GIXXER vs R1
Moderator: Emil
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
GIXXER vs R1
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Re: GIXXER vs R1
Bez emocji :twisted: Sprawa prosta Y..a to badziewie
Suzi to suzi szacuneczek się należy :mrgreen:
Suzi to suzi szacuneczek się należy :mrgreen:
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
Re: GIXXER vs R1
No mialem wlasnie zapodac ten text a tu juz jest . No ba gixer najlepszy
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 321
- Rejestracja: wt, 13 mar 2007, 20:49
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Wawa
Re: GIXXER vs R1
GSX-R rządzi!!!!!!!!!!!! Hehe :mrgreen:
A to wszystko wina Ojca dyrektora...
Suzi GSXR750
tel 500-718-411
Suzi GSXR750
tel 500-718-411
-
- BS Brother
- Posty: 949
- Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Re: GIXXER vs R1
Więc kiedy Lechul zmieniasz moto, na JEDYNY WŁAŚCIWY model?
mobile: +48 888 587 587
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GIXXER vs R1
Lechul jest na dobrej drodze, to ByQ-a trzeba zreformowac :twisted:Remi pisze:Więc kiedy Lechul zmieniasz moto, na JEDYNY WŁAŚCIWY model?
poza tym, ten tekst jest dla mnie pisany srednio profesjonalnie, jezyk, styl itp, dziwnie to brzmi, niezle sie moze nawet czyta, ale taka to troche literatura sensacji a nie faktu (nie mylic z fucktem)
a co do drobiazgow to nie dodali ze jamaha ma 1, wbrew pozorom przydatny drobiazg - wskaznik temperatury otoczenia, mogli by to dodac, jak by jeszcze dorzucili wskaznik temperatury asfaltu oraz wyjscie (np. USB) do samodzielnego dlubania przy mapach zaplonu i ustawieniach amortyzatora skretu to byl by gicior (troche niebezpieczne zabawki w rekach coponiektorych - ale w rekach takich to samo moto jest juz bardzo niebezpieczne, wiec mozna olac)
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: GIXXER vs R1
"Niech Pan nie ciągnie policji za język"Remi pisze:Więc kiedy Lechul zmieniasz moto, na JEDYNY WŁAŚCIWY model?
Myślę, że w tego typu serwisach właśnie o to chodzi. Jak będę chciał faktów to znajdę jakiś http://www.megawypasionyserwisoscigaczach.com i spróbuje sie przez to przegryźć. Albo pogadulcuję z EmilemEmil pisze:poza tym, ten tekst jest dla mnie pisany srednio profesjonalnie, jezyk, styl itp, dziwnie to brzmi, niezle sie moze nawet czyta, ale taka to troche literatura sensacji a nie faktu
Swoją drogą to z tym high-tech gadaniem jest dziwnie. Wiadomo że GSXR i jemu podobne (z naciskiem na "podobne" )maszyny są wyposażone we wszystko z górnej półki ( poza gniazdem USB ). Ale jak przychodzi co do czego to tak jak w "tutejszym" temacie o 600-tkach K8 - pozostaje wrażenie, że część z tych bajerów to "chłyt matetindowy" lub jak kto woli "marketingowy bullshit" (thx EvilD)
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- BS Brother
- Posty: 620
- Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
- Województwo: -
- Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad
Re: GIXXER vs R1
Właśnie, gdy przeczytałem w/w tekst owego testu czuje niedosyt!!!
Mianowicie chodzi o fakt pominięcia opisu procesu wymiany silnika (stopień trudności, pracochłonność itp.)
Dlatego wynik testu nie jest dla mnie do końca miarodajny.
P.S Emil czy Ty bywasz czasem szczęśliwy???
Pozdrawiam.
Mianowicie chodzi o fakt pominięcia opisu procesu wymiany silnika (stopień trudności, pracochłonność itp.)
Dlatego wynik testu nie jest dla mnie do końca miarodajny.
P.S Emil czy Ty bywasz czasem szczęśliwy???
Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
-
- BS Brother
- Posty: 949
- Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Re: GIXXER vs R1
Jak to powiedział ostatnio pewien Marian:
"Proszę Państwa, proszę zwrócić uwagę na zawodników, którzy najbardziej hałasują w parku maszyn i na dojeździe do maszyny startowej. Oni zawsze zajmują ostatnie pozycje w wyścigu."
Tekst napisany fajnie, lekko i przyjemnie. Napisany z sensem i opisujący najważniejsze szczegóły.
Emil jak zwykle musi się przyczepić. :twisted:
Emil, redaktorów byś pochwalił, a nie się czepiał, albo zajął się zbijaniem czasu poniżej 1:58 :angry_smile:
"Proszę Państwa, proszę zwrócić uwagę na zawodników, którzy najbardziej hałasują w parku maszyn i na dojeździe do maszyny startowej. Oni zawsze zajmują ostatnie pozycje w wyścigu."
Tekst napisany fajnie, lekko i przyjemnie. Napisany z sensem i opisujący najważniejsze szczegóły.
Emil jak zwykle musi się przyczepić. :twisted:
Emil, redaktorów byś pochwalił, a nie się czepiał, albo zajął się zbijaniem czasu poniżej 1:58 :angry_smile:
mobile: +48 888 587 587
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: GIXXER vs R1
Witam
Pisałem już kiedyś o swoich wrażeniach z jazdą tymi sprzętami dla mnie Gix jest bez porównania i może to nie politycznie zabrzmi ale R1 jest ładniejsza. Natomiast uważam że to taki sprzęt troszkę dla Gayów :banana1: Jakiś taki dziwny i swoją K4 poprzerabianą łomoce nowe R1 z trudem ale łomoce tylko skłąd asie lepiej w zakrętach niż moja o wiele , za to więc K7 to bez porównania sie prowadzi . Hamulce faktycznie R1 ma doskonałe ale na ile wytrzymają ? Moje w K4 to spowalniacze przy tamtych poza tym wole swojego sprzęta a i jedzie się na niej jak na desce do prasowania jakoś tak dziwnie dla mnie nowy GIXer to SL dokładnie takie odniosłem wrażenia jak na nim pojeździłem. Powiem tylko że nowe RR mnie zaczarowało i gdyby miało mocny silnik to byłby sprzęt super a tak to gdzieś im sie zapomniało o mocy i agresywności za to prowadzenie wzorcowe przynajmniej dla mnie .
To tyle dziękuję za cierpliwość
Pisałem już kiedyś o swoich wrażeniach z jazdą tymi sprzętami dla mnie Gix jest bez porównania i może to nie politycznie zabrzmi ale R1 jest ładniejsza. Natomiast uważam że to taki sprzęt troszkę dla Gayów :banana1: Jakiś taki dziwny i swoją K4 poprzerabianą łomoce nowe R1 z trudem ale łomoce tylko skłąd asie lepiej w zakrętach niż moja o wiele , za to więc K7 to bez porównania sie prowadzi . Hamulce faktycznie R1 ma doskonałe ale na ile wytrzymają ? Moje w K4 to spowalniacze przy tamtych poza tym wole swojego sprzęta a i jedzie się na niej jak na desce do prasowania jakoś tak dziwnie dla mnie nowy GIXer to SL dokładnie takie odniosłem wrażenia jak na nim pojeździłem. Powiem tylko że nowe RR mnie zaczarowało i gdyby miało mocny silnik to byłby sprzęt super a tak to gdzieś im sie zapomniało o mocy i agresywności za to prowadzenie wzorcowe przynajmniej dla mnie .
To tyle dziękuję za cierpliwość
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: GIXXER vs R1
[OT]
od* sie ode mnie :twisted:
jak by nie bylo zawsze moze byc lepiej i do tego trzeba dazyc a nie spoczywac na laurach
poza tym mam 1.55 na mokrym a nie zadne 1.58 :jezyk: a co do samego poprawiania to myslisz ze bym nie chcial? tylko co zrobic jak tu taka zimnica sie robi
[/OT]
Quake, nie wiem jakie ma hamulce nowa R1, ale jesli K4 dzialaja u Ciebie jak spowalniacze to cos masz popsute/zle ustawione, moje K3 stawalo w pione za kazdym razem jak mi sie niechcacy za mocno wcisnelo hamulec
("skuter" /600K6/ ma chyba troche lepsze heble, ale za to o wiele mniej stabilnie hamuje i trzeba bardzo sie pilnowac z odpowiednia pozycja ciala bo inaczej przednie kolo zlapie uslizg zamiast hamowac)
od* sie ode mnie :twisted:
jak by nie bylo zawsze moze byc lepiej i do tego trzeba dazyc a nie spoczywac na laurach
poza tym mam 1.55 na mokrym a nie zadne 1.58 :jezyk: a co do samego poprawiania to myslisz ze bym nie chcial? tylko co zrobic jak tu taka zimnica sie robi
[/OT]
Quake, nie wiem jakie ma hamulce nowa R1, ale jesli K4 dzialaja u Ciebie jak spowalniacze to cos masz popsute/zle ustawione, moje K3 stawalo w pione za kazdym razem jak mi sie niechcacy za mocno wcisnelo hamulec
("skuter" /600K6/ ma chyba troche lepsze heble, ale za to o wiele mniej stabilnie hamuje i trzeba bardzo sie pilnowac z odpowiednia pozycja ciala bo inaczej przednie kolo zlapie uslizg zamiast hamowac)
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 949
- Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Re: GIXXER vs R1
Bo K3/K4 to najfajniejsze i jedyne, a zarazem ostatnie, najprawdziwsze GixxeryQuake pisze:Witam
Pisałem już kiedyś o swoich wrażeniach z jazdą tymi sprzętami dla mnie Gix jest bez porównania i może to nie politycznie zabrzmi ale R1 jest ładniejsza. Natomiast uważam że to taki sprzęt troszkę dla Gayów :banana1: Jakiś taki dziwny i swoją K4 poprzerabianą łomoce nowe R1 z trudem ale łomoce tylko skłąd asie lepiej w zakrętach niż moja o wiele , za to więc K7 to bez porównania sie prowadzi . Hamulce faktycznie R1 ma doskonałe ale na ile wytrzymają ? Moje w K4 to spowalniacze przy tamtych poza tym wole swojego sprzęta a i jedzie się na niej jak na desce do prasowania jakoś tak dziwnie dla mnie nowy GIXer to SL dokładnie takie odniosłem wrażenia jak na nim pojeździłem. Powiem tylko że nowe RR mnie zaczarowało i gdyby miało mocny silnik to byłby sprzęt super a tak to gdzieś im sie zapomniało o mocy i agresywności za to prowadzenie wzorcowe przynajmniej dla mnie .
To tyle dziękuję za cierpliwość
mobile: +48 888 587 587
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: GIXXER vs R1
Witam
Emil , R1 ma bardzo dobre hamulce a w mojej dryndzie działa wszystko jak w zegareczku. Polecam sie przejechać tą deską do prasowania i zobaczyć samemu, nie ma przepaści ale na tych poziomach sprzętu można uznać to za istotną różnicę.
Remi , słyszałem tę opinię, że to ostatni taki agresywny sprzęt ciężki w okiełznaniu i to prawda a po tym jak Szajba wsadził swoje 3 grosze to już w ogóle agresor, jednak po jeździe na K6 zakochałem sie w tym sprzęcie jaki to jest cukiereczek w prowadzeniu aaaaaaajjjjj.... K7 zaś jakiś taki za grzeczny ale K6 kiedyś będzie oj będzie, jeszcze jeden sezon na swojej niuni i do oddania pójdzie. Natomiast wcześniej tzn na następny sezon Szajba ją przemaluje całą będzie bardzio fajna jak zrobie pokaże . Pędzie oryginalna i jedyna w swoim rodzaju jak Twoje K1/2 inna.
Pozdrawiam
Emil , R1 ma bardzo dobre hamulce a w mojej dryndzie działa wszystko jak w zegareczku. Polecam sie przejechać tą deską do prasowania i zobaczyć samemu, nie ma przepaści ale na tych poziomach sprzętu można uznać to za istotną różnicę.
Remi , słyszałem tę opinię, że to ostatni taki agresywny sprzęt ciężki w okiełznaniu i to prawda a po tym jak Szajba wsadził swoje 3 grosze to już w ogóle agresor, jednak po jeździe na K6 zakochałem sie w tym sprzęcie jaki to jest cukiereczek w prowadzeniu aaaaaaajjjjj.... K7 zaś jakiś taki za grzeczny ale K6 kiedyś będzie oj będzie, jeszcze jeden sezon na swojej niuni i do oddania pójdzie. Natomiast wcześniej tzn na następny sezon Szajba ją przemaluje całą będzie bardzio fajna jak zrobie pokaże . Pędzie oryginalna i jedyna w swoim rodzaju jak Twoje K1/2 inna.
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GIXXER vs R1
Musze zaprotestowac, bo tworzy sie jakies dziwne mity. Od kiedy K7 jest ugrzeczniony? No ba, na seryjnych wydechach nieco traci wigor, ale wystarczy zmienic i staje sie to zupelnie inny sprzet. To czuc w przeciwienstwie do wymiany koncowki w K3, ktora poza fajnym brzmieniem nie daje nic. No i mi K3 wydawal sie potulnym barankiem w porownaniu z K7. K3 bardziej rownomiernie oddaje moc, jest jakby bardziej przewidywalny, choc wiecej na dole wrazen dostarcza. K7 ma zdecydowanie mocniejsza gore, do tego stopnia ze czlowieka naprawde lapie cykor przy 10.000 obr/min.
Dla mnie cala seria K1-2-3-4-5-6-7-8 jest super. Zmiany bywaja w jednych modelach na plus w innych na minus, ale porownywanie jakoby seria konczyla sie na K4 to gruba przesada. Przesadne tez jest gloryfikowanie K5/6, bo roznice sa naprawde marginalne.
Dla mnie cala seria K1-2-3-4-5-6-7-8 jest super. Zmiany bywaja w jednych modelach na plus w innych na minus, ale porownywanie jakoby seria konczyla sie na K4 to gruba przesada. Przesadne tez jest gloryfikowanie K5/6, bo roznice sa naprawde marginalne.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Moderator
- Posty: 1718
- Rejestracja: ndz, 5 lis 2006, 20:13
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: GIXXER vs R1
Czytam ten temat, bo przymierzam się do zmiany motocykla. Jeszcze tak naprawdę sam nie wiem na co się zdecydować.EvilD pisze:, do tego stopnia ze czlowieka naprawde lapie cykor przy 10.000 obr/min.
Czy jestem w stanie w niedługim czasie opanować ten motocykl? Mówie o modelu K7. Czy lepiej odpuścić i kupić sobie Hajkę?
Czy wykożystujecie potencjał gixra na normalnej drodze?
Jacek
RM-Z 250 + GM500
tel. 502 341 006
tel. 502 341 006