Ls 650 Savage - Zbyt duże spalanie
Ls 650 Savage - Zbyt duże spalanie
Witam!
Mam pytanie. Od czasu regulacji u mechanika zauważyłem że mój dzikus pali spore ilości paliwa (spore znaczy na pewno więcej niż 5l \ 100km). Kilka dni temu wymieniłem filtr powietrza na nowy. Czy w związku z tą wymianą powinienem regulować mieszankę :?:
Mam pytanie. Od czasu regulacji u mechanika zauważyłem że mój dzikus pali spore ilości paliwa (spore znaczy na pewno więcej niż 5l \ 100km). Kilka dni temu wymieniłem filtr powietrza na nowy. Czy w związku z tą wymianą powinienem regulować mieszankę :?:
Ostatnio zmieniony śr, 4 lip 2007, 19:22 przez pszczurkow, łącznie zmieniany 1 raz.
Wymiana filtra nie powinna drastycznie wpłynąć na ilość spalania chyba że jest to filter niewiadomego pochodzenia (gdzie zachodzi szukanie powietrza np przez bak) to i wtedy logiczne zasysanie wiekszej ilości paliwa. Bardziej szukał bym powodu w regulacji przez owego mechanika. W moim savagu spalanie kręci się trasa 4, miasto do 5- ciu. Pozdrawiam
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
ludzie, kto wam ustawia te motorki, mój Savage palił 3,5 - 3,7 w trasie solo i 3,7 w mieście, dopiero jak zaczynałem go kręcić wysoko potrafił wciągnąć troszkę ponad 4, ale to trzeba było na 2 biegu 60 km/h jechać
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
no i teraz wyszło, że moje moto jest do dupy, przy delikatniejszej jeździe w mieście WROCłAWIU udało się parę razy zejść poniżej 5, teraz wracając z Boguszowa też było magiczne 3,7, ale ja tak nie umiem cały czas równo jeździć, więc max jakie uzyskiwałem to post powyżej i tak kalkuluję tankowania, najwyżej jestem miło zaskoczony :shock:
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
Moim zdaniem wszystkie powyżej opisane motorki palą w przybliżeniu bardzo podobnie. Przy tak małym baku niemożliwe jest przeprowadzenie próby na dłuższym dystansie, krótkie strzały nie są miarodajne, a na pewno nikt nie podłączał specjalnych urządzeń pomiarowych.
A nasze Savażki w porównaniu z innymi moto i tak są oszczędne.
A nasze Savażki w porównaniu z innymi moto i tak są oszczędne.