Mam pytanie do osób, które posiadają zestaw wskaźników do regulacji gaźników. A mianowicie żeby poprawnie wskaźnik działał powinna być po dradze z gaźnika zwężka. Jaki ona ma otwór przelotowy ? :?
Próbowałem z ręcznym regulatorem przepływy (urządzenie akwarystyczne), ale nie są szczelne, przynajmniej tak mi się wydaje.
Za pomoc z góry dziękuję.
Regulacja gaźników zwężka
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Spotkałem się z wakuometrem, który ma na każdym zegarze regulacje przepływu podciśnienia, ale służy to jedynie do zmniejszenia pulsowania wskazówki, a co za tym idzie dokładniejszy odczyt wartości. Jeśłi średnica przepływu podciśnienia w wężykach jest zbyt duża wskazówka wtedy będzie pulsować zbyt mocno, gdyż jest to spowodowane cyklem ssania przez tłok, który jak wiadomo występuje co czwarty raz.
Ps. Regulacja przepływu musi być bardzo precyzyjna i dokładna, co widać dobrze po wahaniach wskazówki podczas badania podciśnienia.
Ps. Regulacja przepływu musi być bardzo precyzyjna i dokładna, co widać dobrze po wahaniach wskazówki podczas badania podciśnienia.
email: bohas@interia.pl
-
- Moderator
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 09:58
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Nie wiem czy jest ktoś w stanie podać Ci średnicę zwężenia przewodu bo i tak musisz mieć pełną i bardzo precyzyjną regulacje, jeśli chcesz to dobrze zrobić. W tych wakuometrach na których ja pracowałem przewód był jednakowej średnicy i szedł prosto do obódowy manometru a przy nim było pokretło którym sie regulowało srednice przepływu podcisnienia. Myslę, ze nie ma co kombinować z "kranikami akwarystycznymi" tylko uzyć porządnego wakuometru i zrobić co trzeba do porządku.
email: bohas@interia.pl
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
ja mam zegary do gaźników z Louisa i tam problem zwęźki rozwiązano bardzo prosto, mianowicie na każdym zaworze jest zaworek z kulką, która przymyka przepływ zgniatając wężyki, sprawuje się to znakomicie i można łatwo ustawić gaźniczki
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Zeby zamknąć temat i wysnuć jakieś wnioski muszę napisać co zrobiłem.
A mianowicie wywaliłem te kraniki metalowe akwarystyczne o których wcześniej pisałem i zastosowałem kraniki (dławiki) plastikowe co sie okazało szczelne. Już nie łapią lewego powietrza i synchronizacja sie udała.
Co sie okazał po wykonaniu drobnego remontu silnika z marasiu i wykonaniu regulacji gaźników motocykl lepiej przyspiesza od M800 :shock: normalnie kobita mnie ze świateł przegania.
Pozdrawiam
A mianowicie wywaliłem te kraniki metalowe akwarystyczne o których wcześniej pisałem i zastosowałem kraniki (dławiki) plastikowe co sie okazało szczelne. Już nie łapią lewego powietrza i synchronizacja sie udała.
Co sie okazał po wykonaniu drobnego remontu silnika z marasiu i wykonaniu regulacji gaźników motocykl lepiej przyspiesza od M800 :shock: normalnie kobita mnie ze świateł przegania.
Pozdrawiam
VZ800-INTRUDER