Warszawa-Suzuki Jaskłowski kontra PolandPosition-Piaseczno

Dział dla Braci z województwa mazowieckiego. Możecie tutaj zamieszczać info tj. imprezki regionalne, adresy lokali i serwisów etc. w Waszym województwie.

Moderator: Shenson

ODPOWIEDZ
Niunius

Warszawa-Suzuki Jaskłowski kontra PolandPosition-Piaseczno

Post autor: Niunius »

Jako że jest wiele obiegowych opinii na temat w/w serwisów postanowiłem je opisać i podzieli się moimi spostrzeżeniami.

1.Poland Position- Klient na miejscu jest traktowany jak bardzo ważna osoba.
(Niestety do czasu-Jak płacisz jesteś gość-Jak coś chcesz wykonać w ramach gwarancji -jesteś natręt)
Ma możliwość oglądania co dzieje się z jego motocyklem z kawiarenki przez świetliki w podłodze.
Z jakości serwisu jestem bardzo zadowolony.
A teraz minusy.
Jak odbierałem sprzęt z zamontowanym kufrem centralnym nie zamontowali oparcia mimo prośby o takowe;Trzeba było sie upomnieć.
Podwyższona szyba która miała by montowana razem z kufrem nie dotarła i zamiast mnie o tym fakcie powiadomi jak dzwonili że jest kufer to zapomnieli.Dowiedziałem się na miejscu a kawałek drogi do serwisu mam;
Szyba dotarła ponad tydzień później(nie ich wina)i tak musiałem sam zamontować bo oni nie mieli czasu i mogą zamontować za dwa dni.(Zrobiłem sam).
Zgłaszałem problemy z sygnałem dźwiękowym, Pan mechanik mimo regulacji stwierdził że do wymiany.Muszą zamówić.
Więc czekam czy przyjdzie do dziś a minęły już dwa miesiące :)zero odzewu.

2.Suzuki Jaskłowski - Klient jest traktowany jak kolega nie każdemu to odpowiada.
Nie ma znaczenia naprawa za kasę gwarancji zawsze jesteś tak samo obsługiwany.
Naprawiałem w tym serwisie motocykl po małej kolizji.
Jestem zadowolony z wykonanej usługi (zrobione jak należy) przy okazji zrobili klakson bez czekania zamawiania po prostu działa i już.
I tak szef serwisu jest człowiekiem do rany przyłóż wszystko załatwi zadzwoni poinformuje.
Mogłem odebrać motocykl mimo że PZU nie przelało jeszcze kaski(Kredyt zaufania do klienta i PZU)
A teraz minusy
Serwisanci robią tylko to co mają powiedziane.
Zgłaszając się do serwisu dobrze mieć wszystkie usterki spisane albo pamiętać
Nie zwracają uwagi przy naprawie że zamontowana jest część akcesoryjna (W moim wypadku szyba :D ) montują to co dostali (szyba oryginalna)
Szef szybko zareagował szyba będzie wymieniona.
Jeżeli w czasie naprawy coś wyniknie koniecznego do wymiany natychmiast informują.
(Zasłyszane przypadkowo przy odbiorze sprzętu)

I tyle
JarekNF

Re: Warszawa-Suzuki Jaskłowski kontra PolandPosition-Piaseczno

Post autor: JarekNF »

A czego tu wymagać jak są 2 !! !! !! Serwisy w Wawie. Bzdurana polityka Suzuki.
simak

Re: Warszawa-Suzuki Jaskłowski kontra PolandPosition-Piaseczno

Post autor: simak »

szkoda że nie mam szansy by zostać tam zatrudnionym mógłbym się sprawdzić. Wiem co to obsługa klienta.
ODPOWIEDZ