Ja Bandita 600 polecam, bardzo wygodny do turystyki, mozna nim zrobic naprawde dlugie trasy i dupa nie boli, pozycja wygodna. NIe ma w ogole co porownywac silnika GS 500 do GSF 600..toz to kompletnie inna charakterysta silnika. przeciez w Badycie to sa cztery gary okolo 80 konikow o czym my w ogole mowimy? Silnik jak dla mnie bardzo dobry, ladnie ciagnie z dolu rowniutko oddaje moc, troszke skrzynia biegow moglaby byc bardziej delikatna, stuka puka od czasu do czasu ale bez przesady.
Mam Bandita S-ke z szyba turystyczna, 186 cm wzrostu i prawie 100 kg wagi. Oslona przed wiatrem bardzo dobra, nie musze sie kulic za owiewka..no.ok jak przekraczam 160 to sie musze skulic, ale to sie wtedy naturalnie robi:) Instynkt taki:) spokojnie do 200 mozna nim dociagnac samemu, ale w tych okolicach to juz nie frajda jechac nim, juz go boli taka predkosc i na zakretach nie jest wtedy za stabilny. Podroznie to tak 150-160 idealnie na lepszej drodze.
generalnie bardzo polecam Bandyte do wyluzowanej ale troszke szybszej turystyki, no po prostu mniod malina.
Z wad:
- podobniez slaba tylna zawiecha - jako ze ja mam model z tylnym wachaczem od GSXR-a wiec sie nie moge wypowiedziec na ten temat
- ciezki i malo zwrotny - Bandit to jednak Bandit swoja wage ma i w zakrety sie latwo nie kladzie oczywiscie tysiac razy lepiej od kazdego choppera, ale wciaz zaciecia sportowego to on nie ma w zakretach, przelozenie go z kolana na kolano jest..hmm..dosc kontrowersyjen:) choc silnik daje rade jak sie go wkreci na wysokie obroty to pokazuje pazurki..
W sumie tyle z moich uwag:
Z zalet:
- bardzo wygodna pozycja
- dobra oslona przed wiatrem
- moim zdaniem rewelacyjna charakterystyka silnika bardzo uniwersalna, super do wolnej niespiesznej jazdy, jak i do przycisniecia jak sie ma ochote
- swietnie sprawdza sie w miescie i na trasie - niezwykle uniwersalna maszyna
- super wyglad - osobiscie wyglad Bandita po 2001 to dla mnie bomba - ale to moje subiektywne zdanie - choc tez wielokrotnie sie spotykam z wyrazami podziwu na stacjach benzynowych itd - Bandit 600 w wersji S wyglada naprawde powaznie, wiele osob myli go z 1200 - nawet doswiadczonych motocyklistow
- duzo dodatkow - maszyna popularna i do turystyki jest wszystko pd akcesoriow po oryginalne dodatki.
No to chyba tyle jakby bylo wiecej pytan wal na priv lub na komorke lub na gadulca
-
GSF 600 - Szukam moto ?
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 2147
- Rejestracja: wt, 20 cze 2006, 23:36
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Radzymin/Kielce/Warszawa
- Kontakt:
Re: GSF 600 - Sukam moto ?
CyberScyzor
Bestia - Black Angel
Hayabusa L0 + Yoshimura Carbon R77
Motto: "Nie lubię peletonów..."
Zuzia -> pojechała...
tel.606 998 255
Wyprawy motocyklowe opisane
Krach Systemu - Media, Trendy, Strategia
Bestia - Black Angel
Hayabusa L0 + Yoshimura Carbon R77
Motto: "Nie lubię peletonów..."
Zuzia -> pojechała...
tel.606 998 255
Wyprawy motocyklowe opisane
Krach Systemu - Media, Trendy, Strategia
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1249
- Rejestracja: pn, 9 lip 2007, 20:19
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Re: GSF 600 - Sukam moto ?
Mam podobne doświadczenia jak Zbychoo. Też przesiadłem się z XJ 600 na B12 i muszę przyznać, że to jest chyba najlepszy wybór jakiego dokonałem. Przy jeździe z kuframi i plecakiem, trzeba tylko się kontrolować, bo ręka sama schodzi w dół i nim się obejrzysz juz masz 160 na zegarku a wg producentów kufrów nie powinno się jeździć z nimi prędzej jak 110-120. Tak czy siak spalanie odrobinę wyższe ale frajda większa.
Wybór należy do ciebie.
Powodzenia.
Wybór należy do ciebie.
Powodzenia.
świat należy do nas ...
R1200
604 995 636
GG 4422595
R1200
604 995 636
GG 4422595