Master Bike 2007
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Master Bike 2007
Przejrzalem i najdelikatniejsze okreslenie po samym przejrzeniu to - NIESMAK.
Zastanawiaja mnie kryteria przeprowadzania samego testu?
Jezdziec testowy stwierdzil, ze w GSX-Rze 1000 wszystko jest super, ale opony niszcza wszystko.
Gowniana R6 potrafia porownywac do 600RR na fabrycznych gumach, a potem weryfikuja na Pirelkach, a w tescie na ktory czekaja wszyscy fani sportow CO? Testuja, jak fabryka dala? Sprzet wart 51 kola. Jak komus nie pasuja Batlaxy, to chyba przeboleje 1000 pln na Pilot Powery, a jak opchnie Batlaxy przez All... to bedzie stratny 100 pln.
Odnosze wrazenie, ze te artykuly sa mocno sponsorowane.
Druga sprawa, to samo co MB2006 - ten sam problem Suzuki w MB2007 - ZAWIESZENIE.
W zeszlum roku Suzuki zestroilo tak sztywno motocykl, ze przegral z jakims siajstwem. W tym roku znowu cos nie tak.
Czy Suzuki nie moze wyslac np. chlopakow z Rizla, zeby ustawili sprzety dokladnie tak jak chca testujacy, a nie tak jak sie tam komus wydaje ze bedzie dobrze?
To tyle. Za kare nie kupie tej gazety, tylko sobie poczytam w sklepie. Strasznie sie zdenerwowalem :evil:
Zastanawiaja mnie kryteria przeprowadzania samego testu?
Jezdziec testowy stwierdzil, ze w GSX-Rze 1000 wszystko jest super, ale opony niszcza wszystko.
Gowniana R6 potrafia porownywac do 600RR na fabrycznych gumach, a potem weryfikuja na Pirelkach, a w tescie na ktory czekaja wszyscy fani sportow CO? Testuja, jak fabryka dala? Sprzet wart 51 kola. Jak komus nie pasuja Batlaxy, to chyba przeboleje 1000 pln na Pilot Powery, a jak opchnie Batlaxy przez All... to bedzie stratny 100 pln.
Odnosze wrazenie, ze te artykuly sa mocno sponsorowane.
Druga sprawa, to samo co MB2006 - ten sam problem Suzuki w MB2007 - ZAWIESZENIE.
W zeszlum roku Suzuki zestroilo tak sztywno motocykl, ze przegral z jakims siajstwem. W tym roku znowu cos nie tak.
Czy Suzuki nie moze wyslac np. chlopakow z Rizla, zeby ustawili sprzety dokladnie tak jak chca testujacy, a nie tak jak sie tam komus wydaje ze bedzie dobrze?
To tyle. Za kare nie kupie tej gazety, tylko sobie poczytam w sklepie. Strasznie sie zdenerwowalem :evil:
-
- Moderator
- Posty: 4321
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 4
- Otrzymane Polubienia: 13
z drugiej strony dlaczego producenci np. nie zastosuja od razu rozsadnych opon, stalowego oplotu, lepszego amortyzatora, lepszego antyhoppingu itd?
testowanie na seryjnych ustawieniach jest calkiem rozsadnym podejsciem - kupujac motocykl za 50tys mozna by oczekiwac ze nie trzeba do niego od razu dokladac kolejnych 5tys zeby jezdzil prawidlowo
jesli natomiast chodzi o ustawienia zawieszenia, to jest to sprawa tak indywidualna i musi to byc taki kompromis pomiedzy osiagami i wygoda, ze wcale sie nie dziwie, ze w kazdym tescie wyjdzie cos nie tak
poza tym ustawienia /jak i wiekszosc zamontowanych elementow/ nie sa dostosowane do testow, tylko dla klientow - niestety wiekszosc osob kupujacych np. gixera 1000 nigdy nie wybierze sie na tor czy nie uzyje nawet 50% mozliwosci motocykla (w tym wypadku to nawet bardzo dobrze) a bedzie uzywac go jedynie jako "wozidupy"/do lansu/.. i to wlasnie pod te osoby seryjne zawieszenie ustawione jest tak gowniano - wygoda jest istotniejsza
testowanie na seryjnych ustawieniach jest calkiem rozsadnym podejsciem - kupujac motocykl za 50tys mozna by oczekiwac ze nie trzeba do niego od razu dokladac kolejnych 5tys zeby jezdzil prawidlowo
jesli natomiast chodzi o ustawienia zawieszenia, to jest to sprawa tak indywidualna i musi to byc taki kompromis pomiedzy osiagami i wygoda, ze wcale sie nie dziwie, ze w kazdym tescie wyjdzie cos nie tak
poza tym ustawienia /jak i wiekszosc zamontowanych elementow/ nie sa dostosowane do testow, tylko dla klientow - niestety wiekszosc osob kupujacych np. gixera 1000 nigdy nie wybierze sie na tor czy nie uzyje nawet 50% mozliwosci motocykla (w tym wypadku to nawet bardzo dobrze) a bedzie uzywac go jedynie jako "wozidupy"/do lansu/.. i to wlasnie pod te osoby seryjne zawieszenie ustawione jest tak gowniano - wygoda jest istotniejsza
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Chyba Emil nie do konca sie zrozumielismy.
Primo - test jest testem motocykli, a nie ogumienia i wedlug mnie wszystkie powinny byc sprawdzone na fabrycznych gumach, a potem na jednym, najlepszym typie - wtedy byloby sprawiedliwie. No ale kto widzial sprawiedliwosc - w sumie slusznie. Za syfne B.....jednoślad zaplacisz 80 tys. ale przynajmniej daja przewody w oplocie - koszt 350 zl.
Secundo - jezeli chodzi o zwiechy, to sprzety sa do tych testow przygotowywane przez "specjalistow" przyslanych przez oddajacego sprzet do testow. Niestety Suzuki wysyla jakichs $%^&!!@#, ktorzy nie sluchaja, czego od motocykla oczekuja testujacy, tylko ustawiaja tak jak im sie wydaje, ze bedzie fajnie. Jakos inne teamy nie maja z tym specjalnego problemu.
Primo - test jest testem motocykli, a nie ogumienia i wedlug mnie wszystkie powinny byc sprawdzone na fabrycznych gumach, a potem na jednym, najlepszym typie - wtedy byloby sprawiedliwie. No ale kto widzial sprawiedliwosc - w sumie slusznie. Za syfne B.....jednoślad zaplacisz 80 tys. ale przynajmniej daja przewody w oplocie - koszt 350 zl.
Secundo - jezeli chodzi o zwiechy, to sprzety sa do tych testow przygotowywane przez "specjalistow" przyslanych przez oddajacego sprzet do testow. Niestety Suzuki wysyla jakichs $%^&!!@#, ktorzy nie sluchaja, czego od motocykla oczekuja testujacy, tylko ustawiaja tak jak im sie wydaje, ze bedzie fajnie. Jakos inne teamy nie maja z tym specjalnego problemu.
A moim zdaniem wszystko da sie kupic tylko potrzebna jest odpowiednia kwota MB to chyba najbardziej znany test i kazdy naniego czeka z niecierpliwoscia i wszyscy o tym wiedza dlatego wszystkie marki beda walczyc o klijenta tez w ten sposób a moze Suzuki nie zalezało na smarowani kasy bo i tak K7 w wiekszosci testów pobił konkurecje na głowe i ma juz swoja grupe klijetów .Ale faktycznie dziwna sprawa i troche niejasna .Szczególnie jezeli chodzi o te opony bo z tego co czytałem o CONTINENTALACH to niewszystkie typy opon pasuja do wszystkich modeli motocykli tzn. producent nie poleca np danej opny do danego motocykla niewiem dla czego ale tak jest i od czego to zalezy .Moim skromnym zdaniem Albo suzuki albo nic
Ps .Jak LEW R. prawie kupił ustawe to co dla takiej czy innej firmy kupic MB :shock:
Ps .Jak LEW R. prawie kupił ustawe to co dla takiej czy innej firmy kupic MB :shock:
Według mnie to jakaś ciekawostka z tym K7 , ponieważ w majowwym nr gazety M, jest test mocarnych 1000, i Suza wypadła najlepiej, a teraz mam M lipcowy i K7 wypada słabo - o co chodzi ?? Pewnie jest tak jak pisze Radez9, choć nie lubię "teorii spiskowej" promocja i sponsoring - kasa się liczy, ten kto da więcej ten ma lepszą prasę.
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Co do testu to już dawno staram sie czytać między wierszami i własną opinię wypracować na podstawie tego co czytam. Pamiętam jakieś starsze porównanie gdzie powiedziano ,że Gixer odpada bo ma większy rozstaw osi od czegoś tam, po porównaniu danych technicznych okazała sie że jest dokładnie na odwrót więc dane jedno test drugi aaaa jedno i drugie w tej samej gazecie. Co do Gixerów K4 i K7 miałem przyjemność polatać ostatnio K7 a K4 mam więc wrażenia:
K7 jest łagodne jak baranek w oddawaniu mocy nie czuć jej wcale idzie jak SL 5,5 AMG kolegi gładko i szybko tryb C jest dla ciot A jest akurat B byle jaki. Jedna sprawa jest rewelka Hamulce naprawdę są suuper. Co do jazdy moim K4 jest słabszy z pewnością, lecz wynika to z licznika nie odczucia, na K4 jazda jest jak rodeo na byku zwłaszcza, że mam TRE to tym bardziej szarpie. Jeszcze jedno ciekawe wrażenie zaskakująco dobra ochrona przed wiatrem w tych rozmiarach owiewki.Co jeszcze, sprzęt niesamowicie wygodny jak na generacje pico bike lekki w prowadzeniu na winklach jak po szynach ( z K4 trzeba sie naszarpać)
Podsumowanie : Wspaniały sprzęt do szybkiej, bardzo szybkiej jazdy na którym może latać mistrz i leszcz , do pałowania i lansowania , wspaniałe heble i wygląd tylko jakiś taki...... w zachowaniu jak supermen niby najsilniejszy a na co dzień taki Klark Kent
To tyle można sie zgodzić lub nie miłego dnia
Aaaaaaaa..... przyśpieszenie lepsze od K5 testowali Szajba i ktoś tam zmieniając sie na sprzętach częściej wygrywała K7 więc K4 też pokona hehe
Co do testu to już dawno staram sie czytać między wierszami i własną opinię wypracować na podstawie tego co czytam. Pamiętam jakieś starsze porównanie gdzie powiedziano ,że Gixer odpada bo ma większy rozstaw osi od czegoś tam, po porównaniu danych technicznych okazała sie że jest dokładnie na odwrót więc dane jedno test drugi aaaa jedno i drugie w tej samej gazecie. Co do Gixerów K4 i K7 miałem przyjemność polatać ostatnio K7 a K4 mam więc wrażenia:
K7 jest łagodne jak baranek w oddawaniu mocy nie czuć jej wcale idzie jak SL 5,5 AMG kolegi gładko i szybko tryb C jest dla ciot A jest akurat B byle jaki. Jedna sprawa jest rewelka Hamulce naprawdę są suuper. Co do jazdy moim K4 jest słabszy z pewnością, lecz wynika to z licznika nie odczucia, na K4 jazda jest jak rodeo na byku zwłaszcza, że mam TRE to tym bardziej szarpie. Jeszcze jedno ciekawe wrażenie zaskakująco dobra ochrona przed wiatrem w tych rozmiarach owiewki.Co jeszcze, sprzęt niesamowicie wygodny jak na generacje pico bike lekki w prowadzeniu na winklach jak po szynach ( z K4 trzeba sie naszarpać)
Podsumowanie : Wspaniały sprzęt do szybkiej, bardzo szybkiej jazdy na którym może latać mistrz i leszcz , do pałowania i lansowania , wspaniałe heble i wygląd tylko jakiś taki...... w zachowaniu jak supermen niby najsilniejszy a na co dzień taki Klark Kent
To tyle można sie zgodzić lub nie miłego dnia
Aaaaaaaa..... przyśpieszenie lepsze od K5 testowali Szajba i ktoś tam zmieniając sie na sprzętach częściej wygrywała K7 więc K4 też pokona hehe
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Remi, pomysl jeszcze nad mozliwoscia zakupu K7, polozenia go ze 3-4 razy i wyjdziesz na swoje, hahaha. A moto jest naprawde zajebisty, dla mnie po prostu mistrz, choc i tak uwazam, ze zadnemu gixxerowi niczego nie brakuje, szczegolnie 3/4
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- BS Brother
- Posty: 433
- Rejestracja: wt, 29 sie 2006, 10:26
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Pszczyna
Wszystko wychodzi po czasie często to czym się delektują autorzy artykułów i tym samym często wprowadzają w błąd potencjalnego klienta karmiąc go chwytami marketingowymi w postaci takich treści jakie chce producent. Kasa Kasa i jeszcze raz kasa. Rodzi się zatem pytanie czy sięgać po to co nowe i pozostające przez jakiś czas pod znakiem zapytania czy delektować się tym co sprawdzone i przetestowane przez najlepszych cenzorów czyli nas - użytkowników. Na to pytanie niech kazdy odpowie sobie sam.