungo pisze:moc wzrosla znacznie? zalezy co masz na mysli. bo ja znam osobiscie osoby,ktore wymienialy wydechy w GS-ach na naprawde markowe i roznic w osiagach nie stwierdzily,albo okreslily je jako "niezauwazalnie' czy "malo istotne". wiec zastanawia mnie jak to mozliwe w wydechu za 400zl. nie mowie ze nie masz racji. jestem ciekawy poprostu,bo sam mam zamiar w najblizszym czasie zmienic puche w swojej maszynie. ale wybor pada raczej na IXIL.
W silniku 4suwowym moc przy przelocie nie zmaleje na 100%, ewentualnie nieznacznie wzrośnie (to zalezy od oryginalnego wydechu i motocykla). Jeżeli natomiast ktoś chciałby próbować w 2suwach to niestety odradzam - moc gwałtowanie spadnie...GrudiLee pisze:Pięknie tylko powstaje pytanie jak z odprowadzaniem spalin. Jest to ważny aspekt każdego moto. Czy taka pucha nie wpłynie negatywnie na moc itp.????
Co do cen wydechów to używanego IXIL'a, arrowa, leo vince, devil,acrapovic,d&d... w dobrym stanie mozna dostać w granicach 400-600zł. Co do niektórych "no name'ów" słyszałem, że po kilku-kilkunastu tys. km potrafią się rozszczelniać na łączeniach itp. Nie mówie, że to jest reguła, ale ja żeby nie eksperymentować kupiłem za 500zł z przesyłką firmowy wydech.
kom. 796 090 896
GMINA
GMINA
wydechy
Witam,
przy turbo jest inaczej. spaliny przechodząc przez gorącą część turbiny zaburzają się na tyle, że potem można dac przelot, bo już wszystko jedno. ewentualne spadki osiągów z nawiązką rekompensuje wzrost zapewniany przez turbinę.
powyższe pochodzi z książki Grabowskiego, piszącego o tuningu mechanicznym samochodów. a zasada w moto jest ta sama, chyba że ktoś ma inny silnik, np odrzutowy
no, to się rozpisałem...
Pozdrawiam,
qban pisze:...to nie ma znaczenia-markowa czy nie markowa. Przelot jest przelot-i gdzie byś nie wymienił to moc wzrośnie. Czy w aucie czy w motocyklu, czy w gixerku czy w WEKTORze 125. ;]...
i tu się nie zgodzę. do silników wolnossących, a więc bez turbosprężarki, wydech powinien być bardzo dokłanie wyliczony (średnice rur, długości, objętości komór tłumiących, chodzi o długości fali dźwiękowej itp.) amy działał skutecznie i podnosił osiągi. wstawienie przelotowej rury w 99% przypadków konczy się znacznym spadkiem mocy, momentu/elastyczności. pozostały 1% to fart, gdy trafi się z parametrami ruryBidziu pisze:...W silniku 4suwowym moc przy przelocie nie zmaleje na 100%, ewentualnie nieznacznie wzrośnie (to zalezy od oryginalnego wydechu i motocykla). Jeżeli natomiast ktoś chciałby próbować w 2suwach to niestety odradzam - moc gwałtowanie spadnie...
przy turbo jest inaczej. spaliny przechodząc przez gorącą część turbiny zaburzają się na tyle, że potem można dac przelot, bo już wszystko jedno. ewentualne spadki osiągów z nawiązką rekompensuje wzrost zapewniany przez turbinę.
powyższe pochodzi z książki Grabowskiego, piszącego o tuningu mechanicznym samochodów. a zasada w moto jest ta sama, chyba że ktoś ma inny silnik, np odrzutowy
no, to się rozpisałem...
Pozdrawiam,